Autor Wątek: Compo 3xKula+Raytracing  (Przeczytany 9488 razy)

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 16:03:52
Inaczej, interpretacja dowolna pod warunkiem że 3 kule i raytracing to główne elementy gameplayu. Nie naginać mi tu rzeczywistości! Jeszcze jakieś pytania? :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 04, 2009, 16:10:50
Inaczej, interpretacja dowolna pod warunkiem że 3 kule i raytracing to główne elementy gameplayu. Nie naginać mi tu rzeczywistości!
Nie naginam. Przecież kula, którą gra się w Mario żadnym cudem nie może _nie być_ głównym elementem gameplayu. :)

Cytuj
Jeszcze jakieś pytania? :P
W sumie mają być trzy kule, tak?

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 16:15:06
Nie naginam. Przecież kula, którą gra się w Mario żadnym cudem nie może _nie być_ głównym elementem gameplayu. :)

Ręce mi opadają ;)

W sumie mają być trzy kule, tak?

Da, 3 kule, nie dwie, nie cztery, mają być 3, jako że jak wcześniej napisałem że mają być głównym elementem gameplayu, to znaczy że muszą być wykorzystane. Błagam, nie mów że jest inaczej, bo się załamie :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 04, 2009, 16:22:27
Cytuj
Da, 3 kule, nie dwie, nie cztery, mają być 3
OK, dzięki za potwierdzenie, że w sumie mają być trzy. Zastanawiałem się, czy można je rozbić i zrobić 24 skrawki po 1/8 kuli każdy, ale teraz już wiem, że można. Thx. :)

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 16:24:26
Oczywiście pamiętaj o użyciu niewidzialnego różowego jednorożca. Jeżeli ktoś go nie użyje zostanie zdyskwalifikowany. Mam nadziej że przeczytałeś to co napisałem niewidzialnym tekstem ;)

# Listopad 04, 2009, 16:26:44
Ahahaha kolejny epizod z cyklu 'nadgorliwy programista i grafik próbują się dogadać' ;>>>

Chociaż przyznaje że pomysł z kawałkami kul jest dobry ;>


Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 04, 2009, 16:29:11
Oczywiście pamiętaj o użyciu niewidzialnego różowego jednorożca. Jeżeli ktoś go nie użyje zostanie zdyskwalifikowany. Mam nadziej że przeczytałeś to co napisałem niewidzialnym tekstem ;)
Oczywiście, że pamiętam. Nie widać? ;)

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 16:32:11
A teraz już widzę, niewidzialność była trochę zamazana :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Listopad 04, 2009, 16:44:33
Nikt jeszcze chyba nie zastrzegł, że poza 3 kulami i raytracingiem miałoby nie być NIC innego, więc na chwilę obecną 4 kule by też przeszły :P.

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 16:51:39
Hmmmm jak by nie patrzeć to pisałem o elementach dozwolonych, to znaczy że inne są ciut mniej dozwolone ;>
Poza tym temat compo wyraźnie sugeruje ile kul może zostać użytych ;)

Offline Oti

  • Użytkownik

# Listopad 04, 2009, 16:53:00
Nikt jeszcze chyba nie zastrzegł, że poza 3 kulami i raytracingiem miałoby nie być NIC innego, więc na chwilę obecną 4 kule by też przeszły :P.
"Do dyspozycji mamy trzy Kule/Sfery oraz raytracing, nic więcej, żadnych innych obiektów. " :P

Offline taki_tam

  • Użytkownik

# Listopad 04, 2009, 18:09:47
Cytuj
Ahahaha kolejny epizod z cyklu 'nadgorliwy programista i grafik próbują się dogadać' ;>>>

Chociaż przyznaje że pomysł z kawałkami kul jest dobry ;>

Raczej epizod o typowym polaku ;)

Więcej OT nie robię bo temat RayTracing'u jest mi niestety obcy  :-\

Pozdrawiam! ;)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Listopad 04, 2009, 18:30:46
Rozumiem że materiał na teksturach kulach jest dowolny?
Czyt. Wszystkie "mappingi" :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 18:34:44 wysłana przez rm-f »

Offline Xa

  • Użytkownik
    • sr

# Listopad 04, 2009, 18:38:52
Jak najbardziej, częstuj się :)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Listopad 05, 2009, 19:45:28
Niezły pomysł z tym konkursem :) Xa: jeśli pozwolisz to chętnie wrzucę prace i wyniki na stronę naszego warsztatowego Compo.