Autor Wątek: The Apocalypse: Slincer / Preludium  (Przeczytany 7452 razy)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2010, 12:49:21
Dodam jeszcze jedno:
Cytuj
Ta gra jest darmowa, i na 99% darmową pozostanie.
No jednak nie pozostała darmową. A to już zmusza nas do konkretnego działania, nie możemy zrobić czegoś, w co nikt nie będzie chciał grać. Jasne, mogę pokazać teraz gameplay, ale po co? Taki filmik ma zachęcać, nie odstraszać.

Z tym "Slincer: Ściema" już przeginasz. Skoro masz ten projekt w dupie, to na ch*j tu zaglądasz? Powiedziałbym coś, ale jesteśmy na forum publicznym.

Mnie Vipa zastanawia jedno. Osoby, które wiedzą jak to jest, nie czepiają się. Ba, nawet nas wspierają. A takie Rockefellery, które dopiero kupiły "symfonie c++ standard" uważają się za lepszych od nas pod każdym względem. Zawsze mnie ciekawiło, co czuł Kolos gdy były takie komentarze na temat AF'a, który zapowiadał się na prawde dobrze...

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Lipiec 01, 2010, 12:54:10
Cytuj
Zawsze mnie ciekawiło, co czuł Kolos gdy były takie komentarze na temat AF'a, który zapowiadał się na prawde dobrze...
zbieralem ekipe i spamowalismy serwisy, kazdy sie bal powiedziec cos zlego ;]

A tak na poważnie podchodziłem do tego za bardzo emcjonalnie, może ze względu na wiek i małe jajka, teraz po prostu bym olewał taki chłam i robił swoje.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2010, 13:06:56 wysłana przez intoxicate »

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2010, 16:44:30
Nie ma co przeginac w druga strone, ignorowac wszystkie komentarze i zyc w przeswiadczeniu o wlasnej nieomylnosci. Jasne, robic swoje, ale nie z klapkami na oczach. Trzymajac sie przykladu AF - ludzie znajacy sie na rzeczy prawie od poczatku pisali, ze gra ma za duza skale jak na amatorski projekt. Nicholas zrozumial to po jakims roku produkcji, ale w koncu zrozumial.

Offline KriS

  • Użytkownik
    • KriS

# Lipiec 01, 2010, 17:08:22
Nie ma co przeginac w druga strone, ignorowac wszystkie komentarze i zyc w przeswiadczeniu o wlasnej nieomylnosci. Jasne, robic swoje, ale nie z klapkami na oczach. Trzymajac sie przykladu AF - ludzie znajacy sie na rzeczy prawie od poczatku pisali, ze gra ma za duza skale jak na amatorski projekt. Nicholas zrozumial to po jakims roku produkcji, ale w koncu zrozumial.

Bo ja wiem. Przecież AF to następca Dead Space na 3 platformy :).

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Lipiec 01, 2010, 17:11:08
Yarpen - mial za duza skale, ale w tamtych czasach nawet nie chodzilo o sama gre, ale wspolprace, kontakty, probowanie spelnic swoje marzenia i zrobic cos na przeciw wszystkim. Kazdy z nas wiedzial ze gra ma za duza skale, ale tak czy siak chcielismy z tym isc do przodu, bo byc moze ktos by sie na to skusil - duzo firm sie kusilo, wybralismy NG i teraz gra sie przekrztalcila, co nie oznacza, ze nie moglismy byc w stanie zrobic tego co chcielismy. Nie da sie tego wyjasnic Yarpen jak nie znasz szczegolow, a ja Ci ich podac niestety nie moge, choc bym chcial.

Cytuj
Jasne, robic swoje, ale nie z klapkami na oczach
z tym sie calkowicie zgodze, a wiem ze my wszyscy przy Burzuazji mielismy konkretne klapki na oczach, mielismy swoja piaskownice :) Teraz na pewno inaczej bym do tego podszedl, no ale jakos w koncu trza sie uczyc, a swoja droga czasami lepiej sie nie odzwyac...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2010, 17:13:39 wysłana przez intoxicate »

Offline rockefeller

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 19:47:25
Kuba zrozum pisałeś ze w kwietniu będzie jakieś demko, nie pamiętam w którym to poście a powiedz mi co już jest? yyy... lipiec, a żadnego tech demka, czy nawet krótkiego filmika nie ma. Powiedz nam ile jest już % kodu napisanego może byś coś szybkiego zmontował i pokazał ze jednak to "coś" jest i ze idziecie do przodu, sklep z artykułami szkolnymi z pewnością na was dużo zarabia bo tyle już obrażków widziałem ze hoho.

Offline rockefeller

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 19:50:29
Kolejna sprawa to ciągła zmiana silników, jak pamiętam dokładnie były to już esenthel, chrome engine, magnum engine (nie wiem czy dobrze napisałem), truevision itp, powiedz nam ile jeszcze ich będzie, bo jeżeli zmieniacie ciągle te engine to możemy śmiało twierdzić ze zero macie kodu napisanego.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 20:20:45
1. Pisałem i żałuję. To był sam początek prac nad grą, wszyscy zasuwali jak debile - szło bardzo szybko, nic nie wyliczałem, powiedziałem "na oko". Terminy są jednak inne.
2. Nie będę Ci mówił, ile mamy % kodu napisanego (tak zaraz dostanę odpowiedź, że nie mamy go w ogóle.). Zobaczysz w swoim czasie.
3. Myślisz, że osoby które mają konkretne folio pakowali by się w coś, czego nie ma? Bravo.
4. Idzie do przodu i to mocno, Twoja sprawa czy wierzysz czy nie. Nie będę pokazywał wszystkiego, bo po prostu nie mogę. Zauważ, że w zespole jest nas prawie 30 osób, za mutanta którego tu udostepniłem dostałem zjeby. To nie jest tak, że to TYLKO MÓJ projekt, liczy się ekipa, nie ja.
5. Zmiana silnik, fakt. Tylko, że...
Mówisz o The Apocalypse: Slincer. Tam kodu było z 10% całej mechaniki, ale jechał tylko jeden programista.

