Autor Wątek: Rolnicza gra MMO  (Przeczytany 11506 razy)

Offline d.evil

  • Użytkownik
    • quaddev.com

# Grudzień 19, 2009, 18:33:05
W sumie to taki Travian by był;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Grudzień 19, 2009, 19:28:32
W sumie to taki Travian by był;)

Travian jest znacznie prostszy i nijak się do tego ma ;-)

Offline ZenekNaHacie

  • Użytkownik

# Grudzień 19, 2009, 19:52:26
Jak tylko zobaczyłem temat to pomyślałem że Warrior Studio będzie robiło kolejny symulator "rolnicy"  ;)

Offline Tiger017

  • Użytkownik

# Grudzień 19, 2009, 20:01:59
Z góry dziękuje takim zainteresowaniem moim skromnym nowatorskim pomysłem. Choć wypowiedzi są różne powiem tak macie racje może i to była by gra dla fanatyków, lecz chciałbym wam przypomnieć iż tych osób jest u nas dużo. I sami raczej takiej gry nie napiszą, a dla czego ludzie z innych państw potrafią, choć nie maja do czynienia z rolnictwem na co dzień ??? Ile można tworzyć gier opartych na strategii, walce itp. W sumie taka gra była by kolejna nauka w drodze programowania. Padło pytanie czy mam główna stronę. Nie mam, bo  skąd??? Jak bym się znał na tych rzeczach to bym przedstawił. Posiadam tylko wiedzę potrzebna do fabuły. I naprawdę nie jest tak trudno ustalić takie rzeczy jak np: potrzebny nawóz na jakaś produkcje. PS. co do nawiązywania do jakichś dawnych planów innych osób od razu mówię ze to jest mój prywatny pomysł.

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Grudzień 19, 2009, 20:16:25
Jak by tu ci łagodnie powiedzieć....
Daruj sobie.

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Grudzień 19, 2009, 21:45:33
Posiadam tylko wiedzę potrzebna do fabuły.
To znaczy jaką konkretnie? :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 19, 2009, 22:17:06
Wow, fabuła!

"Pewnego razu nastał miesiąc bez deszczu..."

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Grudzień 19, 2009, 22:42:58
Edit: A co do gry rolniczej to raczej kolego nie masz co startować przeciw Farmville
FW jest ciekawe, ale do pewnego czasu. Potem czasie mamy dużo gratów, kasy i masę pól do obróbki, a maszynki może się przydają, ale głównie tym, którzy chcą do tej gry dopłacać. Inaczej trzeba będzie się naklikać i to naprawdę dużo, za szybko tego nie zrobimy i w rezultacie po prostu tracimy czas na wyklikanie sobie kasy i punktów, co trudno nazwać grą.

Offline piko84

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2009, 00:41:45
Wow, fabuła!

"Pewnego razu nastał miesiąc bez deszczu..."
Nich mnie ktoś podniesie, bo upadłem i się tażam ze śmiechu.

_OskaR liczysz na coś lepszego, co przyciągnie cię na choćby połowe tego co FW?

Offline Tiger017

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2009, 10:11:27
Widzę że nie mam z kim tu rozmawiać na ten temat. Dzięki za zainteresowanie. Jak dojrzejecie do pewnych spraw to porozmawiamy. Tak na marginesie, jak by nie rolnictwo nie mieli byście niczego . Pozdro.

Offline ftorek

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2009, 11:11:48
No i widzicie co narobiliście - Tygrys sie obraził.

Owszem temat dosyc smieszny - ale zamiast mu powiedzieć: "Chłopie - napisz 50 stron wstępnego designu, do tego troche mechaniki - poszukaj przykładów, referencji, jak już to będziesz miał to wróć - pogadamy!" a wy co... jak dzieci :D

pozdrawiam
f.

Offline piko84

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2009, 17:46:10
No tak, bo przecież kolega Tygrys nie umie użyć opcji szukaj i zobaczyć jak NIE rozpoczynać wątku o nowym super mega wypas projekcie, który będzie w dodatku MMO.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Grudzień 20, 2009, 17:55:43
Tiger, olej tych, którzy marudzą. Jeśli wskazują problem, to wymagaj od nich wyjaśnienia. Inaczej, niech się zamkną.

Chłopak nie pojęcia o grach. Używa czasem złego słowa. No i co? Nie znałem pojęcia co to "modding", jak zacząłem modować. Jakoś daję ludziom dobre mody. Nikt niczego nie osiągnie, jeśli zgasi się kąśliwym uwagami na początku ;)
Od dziś przyjmuję podejście, że bronię zupełnych amatorów przed zgaszeniem. Nawet jeśli zaproponują MMO. Spróbujcie mnie zgasić.

