Autor Wątek: The Apocalypse: Slincer / Preludium  (Przeczytany 7076 razy)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Marzec 02, 2010, 19:11:37
Cytuj
Po pierwsze, druga gra.
Jakiś fantasty-rpg,slincer i tera preludium :s hmm.. jeden, dwa, trzy :)
Cytuj
Po drugie, obie gry mają prototypy.
No i co z tego? Prototypy są, ktoś się nimi zainteresował?
Cytuj
A wiesz dlaczego pierwsza gra została wstrzymana?
Nie interesuje mnie to, gry nie ma... proste.
Cytuj
Nabyłem dużo doświadczenia dzięki tamtemu projektowi, umiem mierzyć siły na zamiary.
Hmhp tylko tyle?
Cytuj
Proszę, poczekaj trochę z takimi porównaniami.
Opisuje co widzę, gryzie Cię to?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2010, 19:44:56
Cytuj
Jakiś fantasty-rpg,slincer i tera preludium
Hmm.. Fantasy rpg tworzyłem sam. Więc nic dziwnego. Slincer nie został usunięty, lecz wstrzymany.

Cytuj
No i co z tego? Prototypy są, ktoś się nimi zainteresował?
Nikt się nie zainteresował, bo ich nie udostępniliśmy. Slincer będzie wznowiony zaraz po Preludium, które będzie ukończone. Nie wierzysz? Poczekaj :)

Cytuj
Nie interesuje mnie to, gry nie ma... proste.
To niech Cie zainteresuje, jeśli mi to wypominasz. Nie znasz powodów, to nie wiesz w jakiej sytuacji byłem. Nie możliwe było kontynuowanie projektu w takiej sytuacji.

Cytuj
Hmhp tylko tyle?
Dużo doświadczenia, wiedza i umiejętność mierzenia sił na zamiary to mało? Nie jedno studio tego nie potrafi (nie mówię tutaj, że jest super-mega-zajebisty, ale wiem na co nas stać i co możemy zrobić)

Cytuj
Opisuje co widzę, gryzie Cię to?
Tylko, że widzisz coś, czego nie widzi nikt inny - Albo po prostu oceniasz, nie znając sprawy.

Pozdrawiam

Offline rockefeller

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2010, 19:50:54
Skoro nie wiemy w jakiej sytuacji byłeś to może nam o niej opowiesz? Bo wiesz... może miałeś jakąś "sytuacje" i teraz nam kit wciskasz.. ;) kiedy zobaczymy zdjęcia/filmik z gameplay?

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2010, 20:07:02
Nie wiecie w jakiej sytuacji byłem? A strona internetowa gry, to przepraszam niedostępna? ;) Wszystko jest na niej napisane. Ale napiszę w skrócie, żeby nie było:
Prawie cały team olał sprawę, zostały 3 osoby, które chciały i są z nami do dziś (Ja, Set, Luke). Dlaczego olali sprawę? Ano, jak się po dwóch tygodniach pracy oczekuje dema to tak jest. Nie mówię, że nie było tu mojej winy, bo była - ok 50% tego że odeszli, to moja wina. Skąd podejrzenia, że tylko 50? Jestem cały czas w kontakcie z ludźmi którzy mi pomagali, mieli wgląd na forum, i ani jedna osoba nie stwierdziła, że to moja wina. Takie coś, nazywa się słomiany zapał (u tych co odeszli).

W rozwijaniu się w kierunku, w którym się teraz specjalizuje, pomógł mi głównie Andrzej (tak Intoxicate. Choć on uważa, że jego w tym zasługi nie ma :P ).
Wiem, wiem. Te słowa są dla Was puste, nie warte czytania. Ale tego chcieliście. Gdyby od Was odeszło ponad 20 osób, byli byście w stanie kontynuować projekt? Bez nowych ludzi - nie bardzo. A po co robić w 5 osób tak duży projekt, jak można zrobić mniejszy, darmowy. Po co? Żeby zebrać zgraną i godną zaufania ekipę, na którą można liczyć. Dzięki Preludium będziemy mieli doświadczenie w zespole, To już jest duży plus w drodze do stworzenia The Apocalypse: Slincer. Po za tym, przy odrobinie szczęścia, będziemy mogli już z preludium zdobyć kontakty - ale nawet nikogo nie wkręcam, że wydamy Preludium. Ta gra jest darmowa, i na 99% darmową pozostanie.