Magnum engine? Nigdy na nim nie pracowaliśmy, nawet nie mięliśmy do niego dostępu. Nie wiem skąd masz taką ifnormacje (pamiętam, że webmaster puścił coś takiego w sieć).

W przypadku Preludium (już to siętak nie nazywa, ale to nie czas i miejsce jeszcze) były ROZWAŻANE silniki:
- Esenthel
- Chrome
- Unreal

Na wszystkich powstały prototypy, analizowaliśmy je i porównywaliśmy. Braliśmy jeszcze pod uwagę NeoAxis i Unity, ale nie przeszły "dalej".
Silnik mamy wybrany i konkretnie na nim jedziemy teraz. Staramy robić wszystko jak najszybciej, ale nie jesteśmy robotami i niestety nie będziemy pracować po nocach nad projektem. Ja jestem typem człowieka, że do tego co robię, mocno się przywiązuję i wkładam wszystkie siły w to, aby to ukończyć. Teraz mam potrzebne doświadczenie, w miarę umiejętności i cierpliwość. Wcześniej tego nie miałem, dlatego zamroziliśmy TA:S (m.in. dlatego).

Chcesz wiedzieć dlaczego Ci/Wam nie pokażę teraz niczego? Nie jesteśmy tak amatorską grupą jak się niektórym zdaje. Ale nie będę tu nic pisał, bo i tak będzie, że pier**ę farmazony, jestem ciotą i tylko potrafię zapowiadać super hiper mega wyjebaną grę.
Jest tu kilka osób, które wiedzą, że wszystko się kręci.

Offline aod

  • Użytkownik

  • Zbanowany
# Lipiec 02, 2010, 20:34:23
Czy rockefeller to nie jest przypadkiem świrus (rm-f)?

Offline Lobsang Rampa

  • Użytkownik
    • Global Epidemic

# Lipiec 02, 2010, 20:37:27
Kuba, szkoda czasu na jałowe dyskusje na forum, policz sobie ile czasu zużywasz udzielając się na forum, lepiej ten czas spożytkować na pracę nad projektem :)

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 20:43:04
Kuba, posłuchaj Lobsanga, bo to mądry człowiek jest i dobrze mówi :) Hejterów i tak nie przekonasz, a wielkie posty z tłumaczeniami są trochę odrzucające (naprawdę chcesz się komukolwiek tłumaczyć? ;) )

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 20:43:44
Od kilku dni na forum nie przebywam, zalogowałem się dopiero przed chwilą, odpowiedzieć na ten jeden post - 10 minut. Jak pisałem gdzieś już, na tym forum mnie już widzieć nie będziecie praktycznie w ogóle, przynajmniej na razie. :)
Zainteresowanych zapraszam na gg. si ju.

Offline rockefeller

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 21:13:06
Czy rockefeller to nie jest przypadkiem świrus (rm-f)?

Co miałeś na myśli?


Co do kuby wiesz dlaczego to piszę bo kiedyś bardzo bardzo dawno temu z tobą pisałem na GG ;) nie będę się ujawniał bo to nie czas i miejsce i nikomu to nie potrzebne, możliwe ze to co piszesz to jest prawda jednakże interesuje mnie naprawdę tech demo lub jakiś filmik jak to jest przedstawione w praktyce, kiedyś takze tworzyłem pewien projekt i to dość ambitny według mnie,  rzucałem terminami tak jak ty kiedyś, przeż to zostałem sponiewierany po czym dalsze już posty tym bardziej mnie pogrązały w przekonaniu ze swojego projektu już nie ukończe, nie wiem chyba nie byłem gotowy jeszcze, jestem ogólnie osobą niecierpliwą, twój projekt fajnie się przedstawia i dlatego tak bardzo mi zależy na jakimś demku, mam nadzieje ze w wakacje coś pokażesz aby zaspokoić nasze "potrzeby" <he he he>. Co do magnum engine, chodziło mi o to iż jak wyżej napisałem, utrzymywaliśmy kontakt przeż GG napisałeś ze używacie Magnum engine ( http://www.magnum.ratsquare.pl/ ). Trochę mnie wkurzyło to iż ciągle zmieniacie te engine a nic nie pokażujecie tylko te koncept arty.
Nic więcej nie mam do powiedzenia tylko zyczyć wam powodzenia

Offline aod

  • Użytkownik

  • Zbanowany
# Lipiec 02, 2010, 21:20:24
1. Te same błędy językowe, ten sam brak umiejętności pisania po polsku.
2. Irc:

Cytuj
19:26 < swiru> http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,14752.msg211019/topicseen.html#msg211019 Hmm, jeszcze troszkę i wywołam SSJ2 Rage mode ;]

Offline baranek

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2010, 21:57:13
Typowy "troll" forumowy. Nie wdawaj się w nim dyskusje Kuba bo on tylko na to czeka, żeby dalej "trollować" i zabawiać się twoim kosztem, dając pokaz swojej "dojrzałości".