Autor Wątek: POMYSŁ NA GRE MMO LUB MMORPG?  (Przeczytany 5977 razy)

Offline hanc2

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 14:05:33
Pewnie każdy z was marzył o wydaniu gry komputerowej lecz tu propozycja wypuszczenie gry MMO
Interesuje mnie czy gra by się podobała i czy byli by chętni do pomocy przy jej tworzeniu?
PLAN:
Na poczatku gry, masz 500T i muszisz wybierc swoją klase postaci.
W grzę występuje 16 klas postaci:
-złodziej(okrada,zabija innych graczy)
-duchowny(pracuje w miestach,odprawia msze i śluby)
-urzędnik(pracuje w ratuszu,może brać juz od 1Lev udział w wyborach i uzyskuje 5% wiecej głosów)
-kupiec(handluje towarami między miastami jak i na rynku)
-cieśla(produkuje:maszty,stoły,krzesła,szafy,wiadra ,trzonki)
-kowal(produkjue:miecze,młoty,pałaki,siekiery,piki, toory,zbroje)
-krawiec(produkuje:stroje,żagle)
-drukarz(drukuje gazety napisane przez pisarza i je sprzedaje)
-piekarz(produkuje:chleb oraz ciastka)
-młynarz(miele zboża)
-rzeznik(wykrawa mięso z tusz i je przerabia)
-marynarz(pracuje na statkach)
-medyk(leczy chorych)
-pisarz(pisze artykuły do gazet)
-rycerz(broni miasta/państwa)
-zbieracz(zbiera surowce naturalne,pracuje w kopalniach i je sprzedaje)
Każda klasa posiada swój warsztat każdy gracz może go zakupić po 10Lev wcześniej jednak może pracować innego posiadacza warsztatu.Warsztat kosztuje 10000T.
W grze zdobywa się poziomy(Lev) zarabiając talary(T)
Jest to jednostką pieniężna w grze.Występuje 50Lev.
Po drugim pozomie możesz kupic 1 pole(koszt:2000T) na którym możesz uprawiać:
-pszenice(rośnie:10dni,potrzeba pracować na nim przez 30min na cały proces)
-żyto(rośnie:12dni,potrzeba pracować na nim przez 40min na cały proces)
-jęczmien(rośnie:20dni,potrzeba pracować na nim przez 70min na cały proces)
-chmiel(rośnie:8dni,potrzeba pracować na nim przez 10min na cały proces)
-proso(rośnie:15dni,potrzeba pracować na nim przez 20min na cały proces)
-marchew(rośnie:11dni,potrzeba pracować na nim przez 15min na cały proces)
-pomidory(rośnie:30dni,potrzeba pracować na nim przez 100min na cały proces)
Jeśli osiągniesz 3Lev. możesz oddawć głosy w lokalnych wyborach.Po 4lev. uzyskujesz szanse na zakup dodatkowych pól uprawnych(maks10) kośzt każdego to już 5000T.
Nie musisz ty pracować na swoim polu mozna nim pracować ktoś inny wystarczy że na rynku na tablicy wywiesisz ogłoszenie "Praca" wybierzesz ile ma ktoś pracowac ,na którym polu ,ilu jest potrzebnych robotników i wynagrodzenie.Tak samo możesz zrobić jesli posiadasz warsztat tylko wtedy dochodzi jeszcze jaki przedmiot ma wykonać zamiast wyboru pola.
