Autor Wątek: Mugen War  (Przeczytany 3878 razy)

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Styczeń 03, 2010, 16:40:15
racja problem jaki mam jeszcze z UDK to to że wiem iż powstało w nim kilka niezależnych gier lecz dokumentacja jak i filmiki mówią o tworzeniu modów do Unreala. Problem nie zawsze polega na pracy z silnikiem lecz na zaczęciu jej i prowadzeniu w dobrym kierunku;

A co to tutoriali te filmiki na 3dbuzz to też tyczą się tworzenia modów?? Bo przeglądałem je i nici żeby znaleźć coś o projekcie niezależnym. Chyba że wy macie lub znacie jakieś tutki. A drugą znaczącą sprawą w UDK jest tworzenie GUI. Znalazłem tylko jednego tekstowego tutka na stronie gry the ball ale nic mi nie pomógł ani nie wytłumaczył;

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Styczeń 03, 2010, 17:57:37
I co pomoże mi ktoś z tym UDK? A może mam wypróbować Esenthel Engine??

Offline WielkiPan

  • Użytkownik

# Luty 17, 2010, 22:27:16
1. Anonim ma rację
2. UDK korzysta z tego samego edytora, jaki jest dostarczany z UT3
3. Jeżeli nie ściągniesz i nie wypróbujesz, to nie przekonasz się, czy ci pasuje
4. Tutki są, tylko trzeba poszukać
http://www.hourences.com/book/tutorialsindex.htm
http://www.moddb.com/forum/thread/udk-tutorials
http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=707152

Nawet na stronie The Ball (wcześniej moda do UT3, teraz niezależnej) masz tutka: http://www.toltecstudios.com/theball/tutorialudk.htm

Nie mówiąc już o tym http://udn.epicgames.com/Three/DevelopmentKitGettingStarted.html

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Luty 18, 2010, 19:01:36
ok dzięki ale jednak zostanę przy esenthelu, UDK to jak dla mnie zbyt potężne narzędzie

luczer97

  • Gość
# Luty 20, 2010, 12:08:34
.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2010, 21:29:35 wysłana przez luczer97 »

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Luty 20, 2010, 19:58:30
luczer, umiesz czytać? "Odpowiedziałeś" (bo to odpowiedzią właściwie nie było) na pytanie zadane trzeciego stycznia.
Luknik korzysta z Esenthel'a, co napisał w poprzednim poście, jak i zdecydował się na niego już dawno temu.
-A

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Luty 20, 2010, 20:54:33
Racja Anonim, a co do luczera to sorry (to tylko moje zdanie) ale on chcę sobie tylko nabić posty bo nie widzę nic z sensem w jego wypowiedziach, a jak coś zaczyna to nie kończy

Zadam pytanie na forum: dodałem postać do highmapy (oczywiście Esenthel) ustawiłem typ, model, materiał, szkielet (praktycznie wszystko) a postać nadal się nie porusza, moje podejrzenia to to że brak jeszcze pliku z fizyką (wiem to na jakieś 80%) bo tylko to wydaję się sensownym powodem. Te 20% to to że w demku silnika Bloody Massacre postać comando nie ma ustawionej fizyki, nie ma jej nawet w folderze, ale porusza się i ma animację. Ktoś wytłumaczy o co tu chodzi??

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Luty 20, 2010, 21:02:43
Nie znam Esenthela, ale w twojej liście elementów brakuje mi jednej rzeczy: animacji. Są podpięte? Nie potrzeba dodać oddzielnego pliku?

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Luty 20, 2010, 21:27:42
Mówiąc o fizyce postaci mam na myśli również animację. Mam chyba za mały staż z Esenthelem bo też do końca nie potrafię podać odpowiedzi na to pytanie. Najdziwniejszym jest że comando z Bloody nie widzę pliku odpowiedzialnego za animację ale ona jest. Pewnie jest zaimplementowana w mesh, bo wszystko robi się w jednym edytorze.