Autor Wątek: MMO - RTS strategia z elementami ekonomi i handlu  (Przeczytany 5774 razy)

Offline ArturKo

  • Użytkownik

# Luty 27, 2010, 16:47:59
czas testów  jest podany orientacyjnie.  Wstępnie przewidujemy 3 tygodniowe testy zamknięte a potem 2 miesięczne testy otwarte. I dopiero wtedy uruchomić finalną wersję. Te 2 miesięczne testy otwarte już będą podlegały normalnej reklamie, a potrzebne głównie będą do przetestowania serwerów i łącz przy zmiennym obciążeniu. Natomiast na start szefostwo projektu przewiduje atrakcyjny konkurs z wartościowymi nagrodami.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Stszaua

  • Użytkownik

# Luty 28, 2010, 12:44:17
Tak z ciekawości, oczywiście jeśli to nie tajemnica. Ile, tak orientacyjnie, macie zamiar wydać na reklamę przez pierwsze pół roku?

P.S. Na Twoim screenie widać, że jest coś nie tak z "r" w czcionce w menu u dołu, przez co całość źle się czyta. Jeśli gracz ma spędzić większość czasu klikając w te linki, to muszą czytać się jak ta przysłowiowa lala ;)

A generalnie wydaje mi się, że w tych często uczęszczanych przez oko gracza miejscach powinniście zrezygnować z czcionek stylizowanych w ogóle. Czytelność przede wszystkim.
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2010, 12:46:00 wysłana przez Stszaua »

Offline ArturKo

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2010, 10:11:33
Na reklamę - dużo i ciągle - przynajmniej przez najbliższy rok. Potem zobaczymy. Gdyż w kolejce już czeka kolejny projekt, do którego ekipę zaczniemy kompletować w połowie czerwca.
A teraz kilka scaników z bieżących postępów - czyli scany podstron sprzed 2 tygodni, bo najnowsze, po drobnych retuszach i zmianach już są w grze.



W ciągu marca planowane jest zakończenie części graficznej, oraz wstępnych testów zamkniętych - które już trwają. Początek kwietnia to instalacja na serwerach docelowych, powiązania modułów płatności i otwarcie testów otwartych. Testy otwarte będą nie tyle do sprawdzenia gry, chociaż może jeszcze coś się poprawi, co do przetestowania serwerów docelowych i rozpoczęcia kampanii reklamowej.
Ogólnie stwierdzić można że już bliżej premiery niż dalej.



Offline Stszaua

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2010, 11:01:48
No nic. Wystarczy chyba już tylko pogratulować w takim razie.

Rynek przeglądarkówek jest dość trudny, więc trzymam mocno kciuki żeby Wam się udało :)

Offline ArturKo

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2010, 12:52:26
Nie dziękuję aby nie zapeszyć. Zobaczymy za jakiś czas, ale jedno przyznać mogę - trzeba mieć sporo silnych nerwów i samozaparcia przy takim projekcie. A dla "fachowców" którzy myślą że samo rzucenie hasła " mam pomysł, a mi narysujcie" wystarczy na stworzenie gry, przykład z scanu 1 - po x zmianach jak wygląda zmodyfikowany.

To tylko jedna podstrona - a ile grafiki. Nikt za darmo nie wykona grafiki w tej ilości do dużej gry. Więc radzę mierzyć pomysły i cele na możliwości finansowe projektu. Albo szukać dobrego inwestora.