Autor Wątek: Me Myself and I - szukamy ludzi  (Przeczytany 4097 razy)

Offline Talanar

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2009, 22:08:24
Czesc wszystkim,

Obecnie pracuje wraz z kilkoma osobami (w sumie w wiekszosci z Polski, ale mamy tez paru ludzi z kanady i danii) nad total conversion modem Crysisa pt. "Me Myself and I". Sam mod powstaje na moim pomyśle który został wyróżniony przez gamecareerguide.com w jednym z ich konkursów na innowacyjny survival horror. Poniżej możecie przeczytać draft który do nich przesłałem:
Cytuj
Overview
"Me, Myself and I" is a TPP game, where you take controls of a little kid living in a big building with his dysfunctional family. As a kid you can't fight and the main way to get rid of your enemies is a combination of stealth games and Spy vs Spy concept. The genre is Survival Horror where the "Survival" part focuses on survival itself - running, hiding, and holding your breath and trying not to scream when your opponent is sniffing around the room where you are hiding. The "Horror" is in the convention - the atmosphere of the building, obscure lighting, and twisted brutal reality.
The Game
Somewhere in the world there is an asylum, and in that asylum there is a room where Abraham lives. Abraham is not an ordinary person, actually he is not even one person. The thing about Abraham is that he has a multiple personality disorder, and his mind is inhabited by numerous individuals that compete against each other for control over Abraham mind and body.
As a player you take control of one of Abraham's personalities - little kid that lives in a big building (Abraham's mind) with his dysfunctional family. Each of the family member is just another personality of Abraham.
The main goal of the game is to survive. As a kid it is hell of a thing, because you can't really fight the adults so your main weapon is your size. So you run a lot, and you hide a lot in the kitchen cupboards or closets trying not to get spotted by other house tenants like the evil sadistic uncle Henry who is running around with a kitchen knife stabbing everything that moves (yes, even the cats) or your mother in a creaking wheelchair that will strangle everybody who will be stupid enough to give her a hug.
So you get rid of your opponents by setting up traps for them, like a poison in your uncles tea or an accidental electrocution during shower. Because different personalities inhabit Abraham's mind, they posses different fragments of his knowledge that you, the player can assimilate after killing them. For example: after killing your psycho uncle and assimilating his soul you will "remember" that there are some rusty long nails in the garage that you can use to get rid of your step-father, but you don't remember where the key is (your mother is the one, so you will have to assimilate her to find the key).
Another thing is that you are not the only one who does the killing in this house, and other family members kill each other too and assimilate souls of their victims, becoming more and more powerful (i.e. Your uncle after killing your mother will now know that kids most likely hide in cupboards so cupboards are not safe anymore to hide). In the end it will be you against one person build from many other personalities that it killed and assimilated. Will you survive?

Poszukujemy tak na dobrą sprawę każdego kto ma zapał, nie będzie bumelantem i chce się przyłączyć. Najbardziej zależy nam na grafikach 3d i koncept artystach ale każda aplikacja zostanie rozpatrzona :)

Każdy chętny niech pisze na mojego maila: rokoszjakub(at)gmail.com

I na koniec w ramach bonusu portret rodzinny: :)


« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2009, 22:22:17 wysłana przez Talanar »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Talanar

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2009, 22:24:00
Zapomnialem dodac że całość będzie osadzona w mroczno-cartoonowej konwencji (ale tez bez przesady z tym cartoonem)

