Autor Wątek: Air Aces: Pacific  (Przeczytany 20483 razy)

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:12:43
Win7 Pro 32bit
Radeon 4870 512mb
C2D e6850 (2x3.0Ghz)
2x2Gb ddr2

Fps słabiuuuuuutki, od 10 do 40

Czcionka w menu do wymiany:


Przy pierwszym uruchomieniu dało się normalnie grać, przy drugim pojawiły się milutkie artefakty:


Trzecia próba:


- Przeciwnicy są o wiele za szybcy i potrafią zbyt dobrze manewrować, kiedy już straciłem ich z pola widzenia nie byłem w stanie nic zrobić
- Czas ładowania....
- Mnóstwo błędów graficznych
- Woda w jeziorze gładka jak w muszli klozetowej. Po pociągnięciu spłóczki.
- Te strzałki... za mało widooczne
- Pociski lecą w nieskończoność
- Udało mi się przelecieć przez szopę(czy co tam to miało być ;D)

+ Muzyka
+ Modele

Z pozytywów mogę wymienić tylko muzykę

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:14:16
Dla tych co mieli błędy:
http://www.vipagames.pl/files/PROJEKT.7z

Sethis: a ja chciałem jeszcze dopicować tych wrogów :D. Jest na nich parę metod. Jedna z nich to zwolnić dość ostro jak są blisko. Wtedy AI praktycznie się gubi.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 22:17:47 wysłana przez Vipa »

Offline Mrowa

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:16:51
Jak zobaczyłem info o demku to od razu zassałem i muszę powiedzieć, że fajnie się lata, wciąga. Ale ten celownik rozumiem nie pokazuje tego, do czego strzelam :P. Dodatkowo zawiodłem się, gdy wróciłem na lotniskowiec i prócz naprawy nie dostałem nowych torped :(.

WindowsXP
Intel Core 2 Duo 2,2 GHZ
Geforce 8600 GTS 512 MB

A tutaj testy detali:



Edit:
Cytuj
- Przeciwnicy są o wiele za szybcy i potrafią zbyt dobrze manewrować, kiedy już straciłem ich z pola widzenia nie byłem w stanie nic zrobić

Nie zauważyłem tego problemu, spokojnie jak się manewruje prędkością to idzie wrócić przeciwnikowi na plecy. Ogólnie AI jest spoko moim zdaniem.


« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 22:20:01 wysłana przez Mrowa »

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:19:05
Nowa wersja = jest menu. Szkoda że gra się wyłącza jak chcę zrobić cokolwiek w nim.

//Nowa końcówka loga:
Loading OK
Lists initialization OK
Textures generation OK
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

-Yueh
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 22:21:29 wysłana przez Yueh »

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:20:34
Strzałkami ruszysz i wywałka?

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:28:51
Sprawdziłem nową wersje, jedyna różnica to szybsze ładowanie (na oko 2 razy). Przy okazji, to po prawej na dole to ma być prędkościomierz czy co?

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:32:19
Sprawdziłem nową wersje, jedyna różnica to szybsze ładowanie (na oko 2 razy). Przy okazji, to po prawej na dole to ma być prędkościomierz czy co?
"Energia" samolotu gracza. Zmiana szybkości ładowania? Hmmm...

Offline Krolik

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:48:37
Na dual core dwa coś tam, 4gb ddr2, gf 9800gt, nie miałem żadnych problemow z grą artefaktor tez nie doświadczyłem. Co do samej gry to niektore rzeczy mi się podobają fajnie zrobiłes np menu oraz start z lotniskowca, podoba mi się też że gra jest całkiem dynamiczna. Najbardziej mogę się przyczepić kamery i sterowania. Do takich samolotów tylko myszka! kamera też bardzo topornie się porusza za graczem.

Ile czasu to dłubałeś?
.ms3d to natywny format milk shape'a ?

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:52:08
Strzałkami ruszysz i wywałka?
Strzałkami mogę ruszać do 4 pozycji (bo się na 4 wywala), gdy którąś zatwierdzę (bo chcę pograć!) = wywala się.

-Yueh

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:53:16
Na dual core dwa coś tam, 4gb ddr2, gf 9800gt, nie miałem żadnych problemow z grą artefaktor tez nie doświadczyłem. Co do samej gry to niektore rzeczy mi się podobają fajnie zrobiłes np menu oraz start z lotniskowca, podoba mi się też że gra jest całkiem dynamiczna. Najbardziej mogę się przyczepić kamery i sterowania. Do takich samolotów tylko myszka! kamera też bardzo topornie się porusza za graczem.

