Autor Wątek: Granice moddingu  (Przeczytany 9405 razy)

Offline Acanther

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 21, 2010, 19:56:33
Acanther, mógłbyś wyjaśnić, co miałeś na myśli?  ::)
Po co BioWare miałoby kupować mod?

Mod ? Gra odpalana na innej konsoli (tu telefon) to nie jest chyba mod.. :)
A czemu ? A żeby dobrze sprzedać ten projekt.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Marzec 21, 2010, 20:04:42
No właśnie, to nie jest już mod. Dlatego też chyba nie pasuje do tego działu. Ale... w zasadzie... czepiam się w tej jaskini wieczystego offtopu  ;D

Offline eshelon

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2012, 11:23:47
Bardzo interesuje mnie zagadnienie sprzedawania modów.
Wiem, że za porozumieniem możliwa jest (nie we wszystkich wypadkach) sprzedaż modów w postaci samodzielnego dodatku.
A jak się przedstawia możliwość zarabiania na mniejszych, zwykłych modyfikacjach (bez fabuły i misji tylko nowe jednostki)? Grupce zapaleńców znacznie łatwiej przecież będzie zrobić totalną konwersję/mod niż całą grę.

Offline Snajpa

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2012, 11:38:38
@up watpie ze mozesz sprzedac mod. Mozesz brac np darowizny/dotacje.

Offline Mironki

  • Użytkownik
    • Gamera

# Maj 19, 2017, 18:18:39
Chyba w takim przypadku byłby potrzebna zgoda twórcy gry? Tak mi się przynajmniej wydaje.