Autor Wątek: Unreal Editor 3, sprawdzanie zdobytych fragów  (Przeczytany 1012 razy)

Offline PanSzatan

  • Użytkownik

# Październik 27, 2009, 20:31:06
Witam,
mam takie pytanko, czy ktos wie jak zrobic zliczanie zdobytych fragów?
chodzi o to ze np jak gracz zdobedzie 5 fragow to odpala sie jakis event, jak zdobedzie 10 to jakis kolejny itd

Wiem ze mozna to zrobic poprzez ataczowanie Death Event do gracza i zliczanie kazdego zdobytego fraga ale to sie nie sprawdza bo Death Event wypluwa tez smierc samego gracza.

Wiec czy w jakis inny sposob mozna to zrobic?
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2009, 00:49:22 wysłana przez PanSzatan »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Shlack Traphiw

  • Użytkownik

# Październik 27, 2009, 22:56:01
BolekStrzela();
if(Bolek_trafil_Zenka)
{
 zycie_Zenka -= wartosc;
 if(zycie_Zenka <= 0)
 {
  fragi_Bolka ++;
 }
}

Offline Mertruve

  • Użytkownik

# Październik 27, 2009, 23:02:25
Przypisz każdemu graczowi oddzielne pociski, żeby było wiadomo, komu naliczyć śmiertelny strzał :)

Offline PanSzatan

  • Użytkownik

# Październik 28, 2009, 00:25:42
a no walsnie tylko mi chodzilo o rozwiazanie tego problemu z poziomu Kismeta. Sorki ze nie napisalem o tym wczesniej.
Generalnie w Kismecie przydalby sie taki bloczek jak GetPlayerScore albo cos w podobie, niestety takowego niema :(

Chodzi mi o to zeby zrobic do UT3 cos w formie CS 1,6, mapke DeDust2 juz prawie skonczylem (jest w fazie oswietlania) i bez ingeracji w kod chcialbym z pozomu Kismeta zrobic nagradzanie gracza kolejnymi lepszymi broniami w zaleznosci od ilosci zdobytych fragow.

Generalnie zrobilem to w ten sposob ze zaatachowalem event (DeathEvent) graczowi i jesli on zabije kogos to do zmiennej dodaje +1 i gdy takowa ma 5 to odpala event GiveInventory(wydaje sie banalnie proste), ale DeathEvent odpala sie takze gdy gracz sam sie zabije lub zostanie zabity :/
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2009, 00:35:37 wysłana przez PanSzatan »