Ile czasu to dłubałeś?
.ms3d to natywny format milk shape'a ?

Kamera wymaga dopracowania, muszę zmusić się do beczek i pętli.
Myszka... W sumie testowałem z padem - gra się beznadziejnie. Ale myszka to też jakieś wyjście.

Projekt ciągnie się od ok. 3 miesięcy.
Tak, ms3d to Milkshape.

Strzałkami ruszysz i wywałka?
Strzałkami mogę ruszać do 4 pozycji (bo się na 4 wywala), gdy którąś zatwierdzę (bo chcę pograć!) = wywala się.

-Yueh
Ale że w menu się wywala to już zgroza! Ale zawsze to jakiś wskaźnik na błąd...

Offline Nazar

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:56:42
U mnie też nie odpala się gra - menu działa bez zarzutu przy próbie włączenia kampanii okienko po prostu znika, brak jakichkolwiek komunikatów błędu. Spróbuję po instalacji modowanych sterowników, może to w tym tkwi problem :)

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 23:00:39
Sorki, że tak długo. Wypróbowałem Projekt.exe. Śmiga jak ta lala :P Szybsze ładowanie i brak tych zielonych gówien.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 23:30:08
Wysypuje się podczas ładowania, zarówno WWIIH.exe jak i PROJEKT.exe. W obu wypadkach w logu jest cacy (OK) aż do
file: 85   OK
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

Co bardziej istotne fragmenty DxDiag:
   Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234)
           Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: Dell Inc.
       System Model: Inspiron 1501
               BIOS: BIOS Version 2.4.1
          Processor: Mobile AMD Sempron(tm) Processor 3500+,  MMX,  3DNow, ~1.8GHz
             Memory: 1918MB RAM
          Page File: 508MB used, 2281MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode

        Card name: ATI Radeon Xpress 1150
     Manufacturer: ATI Technologies Inc.
        Chip type: ATI Radeon Xpress Series (0x5975)
         DAC type: Internal DAC(400MHz)
       Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5975&SUBSYS_01F51028&REV_00
   Display Memory: 256.0 MB
     Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)
          Monitor: Default Monitor
  Monitor Max Res:
      Driver Name: ati2dvag.dll
   Driver Version: 6.14.0010.6648 (English)
      DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
 Driver Date/Size: 10/12/2006 04:44:10, 260608 bytes
      WHQL Logo'd: Yes
  WHQL Date Stamp: n/a
              VDD: n/a
         Mini VDD: ati2mtag.sys
    Mini VDD Date: 10/12/2006 04:43:56, 1777152 bytes
Device Identifier: {D7B71EE2-1A35-11CF-606A-FF21A1C2CB35}
        Vendor ID: 0x1002
        Device ID: 0x5975
        SubSys ID: 0x01F51028
      Revision ID: 0x0000
      Revision ID: 0x0000
      Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV8_B ModeWMV8_A ModeWMV9_B ModeWMV9_A
         Registry: OK

            Description: SigmaTel Audio
 Default Sound Playback: Yes
 Default Voice Playback: Yes
            Hardware ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_8384&DEV_7690&SUBSYS_102801F5&REV_1022
        Manufacturer ID: 1
             Product ID: 100
                   Type: WDM
            Driver Name: sthda.sys
         Driver Version: 5.10.5143.0000 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
            WHQL Logo'd: Yes
          Date and Size: 7/27/2006 22:24:28, 1171464 bytes
            Other Files:
        Driver Provider: SigmaTel
         HW Accel Level: Full
              Cap Flags: 0xB5B
    Min/Max Sample Rate: 44100, 96000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
 Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
              HW Memory: 0
       Voice Management: No
 EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
   I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
               Registry: OK

        DLS Path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\drivers\GM.DLS
     DLS Version: 1.00.0016.0002
    Acceleration: n/a
           Ports: Microsoft Synthesizer, Software (Not Kernel Mode), Output, DLS, Internal, Default Port
                  Microsoft MIDI Mapper [Emulated], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  Microsoft GS Wavetable SW Synth [Emulated], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
        Registry: OK

      Device Name: Mouse
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

      Device Name: Keyboard
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

Poll w/ Interrupt: No
         Registry: OK

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 23:39:04
Wysypuje się podczas ładowania, zarówno WWIIH.exe jak i PROJEKT.exe. W obu wypadkach w logu jest cacy (OK) aż do
file: 85   OK
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

