Autor Wątek: Air Aces: Pacific  (Przeczytany 20905 razy)

st3tc

  • Gość
# Styczeń 12, 2010, 19:37:49
Powoli zbliżam się do zakończenia grywalnego dema, więc i wątek na czasie.
Gra jako taka przenosi nas w realia II wojny światowej na wiele jej frontów. Naszym zadaniem jest jak zwykle zniszczenie wrażych jednostek, jednakże postanowiłem odświeżyć trochę temat za sprawą rewelacyjnego Heroes Over Europe.

Nasza gra nie jest aż tak bardzo rozbudowana, jednakże produkcja nie zatrzyma się na demie. Mam zamiar rozbudować dość sporo ten projekt więc komentarze wszelkie mile widziane.

Projekt to absolutny freeware, jednakże nie znaczy to że będę szkodował na niego czasu. Wręcz przeciwnie.
Projekt korzysta z openGL, jednakże praktycznie z jego podstaw.

Standardowo screenshocik:


Projekt powstaje przy współudziale Force'a i Wastelands Interactive, którzy to udostępnili praktycznie całą grafikę 3D. Wielkie dzięki.

Strona projektu na gamedev.pl: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1142

Specjalne podziękowania dla Riddlemastera. Człowiek potrafi swoją pracą zmotywować kamień do działania.

najnowsza wersja:
http://www.vipagames.pl/WW2Heroes.7z
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 16:55:57 wysłana przez Riddlemaster »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 20:43:17
Obsługa, tylko klawiatura:
menu -
 strzałki i Enter. Opcje zmieniamy strzałkami na boki.
gra -
 Q - przyspieszenie,
 A - spowolnienie,
 Z - strzał,
 X - torpeda,
 strzałki - sterowanie,
 Home - pokazuje jakieś tam dane, ale najbardziej interesujące są FPS w lewym górnym rogu.
 R - reset planszy
 P - pauza
 ESC - powrót do menu

 F12 - przejście do freelook. Mysza + kursory (gdyby nie dało się poruszać do trzeba zapauzować i odpauzować)
i w tym trybie:
 F1, F2, F3, F4 - ilość detali
 F - pogoda (może nie działać tak jak powinna, ale daje ogólny podgląd).

Plansze są wyśrubowane. Bardzo proszę jakby ktoś miał czas, przetestować wszystkie poziomy detali (F1, F2, F3, F4) i napisać ile FPS wraz z modelem karty graficznej.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2010, 15:23:10 wysłana przez Vipa »

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:12:48
www.bf2engine.com/vipa/zonk.png

Win7 64bit, PhenomII, GF9600GT

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:17:59
Hmmm, niezły początek :D. Ktoś miał to samo?

Daj log z stderr.txt

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:19:18
Jeśli możesz skompiluj z info dla debuggerka i jakoś mi podeślij, sprawdzę pod gdb. Nie mam error loga wygenerowanego  żadnego.

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 21:19:49
Vista Home Premium 32-bit Core 2 Duo P8400 Radeon HD3470

Pierwsza misja.
Tego zielonego chyba nie powinno być (to nie artefakt:P). Ten zielony obiekt pojawia się przy każdym uruchomieniu i (w przybliżeniu) znajduje się ponad lądem.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 21:21:44 wysłana przez WielkiPan »

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:23:23
st3tc: DevCpp :P. Nie masz pliku stderr w folderze z plikiem .exe? A folder nie jest przypadkiem zabezpieczony przed zapisem?

WielkiPan: yeah, VBO. To co widać to jakiś kawałek lądu. Mógłbyś zobrazować w jakim miejscu się pojawia?

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:26:40
Nie czaję ... teraz poszło ... :)

//Edit: a jednak. Jest pasek postępu ładowania, a po dojściu do końca okienko się zamyka. Zrobił się log.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 21:29:13 wysłana przez st3tc »

Offline RedHot

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 21:31:03
Bardzo fajna, ale mam taki brzydki artefakt :

http://skrinszuter.110mb.com/uploads/VAX1I430.jpg

Plus gra ciągle jest w trybie windowed :<

XP Sp2 , 32bit , GForce 7300 GT.

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Styczeń 15, 2010, 21:31:10
Nie rozumiem, jak uruchomiłem teraz, pojawiło się tuż nad wodą i mniejsze.


Widać to już z lotniskowca.

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:33:02
Vipa: nic nie rozumiem. Po kolejnym odpaleniu mam już menu i samolocik na lotniskowcu :)

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Styczeń 15, 2010, 21:34:39
Ja bym sobie pograł ale na moim archaicznym GeForce4 MX 440 widzę tylko licznik, to i tak dużo ;) Muszę poczekać aż będę miał znowu laptopa w domu :D

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:35:22
RedHot: mam 403.
WielkiPan: to bezapelacyjnie jakiś fragment lądu. Ale skąd to to... Popatrzę.
st3tc: a ty myślisz, że ja rozumiem? :D Ważne, że działa.
Mr.Protek: na najniższych detalach?

st3tc

  • Gość
# Styczeń 15, 2010, 21:38:52
Ej... czy mi się zdaje czy japoniec mi zrobił kamikadze w lotniskowiec :D ?

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Styczeń 15, 2010, 21:42:49
Menu chodziło, miałem nastawione na "Low" jak gra się włączyła przez chwile widziałem lotniskowiec i samolocik, ale potem zniknęły i tak jakby z odległości coś na horyzoncie widziałem, ale nie powiem ci co to było i tak to tylko sam licznik został :) A jakie to ma wymagania? :D

Na końcu pliku stderr.txt jest:
Cytuj
Fatal signal: Segmentation Fault (SDL Parachute Deployed)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2010, 21:54:11 wysłana przez Mr.Protek »