Autor Wątek: Air Aces: Pacific  (Przeczytany 21403 razy)

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 21:47:06
A jakie to ma wymagania? :D
Zapytałbym raczej, z której wersji OpenGL korzysta.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:48:29
st3tc: a myślisz że dlaczego to właśnie japońce :P. Teoretycznie nei powinny samoloty wroga w ogóle zejść tak nisko aby wleciały w model (nawet kolizji dla nich nie liczę z lotniskowcem). Ale spojrzę jeszcze.

Mr.Protek: to już raczej wiem co to. Możliwości są dwie: albo spaprałem dojazd kamery do lotniskowca, albo miałeś mniej niż 2 FPS.
Na GF MX440 nie daję gwarancji, ale na moim lapku ze zintegrowanym "czymś", gdzie nawet arkanoid się tnie - poszło w lowdetail z 10 fps.
Z ciekawości: ten ekran z widokiem lotniskowca był czarno-biały?

WielkiPan: bodajże 2.3. Ale głowy nie dam.

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:56:13
1 Uruchomienie: wywaliło się z podobnym "stderr.txt" co st3tc.
2 Uruchomienie: ładuje się, widać pasek (który z resztą wyszedł poza skalę :D) a gra się wyłącza.

-Yueh

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:57:30
A co jest przed segfaultem? Wystarczy ostatnia linia.

Offline RedHot

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 21:59:17
Aj wybacz

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:59:38
1 Uruchomienie: wywaliło się z podobnym "stderr.txt" co st3tc.
2 Uruchomienie: ładuje się, widać pasek (który z resztą wyszedł poza skalę :D) a gra się wyłącza.

-Yueh
Odpalaj, po którymś razie działa :). Sprawdzone empirycznie :)

Offline Cadious

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:00:05
Fajna gra, przyjemnie się w nią gra  :) , ale mam pewne uwagi:
-> Czcionka w menu jest trochę mało czytelna
-> Po rozbiciu się i po fajnym ściemnieniu ekranu powinno się pojawić jakieś menu z rozpoczęciem nowej gry lub powinno gracza przenosić do menu głównego
-> Gra działa tylko w trybie okienkowym

Oto frame rate dla leveli:
Level I
F1 -> 55 przy lotniskowcu
         30 nad lądem

F2 -> 30 wszędzie

F3 -> 20 wszędzie

F4 -> 15-20 nad lądem
         20 nad wodą

Level II
F1 -> 30 wszędzie
       
F2 -> 30 nad wodą
        20 nad lądem

F3 -> 20 wszędzie

F4 -> 15 nad lądem
         20 nad wodą

Level III
F1 -> 55 przy lotniskowcu
         20-30 nad wodą
         20 nad lądem       

F2 -> 30 przy lotniskowcu
        20 nad lądem

F3 -> 30 przy lotniskowcu
        20 nad lądem

F4 -> 15 nad lądem
         20 przy lotniskowcu

Level IV
F1 -> 55 przy lotniskowcu
         30-50 nad wodą
         30 nad lądem       

F2 -> 30 nad wodą
        20 nad lądem

F3 -> 20 nad wodą
        20 nad lądem

F4 -> 15 nad lądem
         15-20 nad wodą

Level V
F1 -> 30-53 nad wodą
         20-30 nad lądem       

F2 -> 20-30 nad wodą
        15-20 nad lądem

F3 -> 20 nad wodą
        15 nad lądem

F4 -> 12 nad lądem
         15 nad wodą

Komputer:
Intel Pentium Core 2 Duo 2.66 GHz
2GB RAM
NVidia GeForce 8600 GT 256 MB

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Styczeń 15, 2010, 22:01:54
Z ciekawości: ten ekran z widokiem lotniskowca był czarno-biały?

Na pewno był bardzo ciemny, ale dało się rozpoznać na nim lotniskowiec i ten samolocik :D

Offline skowronkow

  • Użytkownik
    • skowronkow devsite

# Styczeń 15, 2010, 22:03:18
Sciągnąłem ale niestety przetestować mi się nie udało. Do menu ladnie szło, a po wybraniu misji i rozpoczęciu gry chyba coś nie tak... wróciłem z herbatą byłem już pewien, że coś nie tak:) hardware: 1,6 Ghz 2GB RAM i Radeon X600 (oj leci ten czas niemiłosiernie)

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:03:58
Może trochę poniewczasie, ale to info dla MrProtka http://www.nvidia.pl/object/LO_PO_g4mx_pl.html Geforce MX 440 obsługuje tylko opengl 1.3 stąd widzisz wyłącznie licznik, wyświetlany software'owo (pewnie przez SDL). Potrzebna jest karta (bądź sterowniki) obsługującaa openGl 2.3.

Offline lukasyno

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:04:45


szkoda ze se nie pogram :(
Mam geForce 7600 GT  windowsa XP sp2
z czego wynika blad ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 22:10:02 wysłana przez lukasyno »

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:08:25
A co jest przed segfaultem? Wystarczy ostatnia linia.
Loading OK
PASS 1
 Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)

-Yueh

Vipa

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 22:09:59
Słowem - coś z budowaniem VBO.
Po loading idzie sobie program budować testowo mapkę. Problem z zielonymi "czymś" to to samo.
Poczekajcie, podrzucę exe do testów.

Offline Nazar

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:10:23
Potrzebna jest karta (bądź sterowniki) obsługującaa openGl 2.3.
O ile dobrze pamiętam, to po wersji 2.1 następną była 3.0, ale może o czymś nie wiem :)

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 22:10:47
1) działa bez wywalania się
2) brak bugów graficznych
3) japoniec mi kamikaze w samolot zrobił :D
4) 29-30fps na GF 9600GT
5) jak dam freelook i F4 to mam 12 fps >_>

jak przytrzymam home to mi wypisuje że wyświetla prawie 200k vertexów. Trochę sporo jak na tego typu grę ;P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 22:13:52 wysłana przez Java »