Autor Wątek: Jaki PC pod Mac OS X Leopard ?  (Przeczytany 5514 razy)

Offline human

• Użytkownik

# Październik 11, 2009, 14:12:51
Witam
Noszę się z zamiarem złożenia nowego kompa, ale chciałbym, aby oprócz Windowsa XP/7 poszedl na nim rowniez Mac OS X Leopard, ponieważ przymierzam sie równiez do kodzenia pod Iphone.
Jaką konfiguracje sprzętową polecacie ? Zawsze mialem platforme AMD, ale slyszalem, ze Mac OS X ma z nią problemy wiec pozostaje chyba platforma intela.
Nie zależy mi na kupnie jakiegos super wypasionego kompa, więc rozważam procek intel Dual Core, karte Geforce 9600 i 2GB RAM.
Na jakie podzespoły należy zwrócic uwagę ? Czy oprócz płyty głównej : dysk twardy, DVD i pamiec RAM mają również jakies znaczenie ?
Jesli mozecie to podeslijcie jakies linki, z listą sprzętu kompatybilnego z Mac OS X Leopard.
Jestem jeszcze zielony w temacie Maców, wiec prosze o wyrozumialosc :)
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 14:14:43 wysłana przez human »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Leszek

• Użytkownik
    • ZUI Info-Box

# Październik 11, 2009, 14:36:25
Hey

nie lepiej kupić macbook'a i zainstalować tam windowsa ?

zerknij
www.ispot.com.pl
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2009, 14:41:26 wysłana przez Leszek »

Offline BrutalComputer

• Użytkownik

# Październik 11, 2009, 14:42:18
Macbook jest bardzo drogi.

Tutaj masz przykładową listę kompatybilnego sprzętu: http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.5.2 i http://209.85.129.132/search?q=cache:-Zh5db2ltoYJ:wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.5.2+mac+os+x+compatible+hardware&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl
Chociaż niestety za chwilę przyjdzie jakiś moderator, bo "cośtam jest nielegalne" i zamknie temat :D.

Offline Leszek

• Użytkownik
    • ZUI Info-Box

# Październik 11, 2009, 14:46:06
ile chcesz przeznaczyć na kompa ?
do pisania aplikacji lub gier na iphona nie trzeba mieć super sprzętu.
Można też kupić używanego mac'a