Autor Wątek: MMORPG  (Przeczytany 2864 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 17, 2009, 19:00:48
To jest czesto duzy urok MMORPG. W WOWie duzo frajdy dawali wlasnie bossowie poza instancjami (Kazaak, 4 smoki), gdzie mozna bylo przeszkadzac przeciwnej frakcji w quescie :)
Zależy od gustu. Ja tam wolę RPGi, w których jest w ciekawy sposób opowiedziana jakaś historia i w których można wczuć się w klimat (nieprzerywany okrzykami "Sprzedam miec po 2 złote" na głównym kanale). :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Listopad 17, 2009, 19:20:18
Krzysiek: k++(może dlatego, że ostatnio grałem w kotora  :))

Offline Will

  • Użytkownik

# Listopad 17, 2009, 20:01:49
Cytuj
Zależy od gustu. Ja tam wolę RPGi, w których jest w ciekawy sposób opowiedziana jakaś historia i w których można wczuć się w klimat (nieprzerywany okrzykami "Sprzedam miec po 2 złote" na głównym kanale).

hmm.. Ja tam raczej pamiętam wieczne:"Frii itans plis!", "ej zostaniesz moim przyjacielem?" czy "THIFE!".
Cytuj
Powód jest prosty - 10000 graczy jednocześnie nie może ratować w pojedynkę tego samego świata.  Co byś ciekawego nie wymyślił w fabule i tak rozbije się to o problem masy graczy próbujących wykonać tego questa jednocześnie

Gdzieś czytałem o japońskim mmo, które ma działać na takiej zasadzie. Miało wyjść bodajże w tym roku. Jest oparte na jakimś anime ale tyle tego natworzyli, że nie jestem w stanie sobie przypomnieć co to było.