"Dużo pitolenia, nic konkretnego, zero działania" Tak to może wyglądać. Zapewniam, że tak nie jest :)

Kiedy zobaczycie zdjęcia / filmik? Myślę, że w kwietniu. I będą to albo zdjęcia albo filmik - prezentujące lokacje + urywki gameplaya.

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Marzec 02, 2010, 20:08:21
Cytuj
Cytuj
Opisuje co widzę, gryzie Cię to?
Tylko, że widzisz coś, czego nie widzi nikt inny - Albo po prostu oceniasz, nie znając sprawy.
Mogę oceniać, ba teraz jak się pokazaliście na portalach to tym bardziej, szkoda że tylko z jednym filmikiem mający sound-track i (chyba) jednym obrazkiem.. na stronie coś niby jest kolejne cocepty.
Cytuj
Cytuj
Hmhp tylko tyle?
Dużo doświadczenia, wiedza i umiejętność mierzenia sił na zamiary to mało? Nie jedno studio tego nie potrafi (nie mówię tutaj, że jest super-mega-zajebisty, ale wiem na co nas stać i co możemy zrobić)
No patrz, w poprzednim napisałeś że zacząłeś liczyć siły na zamiary, a tu juz ociekasz aż nie powiem czym. ;s
Cytuj
Cytuj
Nie interesuje mnie to, gry nie ma... proste.
To niech Cie zainteresuje, jeśli mi to wypominasz. Nie znasz powodów, to nie wiesz w jakiej sytuacji byłem. Nie możliwe było kontynuowanie projektu w takiej sytuacji.
Ani gracza ani wydawców to nie interesuje... tak dodam na boku ;)
Cytuj
Cytuj
Jakiś fantasty-rpg,slincer i tera preludium
Hmm.. Fantasy rpg tworzyłem sam. Więc nic dziwnego. Slincer nie został usunięty, lecz wstrzymany.
Mowa o tobie, a że wciągasz do tego innych to mogę powiedzieć że trzecia.
Cytuj
Nikt się nie zainteresował, bo ich nie udostępniliśmy. Slincer będzie wznowiony zaraz po Preludium, które będzie ukończone. Nie wierzysz? Poczekaj :)
IMHO, proste to tak jak by nie istniały.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2010, 20:16:23
Cytuj
Mogę oceniać, ba teraz jak się pokazaliście na portalach to tym bardziej, szkoda że tylko z jednym filmikiem mający sound-track i (chyba) jednym obrazkiem.. na stronie coś niby jest kolejne cocepty.
Po 1. jest więcej konceptów w tym filmie. Po 2. Te serwisy, same o nas napisały.

Cytuj
No patrz, w poprzednim napisałeś że zacząłeś liczyć siły na zamiary, a tu juz ociekasz aż nie powiem czym. ;s
Dokończ :) Pisałem, że nie wywyższam się nad studiami - bo z nimi, nie mam co konkurować. Nawet nie mam co marzyć, żeby z nimi konkurować. Ale to nie zmienia faktu, że oszacować swoich umiejętności i możlwiości nie każdy potrafi.

Cytuj
Ani gracza ani wydawców to nie interesuje... tak dodam na boku Wink
Doskonale o tym wiem. Dlatego chcemy stworzyć Preludium. Jakbyś był łaskawy przeczytać o nas trochę na stronie, to nie byłoby tematu.

Cytuj
Mowa o tobie, a że wciągasz do tego innych to mogę powiedzieć że trzecia.
To nie był oficjalny projekt. Więc Preludium, to drugi.

Cytuj
IMHO, proste to tak jak by nie istniały.
Jak tak uważasz.. :)

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Marzec 03, 2010, 09:03:53
Kuba dam Ci jedną radę - jak ktoś Ci pisze takie bzdury nie stresuj się, olej. Ludzie tylko narzekają, ważne byś Ty robił swoje a zlej ludzi komentarze - najlepiej na nie w ogóle nie odpisuj.

Ja swojego czasu odpisywałem na wszystko, zrobiłem sobie sam wrogów, parę razy na jakiś zjazdach nawet chcieliśmy zlać paru kolesi, którzy jedyne co robili to nam 'dopierdalali'. To był mój błąd - olej sprawe i rób swoje, a niech ludzie sobie piszą co chcą niech się przynajmniej troszkę podjarają przed monitorem.

