Autor Wątek: UE3 darmowy  (Przeczytany 23384 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 14, 2009, 20:50:14
Cytuj
Już wcześniej powiedziałem co się dzieje na czubku głowy - "Decimate zrobiło jak widać sieczkę z siatki" ;p.
Nie zmienia to faktu, że mi trafił się swego czasu mesh, dla którego Blender normalne wypalał źle, a Melody dobrze.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Piot

  • Użytkownik

# Listopad 16, 2009, 20:05:07
Witam

Mam pytanie:
Mam Visual Studio 2008 EE chcąc pisać skrypty w VS muszę pobrać nFringe on znowu wymaga Visual Studio 2008 Shell
i Microsoft .NET Framework 3.5. Przy Visual Studio 2008 Shell piszą coś takiego

we were able to offer a truly free version of the editor to the mod community (in particular, to non-commercial users).
Czyli mam rozumieć że z komerchy nici?

Ktoś podłączył to VS C++ 2008 EE ??

Offline Koder1991

  • Użytkownik

# Grudzień 24, 2009, 14:17:07
Witam! Mam pytanie do kogoś, kto się zna na Unreal Development Kit. Chodzi mi o to, czy przy użyciu UDK mogę zrobić naprawdę każdą grę czy jednak są pewne ograniczenia? Chciałbym wykorzystać to do produkcji samochodówki, wiadomo, że funkcje typu strzelanie do przeciwnika czy określenie wysokości, po upadku z której zginę nie są mi potrzebne. Natomiast zależy mi na jak najlepszym oddaniu fizyki jazdy samochodem i AI z prawdziwego zdarzenia, również duży nacisk kładę na tryb multiplayer. Czy da się to zrealizować w UDK, czy raczej jest ono stworzone typowo dla gier FPS? Pytam, bo jestem zachwycony tym narzędziem, ale nie chciałbym się później, już po obejrzeniu tych ponad 160 filmów z 3DBuzz..., rozczarować. Proszę o odpowiedź.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Grudzień 25, 2009, 17:34:38
Oczywiście że się da.W testowej grze którą dostajemy z silnikiem są pojazdy.W tym auto.Zobacz jak się steruje jak ci się spodoba to zrobienie samochodówki używając parametrów tamtego auta będzie bardzo proste.

Offline Koder1991

  • Użytkownik

# Grudzień 25, 2009, 23:30:20
Owszem, przejrzałem teraz dokładnie dokumentację na udn.epicgames.com i myślę, że przy pomocy UDK można zrobić naprawdę wiele :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2009, 20:46:09 wysłana przez Koder1991 »

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Grudzień 26, 2009, 17:29:02
To ja poproszę edytor spełniający życzenia wypowiadane do mikrofonu. Ja mówię, on robi. I jeszcze niech podgrzewa pizzę  :D

Offline Joker

  • Użytkownik

# Grudzień 26, 2009, 18:35:10
Cytuj
To ja poproszę edytor spełniający życzenia wypowiadane do mikrofonu. Ja mówię, on robi. I jeszcze niech podgrzewa pizzę  Cheesy

Tylko tyle?.Ustawienia>Początkujący>Easy edytor i już
 ;D

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 26, 2009, 18:43:46
A jeśli chcesz podgrzać pizzę, to musisz wklepać Konami Code na splash screenie :).

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Grudzień 27, 2009, 01:44:06
A jaki jest kod na władzę_nad_światem? Potrzeba dołączyć jakiś pakiet, nagłówki?

Offline Joker

  • Użytkownik

# Grudzień 27, 2009, 02:25:36
Nie no takie rzeczy  w Source jedynie  :'(

Vipa

  • Gość
# Grudzień 28, 2009, 22:30:46
#include <wolny_czas.h>
Źródła nie mam gotowego, piszę od ładnych paru lat :D.

Tak wracając do meritum, zgodzę się z Krzyśkiem K.: jest na czym wzorować silnik. To co ktoś udostępnia za darmo nie jest wyznacznikiem najnowszych technologii. To, że większość z nas jest w tyle, nie oznacza iż nie potrafimy pisać tylko to, że nie mamy czasu nad tym usiąść.

Znam lokalnie co najmniej parę osób (Raziel, st0...) które potrafiły by sobie poradzić z tym bez problemu. Pytanie dlaczego tego nie robią?

Offline bananu7

  • Użytkownik
    • komiks RFMN

# Grudzień 29, 2009, 17:02:31
Jak jeszcze raz ktoś będzie podawał w wątpliwość grupę "elita" na gamedev'ie, to teraz mam prosty podział.
Elita : Ci, którzy nie piszą UE4, bo nie mają czasu.
Reszta : Ci, którzy nie piszą UE4, bo nie umieją  ;D

A ja ofc jestem w grupie 3 - tych którzy nie piszą, bo nie mają sprzętu, hłe hłe

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Grudzień 29, 2009, 17:20:38
Jest jeszcze czwarta grupa. Ci, którzy nie piszą UE4, bo im to do życia zupełnie niepotrzebne.

Offline really

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2009, 17:23:17
Tak naprawdę to tym, którzy piszą też to najczęściej potrzebne nie jest ;)

Offline Joker

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2009, 13:50:56
No i jest jeszcze 5 grupa.Ci którzy nie piszą UE4 bo i tak byłby za słaby na ich wymogi.