Co bardziej istotne fragmenty DxDiag:
   Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234)
           Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: Dell Inc.
       System Model: Inspiron 1501
               BIOS: BIOS Version 2.4.1
          Processor: Mobile AMD Sempron(tm) Processor 3500+,  MMX,  3DNow, ~1.8GHz
             Memory: 1918MB RAM
          Page File: 508MB used, 2281MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode

        Card name: ATI Radeon Xpress 1150
     Manufacturer: ATI Technologies Inc.
        Chip type: ATI Radeon Xpress Series (0x5975)
         DAC type: Internal DAC(400MHz)
       Device Key: Enum\PCI\VEN_1002&DEV_5975&SUBSYS_01F51028&REV_00
   Display Memory: 256.0 MB
     Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)
          Monitor: Default Monitor
  Monitor Max Res:
      Driver Name: ati2dvag.dll
   Driver Version: 6.14.0010.6648 (English)
      DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
 Driver Date/Size: 10/12/2006 04:44:10, 260608 bytes
      WHQL Logo'd: Yes
  WHQL Date Stamp: n/a
              VDD: n/a
         Mini VDD: ati2mtag.sys
    Mini VDD Date: 10/12/2006 04:43:56, 1777152 bytes
Device Identifier: {D7B71EE2-1A35-11CF-606A-FF21A1C2CB35}
        Vendor ID: 0x1002
        Device ID: 0x5975
        SubSys ID: 0x01F51028
      Revision ID: 0x0000
      Revision ID: 0x0000
      Video Accel: ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D ModeWMV8_B ModeWMV8_A ModeWMV9_B ModeWMV9_A
         Registry: OK

            Description: SigmaTel Audio
 Default Sound Playback: Yes
 Default Voice Playback: Yes
            Hardware ID: HDAUDIO\FUNC_01&VEN_8384&DEV_7690&SUBSYS_102801F5&REV_1022
        Manufacturer ID: 1
             Product ID: 100
                   Type: WDM
            Driver Name: sthda.sys
         Driver Version: 5.10.5143.0000 (English)
      Driver Attributes: Final Retail
            WHQL Logo'd: Yes
          Date and Size: 7/27/2006 22:24:28, 1171464 bytes
            Other Files:
        Driver Provider: SigmaTel
         HW Accel Level: Full
              Cap Flags: 0xB5B
    Min/Max Sample Rate: 44100, 96000
Static/Strm HW Mix Bufs: 1, 0
 Static/Strm HW 3D Bufs: 0, 0
              HW Memory: 0
       Voice Management: No
 EAX(tm) 2.0 Listen/Src: No, No
   I3DL2(tm) Listen/Src: No, No
Sensaura(tm) ZoomFX(tm): No
               Registry: OK

        DLS Path: C:\WINDOWS\SYSTEM32\drivers\GM.DLS
     DLS Version: 1.00.0016.0002
    Acceleration: n/a
           Ports: Microsoft Synthesizer, Software (Not Kernel Mode), Output, DLS, Internal, Default Port
                  Microsoft MIDI Mapper [Emulated], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
                  Microsoft GS Wavetable SW Synth [Emulated], Hardware (Not Kernel Mode), Output, No DLS, Internal
        Registry: OK

      Device Name: Mouse
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

      Device Name: Keyboard
         Attached: 1
    Controller ID: n/a
Vendor/Product ID: n/a
        FF Driver: n/a

Poll w/ Interrupt: No
         Registry: OK

Hmmm, te 85 OK, to wczytanie 17 klatki animacji drugiej eksplozji. Tablica ustawiona oczywiście na całość tekstur (95).
Pewnie błąd tkwi w czymkolwiek innym, bo widzę u każdego działa inaczej. Jedyny wspólny mianownik to przekroczona pamięć i błąd gdzieś przy VBO. Udało mi się ten błąd z artefaktami wywołać samemu jak źle przekazałem wierzchołki (jakie to odkrywcze).

Swoją drogą to wymiękam z tego, że na 50% kompach jest OK a na drugiej połowie źle.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 23:52:07
Zbuduj wersję debug z symbolami, będziesz mógł dostać sensownego dumpa z momentu błędu. :)

Po odpaleniu w windbg uzyskałem fajne rezultaty:


Dodam, że plik jest na miejscu.