Offline Shlack Traphiw

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2009, 22:35:44
Wow - nie myślałem, że to kiedyś powiem - masz lepsze pomysły niz ja. Jak na razie jestem zbyt początkujący żeby coś zdziałać ale chciałbym z Tobą nawiązac współpracę w bliżej nieokreślonej przyszłości. Na pewno zapamietam sobie Ciebie.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Listopad 03, 2009, 22:40:03
Pomysł ciekawy.
Czym zajmują się ci obecni ludzie, z Kanady, Danii?
Szczerze odradzam rekrutacji na zasadzie "kto się nawinie, to będzie". Mod czy gra, bez różnicy, trzeba odpowiednio zarządzać pracami, nie dodawać niczego, bo "ktoś się zgłosił i chce taki a taki ficzer w modzie". Osobiście, jeśli nie wiem co mam konkretnie robić i nie jestem przekonany o tym, że moja jest praca jest potrzebna, w ogóle nic nie robię ;) I tak najczęściej podchodzą do tego "przypadkowi" ludzie w zespole.
Dałoby się wstawić, choćby nieco mglistą, listę zapotrzebowania na ludzi?

PS Poza tym wątek znajduje się w niewłaściwym miejscy ;]

Offline Talanar

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2009, 22:47:37
Oj tam niewlasciwym, nie chcialem dawac go do rekrutacji czy jakiejs tam help needed bo to nie pelnoprawny projekt tylko mod i wraz z postepem prac bede tu wrzucac tez updaty :)

Cytuj
Szczerze odradzam rekrutacji na zasadzie "kto się nawinie, to będzie". Mod czy gra, bez różnicy, trzeba odpowiednio zarządzać pracami, nie dodawać niczego, bo "ktoś się zgłosił i chce taki a taki ficzer w modzie". Osobiście, jeśli nie wiem co mam konkretnie robić i nie jestem przekonany o tym, że moja jest praca jest potrzebna, w ogóle nic nie robię

Spoko to juz przerabialem przy okazji pracy w teamie Burzuazji przed nicolasowej :P Moze nie napisalem tego zbyt jasno - wszystkie aplikacje zostana rozpatrzone ale nie napisalem ze pozytywnie prawda? Poprostu nie mam zamiaru nikogo zlewac, a chce zeby ludzie pisali na maila bo jesli ktos sie nawinie warty uwagi to chcialbym go w teamie. Dla przykladu koncept artysta ktory narysowal powyzszy rysunek i zajmuje sie koncept artem wszystkich postaci w projekcie zostal przezemnie spotkany na korytarzu pociagu na Woodstock gdy sobie cos tam bazgral - kazda szanse trzeba lapac :P

Co do ludzii z danii i kanady, Ten z danii to flowgrapher i koder, ci z kanady to animator mayi, 3d modeler i enviro koncept artysta.

Jak powiedzialem glownie potrzebujemy Grafikow 2d i 3d, co do koderow nie do konca jestem przekonany bo mozliwe ze wszystko uda nam sie zrobic na samym flowgraphie aczkolwiek jeden czy dwoch koderow zawsze sie przyda.


Offline RedHot

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2009, 22:50:42
No no , pomysł całkiem przyzwoity. Ta babka na rysunku przypomina mix matki Whistlera oraz kobiety ze znanego obrazu przedstawiającego 2 farmerów   :).

# Listopad 04, 2009, 14:27:53
Mi się szczerze nie podoba tworzenie kolejnego zdeformowanego świata.
Zobaczcie jaką popularność ma np. StarCraft . Kosmos to jest przyszłość , po co się uwsteczniać do krasnoludków/magów albo tworzyć horrory.
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 14:37:34 wysłana przez Wladekprogramista »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 04, 2009, 14:41:39
Zobaczcie jaką popularność ma np. StarCraft . Kosmos to jest przyszłość , po co się uwsteczniać do krasnoludków/magów albo tworzyć horrory.
Chyba zapomniałeś o tym, jaką popularność ma World of Warcraft. ;)

# Listopad 04, 2009, 14:54:01
Zobaczcie jaką popularność ma np. StarCraft . Kosmos to jest przyszłość , po co się uwsteczniać do krasnoludków/magów albo tworzyć horrory.
Chyba zapomniałeś o tym, jaką popularność ma World of Warcraft. ;)
W takim razie Blizzard postąpił nielogicznie , zajmując część swoich programistów StarCraftem 2 , których mógł wysłać do np. tworzenia dodatku/ulepszenia do World of Warcraft. Ale jednak postąpił inaczej , przybliżając nam możliwy obraz podboju galaktyki.
Przecież jest tyle planet , gdzie istnieje wiele organizmów, poznanie ich jest o wiele ciekawsze niż dłubanie  i miksowanie średniowiecznych legend.

