Autor Wątek: Silnik fizyczny, jak najbardziej kompatybilny z ID3DXMesh  (Przeczytany 1395 razy)

Offline hck

  • Użytkownik

# Październik 16, 2009, 16:37:27
Jw. Najlepiej gdyby był darmowy. Wystarczą mi podstawowe siły i kolizje. Co polecacie?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Październik 16, 2009, 17:03:49
Co znaczy kompatybilny? Żeby miał import z ID3DXMesh? Nie tędy droga, i tak musisz konstruować jakoś aktorów fizycznych z podstawowych kształtów. Teren/mapę możesz zaimportować jako triangle mesh, ale nie zrobisz tego samego dla obiektów dynamicznych.

Offline Charibo

  • Redaktor

# Październik 16, 2009, 17:11:55
PhysX, Havoc, Bullet, ODE...

Offline arturooo3

  • Użytkownik

# Październik 16, 2009, 17:43:09
Od kiedy Havoc jest darmowy Charibo?

Offline Charibo

  • Redaktor

# Październik 16, 2009, 17:48:02
Od kiedy Havoc jest darmowy Charibo?
Od roku z miesiącami?

Offline arturooo3

  • Użytkownik

# Październik 16, 2009, 18:34:55
Dzięki  ;)

Offline hck

  • Użytkownik

# Październik 16, 2009, 20:00:56
Ta, ale ja chcę coś co zrobi wszystko za mnie :)

Offline sobol

  • Użytkownik

# Październik 16, 2009, 20:02:35
To sobie zatrudnij asystentkę.

<edit> A co do PhysX to jest problem z wymaganiami jeszcze IMO.