Autor Wątek: WORLD OF GOO FRAMEWORK  (Przeczytany 1479 razy)

Offline Zero_Cool

  • Użytkownik

# Listopad 06, 2009, 01:58:30
Witam. Już jakiś czas temu 2dboy udostępnili źródła swojego frameworka, w którym zrobione było World of Goo. Nie wiem czy już o tym było na forum i czy w dobrym dziale to zamieszczam, ale najwyżej ktoś przeniesie.

http://2dboy.com/2009/05/27/rapid-prototyping-framework/

cheers

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Listopad 06, 2009, 07:53:44
Witam. Już jakiś czas temu 2dboy udostępnili źródła swojego frameworka, w którym zrobione było World of Goo. Nie wiem czy już o tym było na forum i czy w dobrym dziale to zamieszczam, ale najwyżej ktoś przeniesie.

http://2dboy.com/2009/05/27/rapid-prototyping-framework/

cheers
Z tego co mi wiadomo, na nim nie napisano WofG.

Offline Zero_Cool

  • Użytkownik

# Listopad 06, 2009, 11:20:51
Rozwiń jakoś te swoją informacje. Masz na myśli ze WoGa zrobili na jakimś innej ulepszonej wersji tego co udostepnili czy na czymś zupelnie innym ? Może zapodaj jakieś linki do tej informacji o której mówisz, chetnie zobacze.

cheers

Offline revo

  • Użytkownik

# Listopad 06, 2009, 11:24:51
Rozwiń jakoś te swoją informacje. Masz na myśli ze WoGa zrobili na jakimś innej ulepszonej wersji tego co udostepnili czy na czymś zupelnie innym ? Może zapodaj jakieś linki do tej
informacji o której mówisz, chetnie zobacze.
Przecież jest wyraźnie napisane:

One of the first steps was trim down the framework we built for World of Goo and gear it towards a rapid prototyping workflow.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 06, 2009, 12:08:00
Cytuj
One of the first steps was trim down the framework we built for World of Goo and gear it towards a rapid prototyping workflow.
Czyli jasno wynika z tego, że nie jest to framework użyty przy World of Goo, tylko jakaś modyfikacja.

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Listopad 06, 2009, 18:25:32
Offtopic:
Rozwiń jakoś te swoją informacje. [...] Może zapodaj jakieś linki do tej informacji o której mówisz, chetnie zobacze. [...]
I
A tak ogólnie to skąd wziąłeś te swoje informacje ? Chętnie bym sobie poczyta [...]
A tak na poważnie, czy mógłbyś mi wskazać to Twoje źródło informacji ? Chciałbym skorzystać z Twojego, aby sie lepiej przyjrzec zagadnieniu, dzieki
[...]

Dziwne odniosłem wrażenie, jak byś myślał że, zmyślam. :-) Spokojnie to nie IRC.

Offline Zero_Cool

  • Użytkownik

# Listopad 06, 2009, 18:40:36
Długo jeszcze będziecie to ciągnąć i wytykać mi, że to nie jest framework na którym zrobili WOG, bo na stronie napisane jest "trim down" ? Zmodyfikowali go, ale co z tego. Zawiera moduł grafiki, obsługe dźwieku, sterowanie itp. i pewnie 90% w nim rzeczy zawartych wykorzystano do zrobienia tej gry.

Re: rm-f

Odnosłeś złe wrażenie. Pytałem sie całkowicie poważnie, myślałem że masz jakieś konkretne info o tym frameworku, np czy aż tak się różni od tego co użyli do zrobienia gry itp.
I nie wiem co Ty masz do IRCa ? Może Ci sie pomyliło z czatem onetu ?  8)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Listopad 06, 2009, 19:04:50
Ja mogę sobie rzucić tekst, że pewnie "10% rzeczy w nich zawartych wykorzystano bla bla bla". Zero_Cool, nie rzucaj liczbami z kosmosu, to nie Fakt.

Twórcy wyraźnie zaznaczyli iż, framework nosi nazwę Rapid Prototyping Framework. Framework jest udostępniany bez licencji, nikt nie może być tego do niczego, tylko do podejrzenia udostępnionego kodu ;)
O szczegóły zapytaj twórców :P