Na 5 poziomie na polach nie musisz już tylko uprawiać roślin ale możesz też hodować następujące zwierzęta:
-konie(potrzebne do wozów i wojsku oraz mieszkańcom)
-owce(mleko,wełna,tusze0O)
-świnie(tusze-S)
-krowy(mleko,skóra,tusze-K)
-kozy(mleko,skóra,tusze-KO)
Tusze to znaczy nie przerobione przez rzeznika mięso.
Od 6Lev. możesz startować w wyborach ale przewae ma klasa urzędnik gdyż zyskuje o 5% głosów więcej.Od 7Lev. tak jak jest napisane wyżej możesz kupić warsztat.Od 8Lev możesz zmienić klasę postaci będzie cię to kosztowało 20000T każdym razem i stracisz warsztat(sprzedaż go za 1000T)
W 9Lev. możesz stworzyć zbrojną grupe tzw.ZAKON.Możesz nią dowodzić i rabować przyjezdnych pod warunkiem że masz klasę złodziej jak nie to możesz wstąpić do ARMII REZERWOWEJ.
Jeśli osiągniesz 10Lev co potrwa 3 miesiące to zostajesz szlachcicem.Dołączasz do rady starszych i sejmiku.dostajesz również dworek.
WYMAGANIA NA POZIOMY:
1-START
2-ZAROBIONO W SUMIE: 2000T
3-ZAROBIONO W SUMIE: 5000T
4-ZAROBIONO W SUMIE: 8000T
5-ZAROBIONO W SUMIE: 10000T
6-ZAROBIONO W SUMIE: 12000T
7-ZAROBIONO W SUMIE: 18000T
8-ZAROBIONO W SUMIE: 20000T
9-ZAROBIONO W SUMIE: 40000T
10-ZAROBIONO W SUMIE: 50000T
W grzę występuje szczęście,dzięki wysokiemu jego wskaznikowi możesz znalezc drobny przedmiot.
POZIOMY HUMORU(SZCZESCIA):
1.Cóż za wspaniały dzień,chce mi się tańczyć i śpiewać
2.Czujesz się bardzo dobrze
3.Czujesz się dobrze
4.Nic cię nie zdziwi
5.Smutna mina
POZIOM HUMORU MOŻNA ZWIęKSZAC POPRZEZ:
-PICIE PIWA
-ROZMOWY PRZEZ MIKROFON
-KUPNO CZEGOŚ DO DOMU
-ZJEDZENIE POSIŁKU
-ZBIÓR WYSOKICH PLONÓW Z POLA
SPECJALNE BUDYNKI:
1.Ratusz-centrum miasta,budynek rządowy
2.Rynek-plac na którym mieszkańcy handlują rozmaitościami,złodziej może obiekt napaść
3.Stragan-miejsce gdzie są sprzedawne i kupowane rzeczy naturalne,złodziej może obiekt napaść
4.Huta-tutaj powstają sztabki złota i żelaza z minerałów,złodziej może obiekt napaść
5.Kopalnia-tutaj wydobywa się złoto,dimaenty,brąz,żelazo,węgiel
6.Spalarnia-tutaj produkuje się węgiel drzewny
7.Tartak-tutaj drzewa tnie się na deski
8.Karczma-tutaj możesz napić się piwa i porozmawiać przez mikrofon
9.Zbrojownia-tutaj znajduje się arsenał broni,złodziej może obiekt napaść
10.Koszary-tutaj szkoli się i mieszka wojsko
11.Mennica-tutaj produkuje się talary i przetrzymuje skarb miasta,złodziej może obiekt napaść
12.Port-tutaj cumują statki i wyładowywują towary
13.Stocznia-tutaj są budowane i naprawiane statki
14.Tablica-miejsce na zgłoszenia do pracy,informacje itp.
15.Więzienie-tutaj przetrzymuje się więzniów,złodziej może obiekt napaść i uwolnic wiezniów
TWOJE BUDYNKI:
1.POLA/HODOWLE MAKSYMALNIE 10
2.DOM/DWOREK
3.WARSZTAT


