Autor Wątek: Roguelike RPG - starter-pack :) (tileset)  (Przeczytany 16860 razy)

Offline ftorek

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 27, 2009, 15:32:09
Hejo - tak sobie siedze porankiem dzisiejszym i napadlo mnie zeby jakies tilesy zrobic:

generalnie idea jest taka ze z tego moze byc gra raczej jak rogalik jakis (grafiki raczej sa mocno symboliczne)
jak ktos chce to wrzuce paczke z poszczegolnymi elementami (.png)
a jak ktos jest na powaznie zainteresowany zeby taka gra zrobic to niech pisze - moge tego zrobic duzo wiecej (i gui i menusy i cala reszte)

tilesy sa 32x32px kazdy

pozdrawiam

tutaj wiec szybki zrzut


// Wrzucam tu linki do downloadu rozsiane po całym wątku // Liosan
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2130
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2146
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2149
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2152
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2157
http://forum.warsztat.gd/index.php?action=dlattach;topic=14626.0;attach=2167
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2011, 14:16:11 wysłana przez Liosan »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kamma

  • Użytkownik

# Grudzień 27, 2009, 15:54:30
Cześć,
Ciekawa inicjatywa z Twojej strony. Na pewno grafiki się przydadzą. Te na screenie powyżej mimo symboliki są czytelne ( kolorystka, dobre łączenie barw ) i estetycznie wykonane ( kształt, styl ).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2009, 15:56:04 wysłana przez Kamma »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 27, 2009, 16:19:23
Przydały by się jeszcze ściany, drzwi i schody przynajmniej, to już coś można by robić.

Offline ftorek

  • Użytkownik

# Grudzień 27, 2009, 16:26:35
wiem wiem - są w drodze - tak jak drzewa, krzaki, skały i inne dekoracje :)

pozdrawiam

kamma - cieszem siem ze ci sie podoba :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 27, 2009, 18:32:50
wiem wiem - są w drodze - tak jak drzewa, krzaki, skały i inne dekoracje :)
Drzewka i skały to już mniej potrzebne - kościotrupy nie zwykły spacerować po leśnych polankach (a przynajmniej ja tam żadnego nigdy nie spotkałem). ;)

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Grudzień 27, 2009, 18:37:41
Szkielety i skały bardzo ładne, pochwalam inicjatywę dzielenia się grafiką, dobra rzecz. :)
-Anonim

Offline sobol

  • Użytkownik

# Grudzień 27, 2009, 18:41:24
wiem wiem - są w drodze - tak jak drzewa, krzaki, skały i inne dekoracje :)
Drzewka i skały to już mniej potrzebne - kościotrupy nie zwykły spacerować po leśnych polankach (a przynajmniej ja tam żadnego nigdy nie spotkałem). ;)
W Baldur's Gate nie grałeś ? :P

Offline ftorek

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2009, 00:41:23
no ciut wiecej:
- łąki (te kawałeczki trawki :)
- bagna - te kreseczki na dole
- no i lochy (a przynajmniej ich poczatek) + drzwi + schody (z tych do góry nie jestem do konca kontent - będę jeszcze poprawiał)

no i zacząłem łagodne zmiany dla tilesów podłoża - ale z tym troche roboty jest wiec trzeba poczekac :D

pozdrawiam
f.


wine

  • Gość
# Grudzień 28, 2009, 00:46:26
Zgłaszam prośbę aby lochy powstały zarówno w wersji "normalnej" jak i "piaskowej" (kolorystyka inna i trochę inne kafle (bardziej kamienne)). Ale schody ci nie wyszły - wyglądają jak z innej epoki...

Offline ftorek

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2009, 00:49:36
co do schodów - wyjaśnij o co ci chodzi ciut bardziej :) (wiem ze mi troche nie wyszly - jeszcze z tym powalcze)

co do murków - no będą będą....

wine

  • Gość
# Grudzień 28, 2009, 00:54:38
co do schodów - wyjaśnij o co ci chodzi ciut bardziej :) (wiem ze mi troche nie wyszly - jeszcze z tym powalcze)
Chodzi o to ze wyglada to jak wentylatory powietrza... tzn. dodać bardziej widoczne stopnie, całość walnij w klimat panującego otoczenia (nie czarno-białe ale kamienne itd.). Wiesz po prostu nie pasuje to do reszty - tutaj kamień a tu klarowna, czysta, jednokolorowa powierzchnia. I powinno być dobrze...

Edit: Te w dół są spoko ale te w górę już nie. (Taka mała sugestia jeżeli to ci pomoże...)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2009, 01:05:05 wysłana przez Wine »

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Grudzień 28, 2009, 08:54:15
IMO te schody nie są złe, po prostu jedne prowadzą w górę, a drugie w dół :)

Offline Joker

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2009, 11:46:41
Po prostu te co prowadzą w górę są jasne ( Efekt promieni słonecznych ). I ten efekt może się kilku osobą nie podobać ponieważ jest zbyt jasny. Patrząc na resztę grafik. Np.Murek jest ciemniejszy itd. zrób może wersje z łagodniejsza tą "poświatą".

Offline Pan Hania

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2009, 12:04:40
Naprawdę bardzo fajne grafiki - ładne kolory, staranne wykonanie. Do prostego rogalika jak znalazł :) Tak jak większość powyżej przyczepię się do dwóch rzeczy: schodów na górę oraz "bagna". O ile wersja "w dół" jest wykonana wzorcowo, to te w górę już mniej. Tzn. chodzi mi o to, że gradient nie powinien być na "tle" tylko na stopniach (tak jak jest w przypadku tych drugich). A co do bagna - nijak mi to bagna nie przypomina ^^

Offline ftorek

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2009, 12:25:47
alescie sie tych schodów czepili... :) no ale macie w sumie racje - schody poprawie...

co do bagna - hmm - no tez jeszcze poprawie - a wyglada jak wyglada dlatego ze jestem geodetą i mam troche zboczenie w kierunku symboliki stosowanej na tzw. mapie zasadniczej (zgodnie z instrukcją k-1 :)

pozdrawiam
f.

niedlugo postaram sie wrzucić paczkę z tym wszystkim podzielonym na poszczególne obrazki (ale musze to pierw troche usystematyzować)