Temat jest śmieszny?
Dla mnie śmieszne, nudne i obrażające inteligencję jest World of Warcraft, Prince of Persia i masa innych gier. Ale nie piszę autorom tych gier, że temat gry jest dla mnie śmieszny i nudny.
Żyjcie i pozwólcie żyć innym. Nie zachowujcie się jak banda bachorów, która dorwała żabę i ja zakatuję.

No tak, bo przecież kolega Tygrys nie umie użyć opcji szukaj i zobaczyć jak NIE rozpoczynać wątku o nowym super mega wypas projekcie, który będzie w dodatku MMO.
A niby gdzie miałby szukać? Osoba, która wygoogla to forum nie ma najmniejsza pojęcia, że istnienie coś takiego warsztatowa wiki.
W dziale Pomysły nie ma żadnej informacji o tym, jak pisać i jak nie pisać. Żadnej. Od tego jest dział pomysły, by je weryfikować. Każda gra powstaje od pomysłu. Nie znasz autora i nie masz zielonego pojęcia, co potrafi. Może stworzy dobrą rolniczą grę i jeszcze na tym zarobi, a tobie będzie łyso, bo zjechał człowieka po kilku postach na forum?

Tiger wyraźnie napisał, że nie zna się. I przychodzi tu, by prosić o fachową opinię. Widać jesteście na tyle fachowi, by rzucać głupimi uwagami zamiast zadać pytania precyzujące. Może nie potraficie ich zadać, nie wiecie jak?

Akurat wychowałem się w gospodarstwie rolnym. I choć obecnie ledwo co odróżniam świnię od dzika, to jestem przekonany, że ta gra mogłaby być interesująca dla wielu ludzi. Choćby w trybie symulatora działającego na rzeczywistych informacjach i zależnościach.

Gra nie musi być drugim FarmVille i nim nie będzie. Podobnie jak Gamedev.pl nie jest drugim Gamedev.net. Komukolwiek przeszkadza to uczestniczyć w tym forum?
Gra rolnicza nie będzie też mieć fabuły RPG. Nie ma jej WoW, PoP i są cholernie ciekawymi grami dla milionów ludzi.
Gry strategiczne, taktyczne najczęściej nie mają fabuły, a jedynie pewną wizję świata, wcielenie znanych założeń i wpędzenie tego w ruch na ekranie. Starcraft nie ma fabuły. Opiera się na trzech rasach: przerośnięte, agresywne robale, agresywni ludzie, agresywni ludzie z przyszłości walczący robotami, nie samodzielnie. Reszta to opracowanie zależności. Których w rolnictwie jest tyle samo, co i w strategii wojennej. Narzędzi wcale nie jest mniej.

Mam jedno pytanie:
Czemu wszyscy ludzie z serii "mam pomysł na gre" wrzucają swoje "genialne pomysły" na forum ?
Czy naprawde tak ważne jest ,aby ktoś napisał taką gre przed wami?
Faktycznie. Pomysł na grę rolniczą jest tak zaskakujący, że wszyscy zaczną go kraść. Podobnie jak wszyscy kradną formułę Modern Warfare i odnoszą sukces zanim Infinity Ward zdąży wydać następną część.

Vipa

  • Gość
# Grudzień 20, 2009, 18:22:06
Na całym świecie odbywa się to tak, że jak temat nikogo nie interesuje to pozostaje bez odpowiedzi. Po części dzięki mnie dzieje się tak na gamedev.pl przy okazji screenów/projektów i video, gdzie durne komentarze są po prostu usuwane (w miarę możliwości).

Nie widzę problemu w tym, by usuwane zostawały komentarze typu: Daruj sobie, ehhhhh itp. Do tego naprawdę trzeba zgłoszenia do moda? Nie wiem jak to jest na tym forum, bo modem tutaj nie jestem, ale są osoby odpowiedzialne za pewne działy i po kłopocie. W końcu to chyba nie problem by przejrzeć wpisy raz na 1 czy 2 dni.
Przypominam, że gdy był mus bo mieliśmy atak spamerów na gamedev.pl to musiałem przejrzeć wszystkie projekty, screeny i video by wyłapać bzdury. Jedna nocka i po problemie.

Swoją drogą to każdy narzeka, że nie ma czasu. A tu się okazuje, że czasu jest aż nadto. Jak ktoś ma go za dużo to proponuję napisać jakiś tutorial.