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Listopad 05, 2009, 14:09:36
Czas chyba zrobić wpis na wiki co do MMO :/

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 05, 2009, 14:14:49
Cytuj
Interesuje mnie czy gra by się podobała i czy byli by chętni do pomocy przy jej tworzeniu?
Gwoli zaspokojenia Twojego zainteresowania: chętnych do pomocy nie będzie. Ostatnio było podobne ogłoszenie o MMO i wszyscy, co chcieli robić MMO w takiej grupie już się tam zgłosili i są już niestety zajęci.

Offline siso

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 14:28:11
Czy oprócz tego zdawkowego opisu masz jakiś bardziejszy ddoc?
Podszedłem do tego z dystansem początkowo, ale w miarę czytania zauważyłem drzemiący potencjał. Zastanawia mnie jednak co miało by być celem gry po osiągnięciu 10 levelu?

IMO przedstawiony pomysł miał by szansę sprawdzić się jako symulator królestwa, jednakowoż należało by najpierw go rozbudować o brakujące elementy, wzięte ze średniowiecznych realiów, oczywiście uproszczone w sposób przedstawiony w opisie. Po co rozbudowywać? Żeby zainteresować potencjalnie jak najwięcej graczy. Nie każdego ciągnie do uprawy roli, ale jak będzie kilkadziesiąt profesji, to coś by tam sobie pewnie znalazł. Samo rozmnożenie klas graczy nie powinno znacznie skomplikować docelowej implementacji, o ile zaprojektuje się to z głową, rzecz jasna.

No i nie obejdzie się raczej bez jakiegoś role playing. Chyba, że zrobisz w założeniach zastrzeżenie, że ma to być tylko symulator ekonomiczny (z elementami walki), lecz wtedy ograniczysz ździebko grono odbiorców.

A że nie będzie chętnych do pomocy - nie przejmuj się tym teraz. Kleć/uzupełniaj/kończ ddoca, rób koncepty, a jak będziesz miał solidny background, pokaż go, to pewnie ktoś się znajdzie.

Ogólnie - bardzo intrygujące :)

Offline hanc2

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 14:40:03
postram się uzupełnić tylko pod jaką drogę budować w pełni 3D podobne to metina czy jakas inna?

# Listopad 05, 2009, 15:28:57
Oto moja opinia:
Takie rzeczy jak krowa , domek , zbieranie roślin , proso , itp to mię przynudza.
A oto mój pomysł:
Lądujesz na nieskolonizowanej planecie , tworzysz kolonie , wydobywasz surowce , odbijasz ataki "zwierząt" danej planety.
Ewentualnie możesz wylecieć z aktualnej planety , do np. Marsa.  Możesz zaciągnąć się do gwiezdnych marine , albo za długi w banku , zostać siłą wcielony do kosmicznych marine , i wysłany do walki z obcymi.

Offline Liosan

  • Redaktor

# Listopad 05, 2009, 15:35:50
Oto moja opinia:
Takie rzeczy jak krowa , domek , zbieranie roślin , proso , itp to mię przynudza.
A oto mój pomysł:
Lądujesz na nieskolonizowanej planecie , tworzysz kolonie , wydobywasz surowce , odbijasz ataki "zwierząt" danej planety.
Ewentualnie możesz wylecieć z aktualnej planety , do np. Marsa.  Możesz zaciągnąć się do gwiezdnych marine , albo za długi w banku , zostać siłą wcielony do kosmicznych marine , i wysłany do walki z obcymi.
Już Ci chyba parę osób powiedziało, co sądzi na temat takiego... "Twój pomysł jest głupi, bo ja lubię Science Fiction" ?

Liosan

# Listopad 05, 2009, 15:48:14
Już Ci chyba parę osób powiedziało, co sądzi na temat takiego... "Twój pomysł jest głupi, bo ja lubię Science Fiction" ?
W tym temacie;
Wyraziłem swoją opinie , na co mam pełne prawo.
Nikogo nie obraziłem , i nie określiłem żadnym przymiotnikiem , ani nie zastosowałem epitetu do innej osoby.
Ten temat właśnie powstał do dyskusji nad takimi rzeczami.
Dodane
SF to też "Gwiezdne Wojny" i "Władca pierscieni" , a przecież są tak od siebie różne.
Ktoś kto lubi GwiezdneW.. a nie lubi "Władca pierscieni" , nie jest  fanatykiem SF.
Ja po prostu nie lubię horrorów (dlatego  tu pisałem) , bo ich negatywne oddziaływanie  , w dzieciństwie , wpłynęło na pośrednio na moją psychikę. (reszta to moja prywatna sprawa)
"Gwiezdne Wojny" nie są straszne , ale należą do SF .
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2009, 16:09:28 wysłana przez Wladekprogramista »

