Autor Wątek: [Allegro i WinSock] Watki  (Przeczytany 4111 razy)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 19:33:58
Ja zawsze jak mam jakis problem z programem, ktory robie, to nic innego mnie nie interesuje, nizeli ten problem, czy to szkola, czy zasypiam, czy jem obiad, caly czas nad tym mysle i wkoncu... cos wymyslam :). Wiadomo, ze bez problemow sie nie obejdzie, bo tak jak juz powiedziales, to jest programowanie.
A ilu masz grafików ? Tak z  ciekawości.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 19:35:22
1 Elektronicznego - Paint sie nazywa :), nie potrzebni mi narazie graficy.

Offline Charibo

  • Redaktor

# Wrzesień 15, 2009, 19:37:29
Grafika bedzie mocno obiektowa
Co oznacza sformułowanie "obiektowa grafika"? :)

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 19:39:18
No, moze zle sie wyrazilem :P. Grafika w sensie wyswietlanie grafiki na ekranie, animacje, potwory, gracze, itemy, czary i efekty specjalne. To bedzie na pewno mocno obiektowe, wiec w tym sie nie pogubie.

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 19:41:11
Grafika bedzie mocno obiektowa
Co oznacza sformułowanie "obiektowa grafika"? :)
Pewnie obiektowość oznacza tylko to że patrząc na tę grafikę będziesz się w stanie jedynie domyślić co za obiekt ona miała przedstawiać.

wine

  • Gość
# Wrzesień 15, 2009, 19:42:30
No, moze zle sie wyrazilem :P. Grafika w sensie wyswietlanie grafiki na ekranie, animacje, potwory, gracze, itemy, czary i efekty specjalne. To bedzie na pewno mocno obiektowe, wiec w tym sie nie pogubie.
Właśnie w tym idzie się pogubić najbardziej....  :P

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 19:43:29
Wszystko jest na kartkach :), tyle, ze kartki to nie kompilator...

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 20:05:45
Wszystko jest na kartkach :), tyle, ze kartki to nie kompilator...
Na kartkach ? To ty chyba masz cały pokój zawalony makulaturą ;)

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 20:18:00
No, mniej wiecej pol biorka :).

P.S. naprawde przyjemnie kodzi sie takie aplikacje :). Wszystko szybko leci jak sie tak podniecam z moich linijek :D.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 20:24:12
No, mniej wiecej pol biorka :).

P.S. naprawde przyjemnie kodzi sie takie aplikacje :). Wszystko szybko leci jak sie tak podniecam z moich linijek :D.
A czy to będzie właśnie SkullHunters Online ? O czym będzie ( jeżeli to nie tajemnica ;) ) ?

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 20:28:27
Pol-tajemnica, pol-nie :). Moge powiedziec, ze korzysta ona z mojego edytora, czyli mapa bedzie naprawde roznorodna i ogromna :) i wspomne tez, ze bedzie sie wbijalo poziomy, zbieralo rzeczy itp. :), bedzie mozn stworzyc 5 postaci, beda admini(ja :D), GMy(tu kogos wybiore chyba) i zwykli gracze, a jesli chodzi o fabule, to nie zdradze ;].

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 20:41:24
Pol-tajemnica, pol-nie :). Moge powiedziec, ze korzysta ona z mojego edytora, czyli mapa bedzie naprawde roznorodna i ogromna :) i wspomne tez, ze bedzie sie wbijalo poziomy, zbieralo rzeczy itp. :), bedzie mozn stworzyc 5 postaci, beda admini(ja :D), GMy(tu kogos wybiore chyba) i zwykli gracze, a jesli chodzi o fabule, to nie zdradze ;].
Kurcze... :o Brzmi prawie jak WoW :) Blizzard pewnie już zaczyna zbierać swoje zabawki :D

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 21:01:38
Moge spytac czemu watki nie moga byc ani w klasie, ani zaprzyjaznione z klasa?

Offline Krzysiek K.

  • Moderator
    • DevKK.net

# Wrzesień 15, 2009, 21:12:42
Moge spytac czemu watki nie moga byc ani w klasie, ani zaprzyjaznione z klasa?
A mogę spytać, o co chodzi w pytaniu? :) Wątek nie jest żadnym obiektem, ani niczym takim, więc równie dobrze możesz się spytać, czy z Twoją klasą mógłby się zaprzyjaźnić spinacz z Worda. :)

Offline MatiSSJ

  • Użytkownik

# Wrzesień 15, 2009, 21:19:48
Opracowalem fajna klase CSocket, ale jak pakuje watek odbierania do tej klasy to przy createThread() wyskakuje mi:
65 C:\Downloads\Programowanie\SkullHunters OnLine\Klient\main.cpp argument of type `DWORD (CSocket::)(void*)' does not match `DWORD (*)(void*)'