Offline piko84

  • Użytkownik

# Grudzień 20, 2009, 18:36:31
Tiger, olej tych, którzy marudzą. Jeśli wskazują problem, to wymagaj od nich wyjaśnienia. Inaczej, niech się zamkną.
No faktycznie. Wszyscy inni mają się produkować, wyjaśniać i tłumaczyć, a autor wątku nawet nie raczył w 3% wyjaśnić swojego pomysłu. Gdzie tu logika? Jeśli ktoś ma czegoś wymagać, to raczej nie autor kilkuzdaniowego opisu mega wypasionej gry.

Nikt niczego nie osiągnie, jeśli zgasi się kąśliwym uwagami na początku ;)
Od dziś przyjmuję podejście, że bronię zupełnych amatorów przed zgaszeniem. Nawet jeśli zaproponują MMO. Spróbujcie mnie zgasić.
Może nauczy się wyjaśniać o co chodzi i przedstawiać co, jak i gdzie w sposób trochę bardziej rozbudowany i poważny. Bo obecny raczej pokazuje, jak autor lekceważy to co robi.
Może spróbujemy....

A niby gdzie miałby szukać? Osoba, która wygoogla to forum nie ma najmniejsza pojęcia, że istnienie coś takiego warsztatowa wiki.
W dziale Pomysły nie ma żadnej informacji o tym, jak pisać i jak nie pisać. Żadnej. Od tego jest dział pomysły, by je weryfikować. Każda gra powstaje od pomysłu. Nie znasz autora i nie masz zielonego pojęcia, co potrafi. Może stworzy dobrą rolniczą grę i jeszcze na tym zarobi, a tobie będzie łyso, bo zjechał człowieka po kilku postach na forum?
A niby w regulaminie forum. Tam jest również odnośnik jak nie lamić. A regulamin jest zawsze dostępny pod linkiem na dole strony głównej forum.
Mówisz, że nie znam autora. Masz rację. Ale po kilku postach potrafię ocenić i co najważniejsze mogę mieć swoje zdanie na ten temat. Gdyby kolega Tiger nie lekceważył szanownych forumowiczów niechlujnym postem może miałbym inne zdanie.
Życzę wszystkiego najlepszego autorowi, miejmy nadzieję ze ktoś się do pomocy skusi..... ja nie, choć gdy będą jakieś konkretne informacje na temat projektu, to z chęcią podejdę do tematu i postaram się konstruktywnie pomóc.

Tiger wyraźnie napisał, że nie zna się. I przychodzi tu, by prosić o fachową opinię. Widać jesteście na tyle fachowi, by rzucać głupimi uwagami zamiast zadać pytania precyzujące. Może nie potraficie ich zadać, nie wiecie jak?
A może nie wymyślaj za bardzo?
By prosić o fachową opinię wypadałoby fachowo coś opisać.
A Tiger dostał taką opinię na jaką zasłużył opisem projektu.

Gra nie musi być drugim FarmVille i nim nie będzie. Podobnie jak Gamedev.pl nie jest drugim Gamedev.net. Komukolwiek przeszkadza to uczestniczyć w tym forum?
Gra rolnicza nie będzie też mieć fabuły RPG. Nie ma jej WoW, PoP i są cholernie ciekawymi grami dla milionów ludzi.
Gry strategiczne, taktyczne najczęściej nie mają fabuły, a jedynie pewną wizję świata, wcielenie znanych założeń i wpędzenie tego w ruch na ekranie. Starcraft nie ma fabuły. Opiera się na trzech rasach: przerośnięte, agresywne robale, agresywni ludzie, agresywni ludzie z przyszłości walczący robotami, nie samodzielnie. Reszta to opracowanie zależności. Których w rolnictwie jest tyle samo, co i w strategii wojennej. Narzędzi wcale nie jest mniej.
A czy znasz na tyle autora, aby wiedzieć jak wygląda jego projekt?
Dowiedziałeś się tego rozumiem z opisu wstępnego?
Wiesz z niego rozumiem jak bedzie wyglądała ta fabuła. Podziel się z chęcią dowiemy się wszyscy czegoś więcej.

Kilka słów podsumowania.
Tiger zamiast się obrażać weź się chłopie do roboty. Zrób przynajmniej pożądny opis pokazujący jakie to innowacyjności bedzie posiadał twój projekt.
Jak to zrobisz to wróć i zaprezentuj. Z pewnością ludzie inaczej podejdą do tematu, wrzucając choć po części coś konstruktywnego.

0xCAFE jeśli chcesz robić za obrońcę ludzkości i potępionych to oczywiście bardzo szlachetne, ale może warto się zastanowić czy osoba, którą będziesz bronił jest tak na prawdę nieumiejętna czy może leniwa/lekceważąca/pochopna*

*Niepotrzebne skreślić.
Pozdro

Edit poprawione za duże przerwy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2009, 18:39:54 wysłana przez piko84 »