Autor Wątek: Silnik - problem z wyborem  (Przeczytany 1615 razy)

Offline rumi

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 19:20:04
Hey

Może zadan bardzo noobowe pytanko ale spróbuję. Szukam dobrego silniku graficznego, w którym można zrobić fajną gierkę. Uczyłem się:
- Blitz3D - fajny ale mało może, brak edytora
- Torque3D - wymagania przy super shadow
- Unity3D - przy współpracy z blenderem są problemy m.in. źle wczytuje animacje
- Ogre - superowy silnik ale brak edytora :(
- UDK - WYMAGANIA !!! - mi działa ale mam 14 FPS na przykładach

Proszę pomóżcie. Sami kiedyś zaczynaliście tworzyć gry i staliście przy takim delematem czy pisać silnik czy korzystać z gotowca

Pozdo
rumi

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline igorw6

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 19:24:44
Poszukaj tutaj: http://www.devmaster.net/engines/
Przy każdym silniku masz opinie ludzi korzystających z niego.


Pozdro

Offline heavymental

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 19:27:59
Ogre.
Bajerów co nie miara, licencja, mega community.
A edytor sam zrobisz sobie w minut naście, ew. jeśliś z blendera korzystasz (co niby wpis o Unity pokazuje) to jakim problemem napisać skrypt, tworzący plik z zapisanymi pozycjami, rotacjami, czymTamChcesz - i  wczytanie później owego w c++? (ja kończę cudo takie właśnie do Cinemy 4d - ładnie za edytorek robić mi będzie.)

A Torque to zło.

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 19:30:43
Ja bym radził zajrzeć tu - http://forum.warsztat.gd/index.php?action=search2 wpisać "silnik" i można sobie nawet wybrać wyszukiwanie w tytułach, a i tak będzie dużo do poczytania. :D
No i jeszcze tu - http://wiki.warsztat.gd/Jak_nie_lami%C4%87#8._.22Jaki_silnik_wybra.C4.87.3F_Jak.C4.85_ksi.C4.85.C5.BCk.C4.99_wybra.C4.87.3F.22

Offline rumi

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 19:33:07
Cytuj
(co niby wpis o Unity pokazuje)
wczytuje sobie model i cały base mesh jest obrócony, troszkę zniekształcony, animacje na kościach nie do końca działają prawidłowo.

Chodzi o to żeby stworzyć wreszcie jakąś dobrze wyglądającą grę, a nie nędza jakaś tekstury z neta nie pasują do niczego itd.

Jaki dobry silnik pod kartę graficzną intel gma 4500 ?
I w jakich dużo osób tworzy komercyjne produkty ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2009, 19:47:30 wysłana przez rumi »

Offline Mannelig

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 20:33:02
***
- Ogre - superowy silnik ale brak edytora :(
***

nie no myśle że COŚ się znajdzie :)

Offline mosowski

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 21:23:48
OGRE3D.
Wysoka wydajność. Ogromne community. Masa ficzerów. Wrapper .NET (MOGRE). Wysoka produktywność.

Offline gits

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2009, 19:35:52

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2009, 20:55:03
Zależy jaki język programowania, czy bez języka programowania a z jakimś skryptowym. Bo np jak chcesz w Javie popisać co już ci się ogranicza zakres do zaledwie paru silników, podobnie np z Pythonem.