Offline Liosan

  • Redaktor

# Listopad 04, 2009, 15:01:59
e... człowieku, Ty się dobrze czujesz? Równie dobrze mógłbyś gadać, że... nie wiem, co... "gry wyścigowe to przeżytek, po co tworzyć kolejną? Pisać trzeba RPGi online!"... :D

Liosan

Offline Solgar

  • Użytkownik

# Listopad 04, 2009, 15:02:31
Zobaczcie jaką popularność ma np. StarCraft . Kosmos to jest przyszłość , po co się uwsteczniać do krasnoludków/magów albo tworzyć horrory.
Chyba zapomniałeś o tym, jaką popularność ma World of Warcraft. ;)
W takim razie Blizzard postąpił nielogicznie , zajmując część swoich programistów StarCraftem 2 , których mógł wysłać do np. tworzenia dodatku/ulepszenia do World of Warcraft. Ale jednak postąpił inaczej , przybliżając nam możliwy obraz podboju galaktyki.
Przecież jest tyle planet , gdzie istnieje wiele organizmów, poznanie ich jest o wiele ciekawsze niż dłubanie  i miksowanie średniowiecznych legend.
Dziwnie rozumujesz... nielogicznie :D. Pomysł ciekawy. Powodzenia życzę. Jak będziecie mieli jakąś stronę, albo cokolwiek czym moglibyście się pochwalić - piszcie na forum :).

# Listopad 04, 2009, 15:07:20
Dobra , sorki Talanar że zaczynam wątek podobny do tego http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,10674.0.html na twoim temacie.

Dziwnie rozumujesz... nielogicznie :D. Pomysł ciekawy. Powodzenia życzę. Jak będziecie mieli jakąś stronę, albo cokolwiek czym moglibyście się pochwalić - piszcie na forum :).
Sorki , dla mnie ty "Dziwnie rozumujesz" , ale nie będę się już wtrącał. Wolicie fantastyczną przeszłość , wasza sprawa
Best regards

Offline Liosan

  • Redaktor

# Listopad 04, 2009, 15:09:11
... nie załapałeś, że nam nie chodzi o to, co kto woli? :) Tylko, że Twoja wypowiedź byłaby równie bezsensowna, gdybyś promował krasnoludki, drugą wojnę światową, horrory w stylu Ring czy technokrację końca XXI wieku? :)

Liosan

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 04, 2009, 15:25:51
Cytuj
W takim razie Blizzard postąpił nielogicznie , zajmując część swoich programistów StarCraftem 2 , których mógł wysłać do np. tworzenia dodatku/ulepszenia do World of Warcraft.
Nad dodatkami do WoW pracują już zapewne wystarczające rzesze ludzi, więc logiczne jest, żeby wysłać ludzi do roboty nad SC2, co by róne Władki też miały swoje gry.

Cytuj
Przecież jest tyle planet , gdzie istnieje wiele organizmów, poznanie ich jest o wiele ciekawsze niż dłubanie  i miksowanie średniowiecznych legend.
Jedno drugiego nie wyklucza (patrz: Stargate SG-1). ;)

Offline Zero_Cool

  • Użytkownik

# Listopad 04, 2009, 15:46:32
Przecież jest tyle planet , gdzie istnieje wiele organizmów, poznanie ich jest o wiele ciekawsze niż dłubanie  i miksowanie średniowiecznych legend.

No to leć, poznawaj. Czy ktoś Cie tutaj trzyma ?  8)