Autor Wątek: Source Engine  (Przeczytany 3508 razy)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Wrzesień 18, 2009, 17:27:09
Czy Source jest dobry?! To dzięki niemu HL2 jest najpopularniejszą grą dla moddingu. Pobierasz Source SDK i tworzysz cuda na kiju pracując z dwoma progerami. Oczywiście po paru miesiącach uczciwej pracy ;)
Silnik jest bdb, a dzięki SDK i przebogatej dokumentacji możesz naprawdę sporo dokonać.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2009, 17:59:19
Carmack on PhysX  :D:
http://www.youtube.com/watch?v=aQSnXhgJ4GM
Tak, _sprzętowego_ akceleratora a nie bilioteki. :P

Offline bananu7

  • Użytkownik
    • komiks RFMN

# Listopad 12, 2009, 22:06:20
Jest jeszcze NaturalMotion i Star Wars: Force Unleashed...

bs.mechanik

  • Gość
# Listopad 12, 2009, 23:29:28
Carmack on PhysX  :D:
http://www.youtube.com/watch?v=aQSnXhgJ4GM
Tak, _sprzętowego_ akceleratora a nie bilioteki. :P

No bo to jest glowna, marketingowa istota tej biblioteki. Nie wiem jak ma sie teraz pX, ale imho aktualnie havok jest najlepszym rozwiazaniem, nawet dla amatorskich developerow. Dokumentacja, masa przykladow i Visual Debugger - czego chciec wiecej? ;)
Przyznam, przesiadka z box2d przez pierwszy dzien lekko przeraza, ale pozniej juz jest gladko ;)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Listopad 12, 2009, 23:43:20
No bo to jest glowna, marketingowa istota tej biblioteki. Nie wiem jak ma sie teraz pX, ale imho aktualnie havok jest najlepszym rozwiazaniem, nawet dla amatorskich developerow. Dokumentacja, masa przykladow i Visual Debugger - czego chciec wiecej? ;)

Akceleracji sprzętowej, obsługi cieczy, cząsteczek i ciał miękkich, braku opłat na PC -- ja zostaję przy PhysX. :)

bs.mechanik

  • Gość
# Listopad 14, 2009, 15:26:15
Havok to tak z +12 do lansu, a jak wiadomo, lans to podstawa.
Zostaje przy havoku

;)