Autor Wątek: Krótko: Profit  (Przeczytany 10987 razy)

Offline ribel

  • Użytkownik
    • Oozi: Earth Adventure - devBlog

# Grudzień 31, 2009, 18:57:55
Wracając do kwestii Xbox Live Indie Game to polecam zapoznać się z wynikami sprzedaży Weapon of Choice http://mommysbest.blogspot.com/2009/12/november-09-and-year-one-numbers.html .

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 31, 2009, 19:33:40
Hej, niech ktoś mnie oświeci: Jeśli napiszę grę w XNA, to gdzie mogę ją sprzedać:
a) na PC (gdziekolwiek?)
b) na x-boksa? (zaznaczę: gra w XNA, nie na devkicie)

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Styczeń 01, 2010, 16:24:43
Hej, niech ktoś mnie oświeci: Jeśli napiszę grę w XNA, to gdzie mogę ją sprzedać:
a) na PC (gdziekolwiek?)
b) na x-boksa? (zaznaczę: gra w XNA, nie na devkicie)
a) tak
b) nie ma czegoś takiego jak x-box, istnieją Xbox oraz Xbox 360; sprzedać możesz na Xbox Live Indie Games, pod warunkiem, że mieszkasz w jednym ze wspieranych krajów

Offline ribel

  • Użytkownik
    • Oozi: Earth Adventure - devBlog

# Styczeń 28, 2010, 14:05:26
Komuś mogą przydać się te dane - http://www.gamerbytes.com/2010/01/indepth_xbox_live_indie_games.php. Szału nie ma - chociaż 100k$ za GAM3 W1TH ZOMB1ES mocno przemawia do wyobraźni. Zamiast MMoRPG może lepiej zabrać się za małą-dziwną-grywalną grę i dorobić się :)

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Styczeń 28, 2010, 17:04:19
Na pewno pomogło/pomoże fakt że od 2-3 miesięcy Xbox Live Indie Games jest dostępne z poziomu Marketplace. Reszta jest w rękach developerów którzy muszą się postarać bardziej niż teraz i robić w końcu porządne gry.