Offline hanc2

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 15:54:19
Po poprawkach:
-prawie cały kompletny, jakie opinie?

SPIS:
1.Wstęp.
2.Klasy postaci
3.Poziomy
4.Uprawy i hodowle
5.Funkcje
6.Budynki
7.Przedmioty
8.Praca
9.Jedzenie
10.Szczęście
11.Jednostka pięniężna
12.Umiejętności
13.Urzędy/urzędnicy



1.Wstęp:
Gra nie będzie typową grą na zbieranie doświadczenia lecz na zbieraniu majątku jak to w średniowieczu im bogatszy tym bardziej wpływowy.
Na początku gry posiadasz  tylko 500T, mieszkanie i 5 bochenków chleba musisz też wybrać klase postaci.Musisz znalezc pracę i zacząć zarabiać by awansować.

2.Klasy postaci:
W grzę występuje 16 klas postaci:
-złodziej(okrada,zabija innych graczy)
-duchowny(pracuje w miestach,odprawia msze i śluby)
-urzędnik(pracuje w ratuszu,może brać juz od 1Lev udział w wyborach i uzyskuje 5% wiecej głosów)
-kupiec(handluje towarami między miastami jak i na rynku)
-cieśla(produkuje:maszty,wiadra,trzonki,puste beczki piwa)
-kowal(produkjue:miecze,młoty,siekiery,piki,topory,zbroje)
-krawiec(produkuje:stroje,żagle)
-drukarz(drukuje i pisze gazety)
-piekarz(produkuje:chleb  oraz ciastka)
-młynarz(miele zboża)
-rzeznik(wykrawa mięso z tusz i je przerabia)
-marynarz(pracuje na statkach i nimi dowodzi)
-medyk(uzdrawia chorych i sporządza mikstury)
-rycerz(broni miasta/państwa)
-zbieracz(pracuje w lesie, kopalniach)
-piwowar(warzy piwo)
Gracz może nabyć swój własny warsztat już od 5 poziomu za 5000T

3.Poziomy:
W grze występuje 10 poziomów.Każdy daje nowe możliwości oraz funkcje.
Przedstawiam:
a)WYMAGANIA NA POZIOMY:
1-START
2-ZAROBIONO W SUMIE: 2000T
3-ZAROBIONO W SUMIE: 5000T
4-ZAROBIONO W SUMIE: 8000T
5-ZAROBIONO W SUMIE: 10000T
6-ZAROBIONO W SUMIE: 12000T
7-ZAROBIONO W SUMIE: 18000T
8-ZAROBIONO W SUMIE: 20000T
9-ZAROBIONO W SUMIE: 40000T
10-ZAROBIONO W SUMIE: 50000T
b)MOŻLIWOŚCI:
1-START(może pracować)
2-Możliwość zakupienia pierwszego pola za 1000T
3-Zostajesz pełnoprawnym obywatelem miasta i możesz oddawać głosy w wyborach
4-Swoje pola możesz zmieniać na hodowle.
5-Możesz nabyć swój warsztat rzemieślniczy za 5000T
6-Od tego poziomu możesz dokupywać sobie pola maks.3
7-Możesz już startować w wyborach
8-Od tego poziomu możesz zmieniać klasę postaci(koszt:5000T oraz utrata warsztatu)
9-Mozesz stworzyć grupę zbrojną(zakon)
10-Zostajesz szlachcicem.Możesz zakupić sobie dodatkowo 10 pól(max.13)  tworząc swój własny folwark.Każde pole kosztuje cię teraz 1000T.

