Autor Wątek: Prośba o przetestowanie tech dema  (Przeczytany 6789 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 22, 2010, 02:08:29
Widzę przejąłeś "obowiązki" DarkImara. :)


Wynik testu: za rzadko rozstawione checkpointy (wkurzające są zwłaszcza niezbyt widoczne kolce o zbyt dużym pudełku kolizji), ale udało się dojść do bramy z 48/50 diamentami i zonk - mam się wracać, czy jak?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2010, 02:41:51
Cytuj
Widzę przejąłeś "obowiązki" DarkImara. Smiley


Wynik testu: za rzadko rozstawione checkpointy (wkurzające są zwłaszcza niezbyt widoczne kolce o zbyt dużym pudełku kolizji), ale udało się dojść do bramy z 48/50 diamentami i zonk - mam się wracać, czy jak?

Diamentów jest jakos 48 albo 49 a brama jest zamknięta cały czas ;p to narazie tech demo :)

Offline Nargil

  • Użytkownik
    • projekty

# Styczeń 22, 2010, 03:09:59
http://www.speedyshare.com/files/20475250/tech_demo.rar
7, 64bit
t9300
quadro fx 1600m

stałe 59 fps.

Bugi:
- lokacja startowa, ustawienie postaci na linii: postać -> płotek -> kamera powoduje migotanie
- graficznie nogy wychodzą poza sukienkę, ale to pewnie sam zauważyłeś
- za którymś podejściem przez te platformy na wodzie jedna z nich zaczęła się obracać wokół własnej osi X/Z
- gdzieś pod koniec, kawałek przed bramą jest dużo badziewi i ciężko się poruszać - kolizje fizyczne nie odpowiadają graficznym.

inne:
- "szkoooodaaaa nie udało się. Spróbuj jeszcze raz" - ocipieć można od tych tekstów ;-)
- duży plus, bo jak widać zmusiłeś grono dorosłych facetów z gamedev.pl do zagrania w grę dla dzieci i przejście levelu!
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2010, 03:12:37 wysłana przez Nargil »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 22, 2010, 04:21:59
Diamentów jest jakos 48 albo 49 a brama jest zamknięta cały czas ;p to narazie tech demo :)
Chodzi mi o to, że idea jest do bani, jeżeli o przyjemność z gry chodzi - musisz wziąć pod uwagę, że ktoś może jakieś diamenty przegapić i co wtedy? Gra nie powinna powodować frustracji nawet w takim przypadku. :)

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2010, 10:06:28
Tak robimy kontynuacje przygód papatki.
Cytuj
Barton 2500, 1GB ram, 7600GT Windows XP sp2 - gra działa ~60fps
Na ktorym execu ?

Z pierwszej paczki. 

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2010, 12:10:57
hdr 49-56 fps
no_hdr 59-61 fps
(laptop)
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     P8400  @ 2.26GHz
3070MB RAM
ATI Mobility Radeon HD 3470
(rozumiem, że przeniesienie do połowy lvlu po naciśnięciu ctrl to tylko w celach testowych?)

Offline gunstar

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2010, 13:31:49
Stale 64 fps (Vsync?) na Athlonie 2.4Ghz, 2GB, 8800GTS, Win7 32bit.

Fajna gierka, tylko popraw checkpointy. Powodzenia! ;)

EDIT:
Udalo mi sie odpalic exe z hdr'em. Stale 120+ fps z wylaczonym Vsync.
Jak bede mial czas sprawdze na duzo starszym sprzecie. :P

EDIT2:
Ok. 55-60 fps (hdr, bez Vsync) na bardzo slabym procku (Celeron), 1gb ramu, radku x1650 (= biurowy komp z karta na AGP). Az sie zdziwilem! :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2010, 15:18:09 wysłana przez gunstar »

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 22, 2010, 17:05:13
Procesor: AMDx2 BE-2350 2.1Ghx DualCore Socked AM2
Ram: 2Gb Geil Ultra cas latency 3 Dual channel DDR2 800Mhz
Grafa: GeForce 9600GSO 384mb Vram

Win XP MX7 32Bit Najnowsze sterowniki i DX stałe 60fps czy z hdr czy bez :) bardzo przyjemnie sie w to gra ale
no wlasnie czasmi kamera skacze w miejscach kiedy ma sie zblizyc bardzo do gracza wlasnie typu plotek gracz ;)

Z innych udziwnien no to rzeczywiscie te głosy dobijaja za duzo tego xD no i dodaj bieganie, postac rusza sie zdecydowanie za wolno a tak to odemnie jak najwieksza pochwala ;)

Offline Nataku

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2010, 17:42:12
Laptop Dell XPS M1530
Procesor: C2D 2,4Ghz
Ram: 4gb
Karta graficzna GF8600GT 512mb
System: Windows 7 x64 RC

Całe demko ~60FPS. Czasami kiedy kamera zbliżała się do postaci fpsy spadały do ~30, a kamerka lekko skakała. Więcej problemów nie stwierdzono :) Gra przypomniała mi czasy młodości i granie w Croc: Legend of the Gobos ;)

Pozdrawiam,
nataku

Offline DrUiD

  • Użytkownik
    • HaCra Team

# Styczeń 23, 2010, 02:30:43
1) usuń pliki .suo z archiwum, chyba ze niezależy Ci na poufności;
2) dodaj bieganie jako jeszcze jeden stan;
3) dodaj blending do animek bo strasznie kłuje to w oczy;
4) checkpointy trochę częściej albo sensowniej;
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2010, 04:27:49 wysłana przez DrUiD »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 23, 2010, 03:36:45
OK, odpaliłem wersję HDR - tylko gdzie jest ten HDR w ogóle? :)

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2010, 11:15:39
No i Krzysiek popsuł całą zabawe :) Fakt, że hdr to to do końca nie jest, ale efekt jest podobny, są wzmocnione jaskrawe kolory i obraz wygląda lepiej  :D

Offline RL89

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2010, 12:47:48
Intel Core 2 Duo E7200 2,53 GHz
GeForce 9600 GT
4 GB RAM
Win7 x64

FPS ~ 50

- To jest gra dla dzieci, więc głos jest dobrze dobrany. (choć denerwował mnie :P )
- Te "diamenty" są czasem mało widoczne. Trochę się zdenerwowałem, gdy doszedłem do końca i brakowało mi 3, chciałem się wrócić, ale nie dało się przez tunel.
- Denerwowało mnie to skakanie. Do przejścia tego stawu potrzebowałem trochę czasu, ponieważ nie dało się szybko przeskoczyć na kolejną "platformę".

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 23, 2010, 13:44:39
No i Krzysiek popsuł całą zabawe :) Fakt, że hdr to to do końca nie jest, ale efekt jest podobny, są wzmocnione jaskrawe kolory i obraz wygląda lepiej  :D
Lepiej? Wątpię. Poza tym podobny efekt da się chyba krzywymi gamma załatwić. ;)

Offline soku11

  • Użytkownik

# Styczeń 23, 2010, 15:35:22
Laptop:
Procek: Intel Core 2 Duo T5300 1.73GHz
RAM: 1GB
Grafa: Intel 945GM
Win XP 32bit

Demo: 5FPS
HDR: 5FPS
No_HDR: 10FPS

Gra jakoś mimo wszystko nie ścinała (obracanie kamerą było płynne). Postać tylko chodziła bardzo wolno. I nie wiem czy tak ma być, ale skakała na wysokość daszku w tym pierwszym domku. Głosy rzeczywiście denerwujące :)


Pozdrawiam.