Autor Wątek: [3xKulka + Raytracing] The Orb Game - gra na compo  (Przeczytany 6944 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 09, 2009, 19:49:29
Java: testowałem to z krajkiem i jego kompilator rzuca rzecz jasna warning, ale kod przechodzi. Dopiero na bindable buforze się wywala.
Chociaż kto tam wie, znając ATI wszystko jest możliwe.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2009, 20:16:33
Juz wiem jak przegrac na 2 sposoby... Znam tez ogolne zasady tylko jeszcze niech wykombinuje co trzeba zrobic aby wygrac ;P
2 minuty zabawy :P Wiem juz jak wygrac... i wygrywam z latwoscia.. A czy przypadkiem nie użyłeś 4 kul?(albo i wiecej :P)

Ps: na nvidii(GF 8800 GTS) wszystko smiga ;)

Ps2: Troche krotkie w szczegolnosci:
-jak sie wygra to czarny ekranik i tylko mozna wyjsc.
-Moznaby doac losowe umieszczenie kulek.
-i jakies "Try Again" na koncu ;)

Ps3: chcialbym zauwazyc ze jesli odpale gre z zrodel to nie chce sie zamknac :/
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2009, 21:08:04 wysłana przez Frondeus »

Vipa

  • Gość
# Listopad 09, 2009, 20:20:40
Oszesz... Krzysiek - przesadziłeś. Rewelacja dla mnie.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2009, 20:27:48
Oszesz... Krzysiek - przesadziłeś. Rewelacja dla mnie.
Pomyliłeś temat

Edit: zapytam z zasady, jesteś pewien że krajek ma najnowsze sterowniki?
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2009, 20:30:36 wysłana przez Java »

Vipa

  • Gość
# Listopad 09, 2009, 20:33:19
Oszesz... Krzysiek - przesadziłeś. Rewelacja dla mnie.
Pomyliłeś temat

Faktycznie :D. Ale to co tutaj widzę też jest niezłe! Qrde fajne te compo wyszło.
Czasami jak oglądam niektóre prace, to się zastanawiam co ja robię w gamedevie :D.

Offline stalk3r

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2009, 21:06:03
Oszesz... Krzysiek - przesadziłeś. Rewelacja dla mnie.
Pomyliłeś temat

Faktycznie :D. Ale to co tutaj widzę też jest niezłe! Qrde fajne te compo wyszło.
Czasami jak oglądam niektóre prace, to się zastanawiam co ja robię w gamedevie :D.
Oj Vipa nie tylko ty... (a w ogóle ten twój Dog Fighter to też fajna sprawa)

Offline maVes

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2009, 23:51:35
Instalacja nowych sterowników pomogła, w końcu udało mi się to odpalić.

Zasady gry są bardzo proste, jedyną trudnością dla mnie było to, że kamera zdecydowanie za szybko się obraca. Mimo to udało mi się przejść chyba przy czwartym podejściu.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 10, 2009, 00:05:03
Juz wiem jak przegrac na 2 sposoby... Znam tez ogolne zasady tylko jeszcze niech wykombinuje co trzeba zrobic aby wygrac ;P
2 minuty zabawy :P Wiem juz jak wygrac... i wygrywam z latwoscia.. A czy przypadkiem nie użyłeś 4 kul?(albo i wiecej :P)

Ps: na nvidii(GF 8800 GTS) wszystko smiga ;)

Ps2: Troche krotkie w szczegolnosci:
-jak sie wygra to czarny ekranik i tylko mozna wyjsc.
-Moznaby doac losowe umieszczenie kulek.
-i jakies "Try Again" na koncu ;)

Ps3: chcialbym zauwazyc ze jesli odpale gre z zrodel to nie chce sie zamknac :/
Cytuj
Zasady gry są bardzo proste, jedyną trudnością dla mnie było to, że kamera zdecydowanie za szybko się obraca. Mimo to udało mi się przejść chyba przy czwartym podejściu.