4.Uprawy i hodowle:
a)Uprawy:
-pszenica(rośnie:10dni,potrzeba pracować na nim przez 3 dni na cały proces,plon-10)
-żyto(rośnie:12dni,potrzeba pracować na nim przez 4  dni na cały proces,plon-9)
-jęczmien(rośnie:20dni,potrzeba pracować na nim przez 7 dni na cały proces,plon-6)
-chmiel(rośnie:8dni,potrzeba pracować na nim przez 5 dni na cały proces,plon-12)
-proso(rośnie:15dni,potrzeba pracować na nim przez 2 dni na cały proces,plon-20)
-marchew(rośnie:11dni,potrzeba pracować na nim przez 3dni na cały proces,plon-11)
-pomidory(rośnie:30dni,potrzeba pracować na nim przez 6 dni na cały proces,plon-15)
b)Hodowle:
-konie(potrzebne do wozów, wojsku oraz mieszkańcom)
-owce(mleko,wełna,tusze-O)
-świnie(skóra,tusze-S)
-krowy(mleko,skóra,tusze-K)
-kozy(mleko,skóra,tusze-KO)
Tusze - to  nie przerobione przez rzeznika mięso.

5.Funkcje:
a)Zatrudnij-możliwość zatrudnienia kogoś w warsztacie lub polu za opłatą-wynagrodzeniem
b)Sprzedaj towar-sprzedajesz towar na rynek za określoną kwote
c)Sprzedaj pole- wystawiasz ogłoszenie na tablicy określasz kwotę i numer pola
d)Zapłać podatek-płacisz podatek nałożony przez miasto
d)Pisz Gazete-piszesz i drukujesz gazete
e)Odpraw Msze-odprawiasz msze
f)Daj ślub-wybierasz graczy i dajesz im ślubu
g)Siej-na polu
h)Pięlęgnuj-na polu
i)Zbieraj-na polu,w kopalni,lesie
j)Zamów-zamawiasz w karczmie piwo lub posiłek
k)Jedz-wybierasz z ekwipunku to co chcesz zjeśc

6.Budynki:
a)SPECJALNE BUDYNKI:
1.Ratusz-centrum miasta,budynek rządowy
2.Rynek-plac na którym mieszkańcy handlują rozmaitościami(złodziej może obiekt napaść)
3.Stragan-miejsce gdzie są sprzedawne i kupowane rzeczy naturalne(złodziej może obiekt napaść)
4.Huta-tutaj powstają sztabki złota i żelaza z minerałów(złodziej może obiekt napaść)
5.Kopalnia-tutaj wydobywa się złoto,dimaenty,brąz,żelazo,węgiel
6.Spalarnia-tutaj produkuje się węgiel drzewny
7.Tartak-tutaj drzewa tnie się na deski
8.Karczma-tutaj możesz napić się piwa i coś zjeśc
9.Zbrojownia-tutaj znajduje się arsenał broni(złodziej może obiekt napaść)
10.Koszary-tutaj szkoli się i mieszka wojsko
11.Mennica-tutaj produkuje się talary i przetrzymuje skarb miasta(złodziej może obiekt napaść)
12.Port-tutaj cumują statki i wyładowywują towary
13.Stocznia-tutaj są budowane i naprawiane statki
14.Tablica-miejsce na zgłoszenia do pracy,informacje itp.
15.Więzienie-tutaj przetrzymuje się więzniów(złodziej oraz zbrojna grupa może obiekt napaść i uwolnic wiezniów)
16.Uniwersytet-wykładają tu NPC i uczą umiejętności
b)TWOJE BUDYNKI:
1.Pola
2.Dom
3.Warsztat