Rób po prostu swoje.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 15, 2010, 20:50:06
Potrzebujemy osoby, która tworzyłaby tekstury do gry (architektura, obiekty, postacie)

Wymagane:
- Umiejętność tworzenia _dobrej_ jakości tekstur do gier komputerowych

Mile widziane:
- Umiejętność teksturowania modeli 3d
- Znajomość programu Maya / Max / Blender

Jest to na prawdę pilnie poszukiwana osoba na dzień dzisiejszy, szczegółów udzielę na privie.

Pzdr

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2010, 22:36:09
Bardzo pilnie poszukujemy Level Designera i osób od tekstur.

Powiem szczerze, że przyda się praktycznie każdy* (jednak liczba miejsc ograniczona).

* każdy - jeśli masz na ten temat pojęcie (PostApokalipsa i level design), nie masz słomianego zapału, masz dość dużo wolnego czasu (przynajmniej na początku współpracy) no i oczywiście dotrzymywanie ustalonych _wspólnie_ terminów.

A co do tekstur.. Wymagana znajomość Photoshopa (lub innego pakietu 2d), umiejętność tworzenia dobrej jakości tekstur przystosowanych do gier komputerowych, tworzenie normal map. Mile widziane oczywiście teksturowanie obiektów :)

Ogłoszenie napisane niechlujnie, wiem, ale na prawdę pilnie poszukujemy tych osób. Praca "na pełną parę" przynajmniej przez pierwszy miesiąc ;)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2010, 22:00:01
Level Designer zwerbowany, kogoś od tekstur poszukujemy dalej :)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 04, 2010, 20:28:54
Pilnie poszukiwany grafik 3d (specjalizacja: Architektura / budynki).
Potrzebujemy jeszcze dwóch grafików, którzy tworzyć będą budynki do dema. Pracy nie jest dużo, bardzo chętnie nawiążemy również współpracę z grafikiem na tydzień/dwa bądź miesiąc. Z naszej strony będzie to udostępnienie serwera, forum i SVNa, a dla Was pomoc przy kilku modelach.

U kandydatów oczekujemy:
- Znajomość wybranych pakietów 3d (3ds max, bledner, XSI)
- Umiejętność modelowania ładnych budynków low poly
- Umiejętność tworzenia tekstur na dobrym poziomie
- Stałego kontaktu przez cały okres trwania współpracy

Oferujemy:
- Dostęp do forum deweloperskiego
- Dostęp do SVNa i prywatnego serwera
- Miłą atmosferę w zespole


poszukujemy chociaż dwóch grafików, którzy pomogą nam przez miesiąc (oczywiście miesiąc =/= robienie jednego modelu przez 31 dni :) ).
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres e-mail: konicki.jakub@gmail.com
bądź po prostu skontaktować się ze mną na gg 6840925

Pozdrawiam.

Offline rockefeller

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2010, 23:04:34
Nie wiecie w jakiej sytuacji byłem? A strona internetowa gry, to przepraszam niedostępna? ;) Wszystko jest na niej napisane. Ale napiszę w skrócie, żeby nie było:
Prawie cały team olał sprawę, zostały 3 osoby, które chciały i są z nami do dziś (Ja, Set, Luke). Dlaczego olali sprawę? Ano, jak się po dwóch tygodniach pracy oczekuje dema to tak jest. Nie mówię, że nie było tu mojej winy, bo była - ok 50% tego że odeszli, to moja wina. Skąd podejrzenia, że tylko 50? Jestem cały czas w kontakcie z ludźmi którzy mi pomagali, mieli wgląd na forum, i ani jedna osoba nie stwierdziła, że to moja wina. Takie coś, nazywa się słomiany zapał (u tych co odeszli).