No jest prosto, bo w sumie gra w założeniach miała być bardziej skomplikowana -- stąd użycie PhysX-a. Miały być różne ficzyczne zagadki i przeszkody, parę poziomów... a wiadomo jak wyszło ;) Co do kamery to fakt, ruch jest mało płynny -- jak wyżej, zabrakło czasu na balans gry.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 10, 2009, 00:55:39
OK, ściągnąłem, odpaliłem i... aplikacja niewłaściwie zainicjalizowana. Zainstalowałem najnowsze sterowniki, PhysX'a, redisty... i nadal to samo. GeForce GTX 260, więc wymagania chyba spełnia. ;) Dab, przyznaj się, co popsułeś? :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 10, 2009, 01:44:21
O, a to ciekawe. Spróbuj odpalić ze źródełek.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 10, 2009, 01:48:37
O, a to ciekawe. Spróbuj odpalić ze źródełek.
Próbowałem, ale zaśpiewał mi brak Visual Studio 2008 (pracuję na 2005).

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 10, 2009, 02:17:28
To może jednak brakuje redistów? VS 2008 SP1?

A co do VS2005: spróbuj otworzyć plik sln w notatniku i zmienić
Microsoft Visual Studio Solution File, Format Version 10.00na
Microsoft Visual Studio Solution File, Format Version 9.00
Kiedyś na uczelni pomagało ;) inna sprawa że nie wiem czy wtedy uda się zlinkować z SDL

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 10, 2009, 02:34:21
Cytuj
To może jednak brakuje redistów? VS 2008 SP1?
Dla pewności poszukałem, ściągnąłem i zainstalowałem jeszcze raz - nie brakuje, a nadal się wywala.

Cytuj
Kiedyś na uczelni pomagało ;) inna sprawa że nie wiem czy wtedy uda się zlinkować z SDL
Jak ktoś nie ma SDL zainstalowanego na dysku, to raczej się nie uda. ;)


Czemu po prostu nie skompilowałeś i zlinkowałeś projektu ze statycznymi runtimami? Osobiście uważam to za minimum przyzwoitości, jeżeli aplikacja ma zamiar w jakikolwiek sposób opuścić mój komputer. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 10, 2009, 02:51:48
Cytuj
Jak ktoś nie ma SDL zainstalowanego na dysku, to raczej się nie uda

Libki i includy są w paczce. Nic więcej nie potrzeba.

Cytuj
Czemu po prostu nie skompilowałeś i zlinkowałeś projektu ze statycznymi runtimami? Osobiście uważam to za minimum przyzwoitości, jeżeli aplikacja ma zamiar w jakikolwiek sposób opuścić mój komputer.

Bo to nie jest remedium na zło, konfiguracja MT (bez DLL) jest wymagana jeżeli chcesz np. alokować pamięć w jednym module i zwalniać w innym. Tu chyba by nie przeszkadzało, ale w ogólności może być źródłem kłopotów. Choćby takich że często zdarzają się w tych runtime luki bezpieczeństwa i o ile redisty system sobie aktualizuje przez Windows Update, to przy statycznym linkowaniu zostaje nam program z dziurą.

A sztuczka ze zmianą wersji nie pomogła? Nie odpala się projekt?



Ale wrzucę i exeka zlinkowanego statycznie:
http://dabroz.scythe.pl/upload/2009/11/orb_mt.rar

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 10, 2009, 03:39:11
Cytuj
konfiguracja MT (bez DLL) jest wymagana jeżeli chcesz np. alokować pamięć w jednym module i zwalniać w innym.
Pozwalanie na coś takiego jest zwykle złą praktyką programistyczną, więc mała strata - tym bardziej w porównaniu z zyskiem w postaci możliwości bezstresowego wysłania paczki na forum warsztatu. ;)

Cytuj
Choćby takich że często zdarzają się w tych runtime luki bezpieczeństwa i o ile redisty system sobie aktualizuje przez Windows Update, to przy statycznym linkowaniu zostaje nam program z dziurą.
Luki bezpieczeństwa w runtime? A w jaki sposób użytkownik miałby odnieść jakąkolwiek korzyść z hakowania własnego kompa? Przesadzasz. :)

Cytuj
A sztuczka ze zmianą wersji nie pomogła? Nie odpala się projekt?
Odpala się projekt, kompiluje bez problemów, ale nadal nie działa. :)

Cytuj
Ale wrzucę i exeka zlinkowanego statycznie:
http://dabroz.scythe.pl/upload/2009/11/orb_mt.rar
Ten sam problem.