7.Przedmioty/wytwórca:
Chleb-piekarz
Ciastko-piekarz
Pomidor-rolnik
Paczka chmieleu-rolnik
Worek prosa-rolnik
Worek żyta-rolnik
Worek pszenicy-rolnik
Worek marchwi-rolnik
Wiadro pomidorów-rolnik
Worek jęczmienia-rolnik
Wiadro-cieśla
Trzonek-cieśla
Maszt-cieśla
Puste beczki piwa-cieśla
Narzędzia rolnicze-cieśla
Miecz-kowal
Pika-kowal
Tarcza-kowal
Chełm-kowal
Siekiera-kowal
Nóż-kowal
Młotek-kowal
Topór-kowa
Miecz-kowall
Beczka piwa-piwowar
Koszula-krawiec
Bluzka-krawiec
Zbroja-kowal
Portki-spodnie-krawiec
Płaszcz-krawiec
Suknia-krawiec
Pas-krawiec
Sznurek-krawiec
Fartuch-krawiec
Czepek-krawiec
Żagiel-krawiec
Buty-krawiec
Tusze-O -rolnik
Tusze-KO -rolnik
Tusze-K -rolnik
Tusze-S -rolnik
Mleko-rolnik
Wełna-rolnik
Skóra-rolnik
Gazeta-drukarz
Lekarstwo-medyk
Grzyb-zbieracz
Węgiel-zbieracz
Sól-zbieracz
Pal drewna-zbieracz
Złoto-zbieracz
Żelazo-zbieracz
Deska-tartak
Łódz-stocznia
Papier-tartak
Mięso-rzeznik
Szynka-rzeznik
Kiełbasa-Rzeznik

8.Praca:
W grze można pracować na różne sposoby.Na tablicy znjaduje się mnóstwo ogłoszeń pracy na polu lub w wytwórni NPC.Wybierając prace pracujesz w niej 24H.Rzemieślnik może zatrudnić do swojego warsztatu tylko osoby o tej samej klasie.Wynagrodzenie otrzymujesz po wykonaniu pracy.

9.Jedzenie:
W grze codziennie muisz zaspokoić 3p. głodu.Jeśli nie będziesz jadł codziennie gra się dla ciebie skończy bo umrzesz.
Oto lista jedzenia i ilośc zaspokajanych p. głodu:
chleb-2
piwo-1
pomidor-3
ciastko-2
marchew-3
szynka-2
mięso-2
kiełbasa-2
worek prosa-2
mleko-3

10.Szczęście:
a)W grzę występuje szczęście,dzięki wysokiemu jego wskaznikowi możesz znalezc drobny przedmiot.
b)POZIOMY HUMORU(SZCZESCIA):
1.Cóż za wspaniały dzień,chce mi się tańczyć i śpiewać
2.Czujesz się bardzo dobrze
3.Czujesz się dobrze
4.Nic cię nie zdziwi
5.Smutna mina
c)POZIOM HUMORU MOŻNA ZWIęKSZAC POPRZEZ:
-PICIE PIWA
-ROZMOWY
-ZBIÓR WYSOKICH PLONÓW Z POLA

11.Jednostka pięniężna:
W grzę występuje pieniądz nazywany talarem(t) jesy to podstawowy i jedyny środek płatniczny.

12.Umiejętności:
W grze znajduje się 3 umiejętności.Można je zdobwać ucząc się na uniwersytecie(1 dzień pracy,koszt 100T)
Umiejętności:
a)Inteligencja
b)Siła
c)Charyzma
Ilośc umiejętności sprawia wyprodukowanie większej ilości przedmiotów.

13.Urzędy/urzędnicy:
Wójt-rządca miasta
Skarbnik-zajmuje się finansami miasta
Wojski-sędzia

Myśle że to na daną chwile starczy.

