Autor Wątek: Air Aces: Pacific  (Przeczytany 22431 razy)

Vipa

  • Gość
# Styczeń 25, 2010, 19:30:36
Qrde ja mam takie coś:
http://www.balta.pl/opis.php3?ID=38834
i mam 30 fps.

Jedyna różnica w detalach middle i high jest taka, że bufor idzie do tekstury i jest obrabiany przez shader. Do max details dochodzą wymodelowane drzewa i trochę dokładniejsze wyliczenia.

Czyżby radeona aż tak spowalniało glCopyTexImage2D?

Update: testowałem grę na dwóch dostępnych mi radeonach. Na jednym segfault (?!) a na drugim rzeczywiście 5 fps. Z tym, że ten drugi jest o parę klas niżej od tego co ma Doomtrader.
Dodam, że na tym drugim, w przypadku middle jest 30 fps. Ma ktoś jakiś pomysł? Jeszcze raz looknełem w kod, glCopyTexImage2D + baaardzo prosty shader to jedyna różnica. Shader to blur na gaussianie więc nie jest to nic skomplikowanego. Po ostatnich zmianach glCopyTexImage2D wykonuje się tylko raz a nie ~5.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, 21:00:47 wysłana przez Vipa »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2010, 21:27:01
Alpha blending:



Czarny lotniskowiec + chmury


Znowu alpha blending + podwójna powierzchnia


Proporcje nadal są zwalone, tym samolocikiem mogę bez problemu przelecieć pod pomostem (chociaż z drugiej strony nie ma z nim kolizji, więc kto wie :))
Oprócz tego część static meshy rzuca cienie, a część nie, tak samo wygląda to z terenem.

PS: Ten blur shader chyba już gdzieś widziałem ;)
PSS: Dałbym skriny do załączników, ale to forum ma jakieś głupie ograniczenia rozmiaru...

Vipa

  • Gość
# Styczeń 25, 2010, 21:40:20
Hmmm... Chmury rysuję sporo przed efektem strzałów. Te drugie są z kanałem alpha, więc nie rozumiem... Na przykład celownik samolotu to ta sama metoda co chmury...

Chmury to abstrakcja :D. Widzę, że odbicie w wodzie jest poprawne.

Czarny pokład... Coś z oświetleniem?

Dzięki, coś posprawdzam i dam update.
Tak z ciekawości: jaka grafa i jakie ustawienia grafiki? Może masz np. coś wymuszone w panelu nvidia?

Ogólnie szok i zniesmaczenie. Wcześniej było OK?

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2010, 22:36:01
O ile dobrze pamiętam, wcześniej był problem tylko przy terenie (ss4)
Radeon4870 + max, w panelu włączony tylko AA, ale to nie ma znaczenia.

Vipa

  • Gość
# Styczeń 25, 2010, 22:37:30
Faktycznie, shader nawala. OGL 2.0 to coś obsługuje? Może stery?

Może jakaś emulacja? Win XP pod 7 daje podobne rezultaty podobno...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2010, 23:07:30 wysłana przez Vipa »

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Kwiecień 04, 2010, 00:14:37
To może warto pokazać gdzie jesteśmy po dwóch miesiącach współpracy:

http://www.youtube.com/watch?v=LGmt5dLmgaM

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Kwiecień 04, 2010, 00:44:06
Nie do końca się orientuję, to w końcu będzie freeware czy gra komercyjna?

Vipa

  • Gość
# Kwiecień 06, 2010, 19:51:02
Darmowy World War II Heroes został rozwinięty przez współpracę z WI na sporo większy, komercyjny projekt.

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Kwiecień 07, 2010, 01:35:48
Bez urazy, ale do komercyjnej gry jeszcze długa droga chyba że dla playa ;p.

Grze brakuje jakiś innowacji i zróżnicowania poza samym lataniem od statku do samolotu i tak w kółko ale trzymam kciuki, przecież nie robi/ł tego byle kto.  ;)

Vipa

  • Gość
# Kwiecień 07, 2010, 01:58:06
Bede szczery - inwestujecie w x360, portujecie to do xna, dodajecie tryb multi (jesli gierki pisane przez nielicencjonowanych developerow dystrybuowane przez xbla na to pozwalaja) i macie z tego (imho) dosc fajnego pieniazka :)
Poza tym nie musicie sie bawic w rzeczy typu: a u kolegi nie dziala ;)

Vipa

  • Gość
# Kwiecień 07, 2010, 08:55:52
Krolik: Spokojnie, mało misji polega na prostym wybijaniu wroga.

bs.mechanik: nie wiem na ile da się portować OBE. Pewnie trzeba by przepisać trochę rzeczy od nowa. Ale nie mówię nie :).
Odnośnie "u kolegi nie działa", to raczej poradziliśmy sobie. Teraz w planach otwarte beta testy, więc wszystko wyjdzie w praniu.

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Kwiecień 08, 2010, 10:50:13
Bez urazy, ale do komercyjnej gry jeszcze długa droga chyba że dla playa ;p.
A mówisz tak na podstawie?

Grze brakuje jakiś innowacji i zróżnicowania poza samym lataniem od statku do samolotu i tak w kółko ale trzymam kciuki, przecież nie robi/ł tego byle kto.  ;)
Gra jest bardzo innowacyjna, zarówno pod względem technologii jak i gameplayu. Oczywiście jeśli ktoś oczekuje głębokiej analizy charakterów głównych postaci to się zawiedzie, ale jeśli od gry action arcade oczekuje dużo wybuchów, strzelania i adrenaliny to wszystko to otrzyma.


Bede szczery - inwestujecie w x360, portujecie to do xna, dodajecie tryb multi (jesli gierki pisane przez nielicencjonowanych developerow dystrybuowane przez xbla na to pozwalaja) i macie z tego (imho) dosc fajnego pieniazka :)
Taki jest dalszy plan.

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Kwiecień 08, 2010, 10:54:28
A mi gra się podoba. Zapowiada się fajna arcadówka :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Kwiecień 08, 2010, 13:31:32
Bez urazy, ale do komercyjnej gry jeszcze długa droga chyba że dla playa ;p.

Grze brakuje jakiś innowacji i zróżnicowania poza samym lataniem od statku do samolotu i tak w kółko ale trzymam kciuki, przecież nie robi/ł tego byle kto.  ;)
Heh odezwała się osoba która dopóty nie dostała w spadku "gry" nie miała co pokazać playowi co chciał kupić.
:)

(to było złośliwe?)

@down
Przyganiał kocioł garnkowi?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2010, 14:06:47 wysłana przez świrus »

Offline MichalBe

  • Użytkownik
    • MichalBe's Github

# Kwiecień 08, 2010, 13:51:56
Bez urazy, ale do komercyjnej gry jeszcze długa droga chyba że dla playa ;p.

Grze brakuje jakiś innowacji i zróżnicowania poza samym lataniem od statku do samolotu i tak w kółko ale trzymam kciuki, przecież nie robi/ł tego byle kto.  ;)
Heh odezwała się osoba która dopóty nie dostała w spadku "gry" nie miała co pokazać playowi co chciał kupić.
:)

(to było złośliwe?)

przede wszystkim chyba tak wielokrotnie złożone ze az nie po polsku, złośliwe w drugiej kolejności