W rozwijaniu się w kierunku, w którym się teraz specjalizuje, pomógł mi głównie Andrzej (tak Intoxicate. Choć on uważa, że jego w tym zasługi nie ma :P ).
Wiem, wiem. Te słowa są dla Was puste, nie warte czytania. Ale tego chcieliście. Gdyby od Was odeszło ponad 20 osób, byli byście w stanie kontynuować projekt? Bez nowych ludzi - nie bardzo. A po co robić w 5 osób tak duży projekt, jak można zrobić mniejszy, darmowy. Po co? Żeby zebrać zgraną i godną zaufania ekipę, na którą można liczyć. Dzięki Preludium będziemy mieli doświadczenie w zespole, To już jest duży plus w drodze do stworzenia The Apocalypse: Slincer. Po za tym, przy odrobinie szczęścia, będziemy mogli już z preludium zdobyć kontakty - ale nawet nikogo nie wkręcam, że wydamy Preludium. Ta gra jest darmowa, i na 99% darmową pozostanie.

"Dużo pitolenia, nic konkretnego, zero działania" Tak to może wyglądać. Zapewniam, że tak nie jest :)

Kiedy zobaczycie zdjęcia / filmik? Myślę, że w kwietniu. I będą to albo zdjęcia albo filmik - prezentujące lokacje + urywki gameplaya.

Jakoś nie zobaczyliśmy tej urywki gameplay? czy projekt upadł, albo niech zgadne kolejny część robicie teraż może będzie: Slincer: ściema?
Nie pokazuj nam tu koncept artów bo to już nudne, każdy czeka na krótki gameplay (filmik)

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Lipiec 01, 2010, 11:35:10
rockefeller tak to z demkami bywa, że je sie balansuje/poprawia/polishuje i jak ktoś tego wcześniej nie przechodził nie jest w stanie tego odpowiednio rozplanować, nie wie za bardzo ile czasu na co potrzeba...

Ja pamiętam jak robiliśmy małe demko przez 2 tygodnie w jednym pomieszczeniu w warszawie pracując całymi dniami, klimat był, demko powstało, ale moglibyśmy przy nim jeszcze siedzieć następny miesiąc by je dopracować odpowiednio. Wtedy ja przykładowo nie wiedziałem ile czasu na co trzeba poświęcić.

Nawet proste prototypowanie gry na iPhone za pomocą Unity może pochłonąć cały miesiąc pracując full time, mając super programistę i grafika. Do tego się dochodzi.

Silencer do tego dojdzie jak Kuba się nie wypali. Przy burzuazji była taka rotacja ze ja w pewnym czasie miałem już w dupie zgłoszenia i pracowało z 20 osób tak jak by na full time, na reszcie się nie skupiałem za bardzo bo i tak wiedziałem, że prędzej czy później odejdą.

Dajcie im czas, Kuba wie, że ma się skupić na gameplayu - a to jest najtrudniejsze. Koncepty, arty, grafikę każdy może sobie robić, pokazywać - od czegoś przecież trzeba zacząć, jak się nie ma trackline'u.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2010, 11:59:04
Dzięki Andrzej.

Rockefeller: nie mam zamiaru się tutaj bronić czymś jeszcze, ale powiem Ci jedno. Dopóki sam nie poprowadzisz takiego projektu, nie zrozumiesz, że przy pracy przez neta żaden termin nie jest pewny. Nikt nam za to nie płaci, uważasz, że będziemy siedzieć 9 godzin dziennie, porzucając codzienną pracę, rodzine i resztę, po to żeby pokazać coś z gameplaya?
No właśnie.

Mój błąd w tym jest taki, że rzucam terminami, które nie są za bardzo pewne. No ale trudno.
Koniec mojego udzielania się tutaj, bo to nie ma sensu przynajmniej na razie.
Wrócę z konkretami. Po co? Bo są tu osoby które lubię.

Vipa

  • Gość
# Lipiec 01, 2010, 12:23:36
Jednego nie rozumiem, ludzie robią coś ciekawego, coś co przyciąga ludzi. Robią to za free, pytając się co i jak graczy oaz developerów. Prosta i genialna ścieżka.
Dlaczego zamiast prób wsparcia projektu ciągle czytam jakieś bzdury? Czego oczekujecie? Skoro jeden z drugim uważa, że nie ma postępów i nie ma czego komentować to na diabła to robi? To ma pomóc w pracy czy ją przyspieszyć?

Chcecie lansu to idźcie na onet/blip/flaker/nasza klasa i po kłopocie. Jaki problem?

Kuba: róbcie swoje. Przyjdzie czas gdy to inni będą wszystko odszczekiwać (o ile są odważni) albo zaczną się udzielać w kolejnych tematach w ten sam sposób ten pomijając (99.9%) szukając atrakcji i ogólnej zawieruchy.