# Listopad 05, 2009, 15:57:47
hanc2 : Tylko nie dodawaj do gry magów , smoków , itp
To zepsuje fabułę.

Offline Mertruve

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 16:05:23
Cytuj
Już Ci chyba parę osób powiedziało, co sądzi na temat takiego... "Twój pomysł jest głupi, bo ja lubię Science Fiction" ?
Y, przecież Władek to podręcznikowy troll?

Offline hanc2

  • Użytkownik

# Listopad 05, 2009, 16:07:46
nie bedze zadnego fantasy tylko wszystko prawdziwe ,średniowieczne

Offline Liosan

  • Redaktor

# Listopad 05, 2009, 16:14:57
Ten temat właśnie powstał do dyskusji nad takimi rzeczami.
Który? ten? :D czy tamten? :D

Do opinii masz prawo, nawet jest to zapisane w regulaminie - punkt 2 dokładniej. Natomiast ten sam punkt 2 stwierdza:
Cytuj
Szanuj więc poglądy innych, naucz się cenić ich różnorodność
i o ile to można potraktować jako wskazówkę, to punkt 6 zawiera m.in.:
Cytuj
Pisz tylko sensowne posty, które wnoszą jakieś nowe informacje.
Cytuj
Trzymaj się tematu wątku i nie pisz postów nie na temat.
Cytuj
Nie jest dobrym pomysłem zaczynanie dyskusji o wyższości jednego dobrego rozwiązania nad innym równie dobrym
To jest temat o tym pomyśle na grę, i już :) Nie o Twoich pomysłach na inną grę :)

@hanc2: wygląda to fajnie, ale jest dość obszerne... ale wydaje się też, że paru rzeczy (ukrytych założeń) nie napisałeś. Postaram się to potem przeczytać dokładnie i się dopytać.

Liosan

# Listopad 05, 2009, 16:19:50
Cytuj
Już Ci chyba parę osób powiedziało, co sądzi na temat takiego... "Twój pomysł jest głupi, bo ja lubię Science Fiction" ?
Y, przecież Władek to podręcznikowy troll?
Nie jesteś adminem , żeby mię sądzić , a nawet gdybyś nim był to i tak mię nie znasz
Kiedy są luźnie/filozoficzne tematy , nie trzeba trzymać się bardzo ściśle reguł.
Każdy ma gorszy dzień , niekiedy powie coś nie na temat , albo coś zupełnie przeciwnego ,
i nie trzeba go nazywać od razu trolem.
Jeśli chodzi o moje osiągnięcia , to też mam parę k kodu za sobą , i doświadczenie w tworzeniu gier ,
a to że się nie umiem zbyt dobrze komunikować,
nie oznacza że jestem od razu trolem.
Proszę już nie zajmować się moją osobą , pisząc typu "Władek to taki i taki" , podnosząc tym samym swój prestiż.

# Listopad 05, 2009, 16:26:34
Ten temat właśnie powstał do dyskusji nad takimi rzeczami.
Który? ten? :D czy tamten? :D
Ten

Do opinii masz prawo, nawet jest to zapisane w regulaminie - punkt 2 dokładniej. Natomiast ten sam punkt 2 stwierdza:
Cytuj
Szanuj więc poglądy innych, naucz się cenić ich różnorodność
Ja nie mówię że pomysł kolegi jest głupi

i o ile to można potraktować jako wskazówkę, to punkt 6 zawiera m.in.:
Cytuj
Pisz tylko sensowne posty, które wnoszą jakieś nowe informacje.
Post jest sensowny , i zamiera nowe informacje o nowych jednostkach typu space marine

Cytuj
Trzymaj się tematu wątku i nie pisz postów nie na temat.
Temat to :
Cytuj
POMYSŁ NA GRE MMO LUB MMORPG?

Cytuj
Nie jest dobrym pomysłem zaczynanie dyskusji o wyższości jednego dobrego rozwiązania nad innym równie dobrym
To jest temat o tym pomyśle na grę, i już :) Nie o Twoich pomysłach na inną grę :)
Z tym się zgodzę , masz rację