Autor Wątek: Jaki slinik (3DS MAX)  (Przeczytany 1024 razy)

Offline raner92

  • Użytkownik

# Grudzień 04, 2009, 21:09:40
Już sobie poradziłem z tym problemem OGRE 3D teraz mam pytanie jaki silnik będzie dobry do modeli z 3DS MAX'a, opartym na C++.

Proszę o pomoc. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2009, 12:24:55 wysłana przez raner92 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Buyuk

  • Użytkownik
    • Mój blog ;]

# Grudzień 05, 2009, 00:42:40
Spróbuj podmienić kolejność ścieżek dostępu do include 'ów w opcjach projektu. Mi to kiedyś pomogło aczkolwiek na VC++, C::B nie używałem więc nie wiem.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Grudzień 05, 2009, 21:42:32
Będzie dobry każdy silnik, który obsłuży formaty, w którym potrafi zapisywać Max.

Nie zmieniaj tak nazw wątku i pierwszego posta, bo odpowiadający musi zastanowić o co tu biega.