Autor Wątek: Buggy Race  (Przeczytany 4104 razy)

Offline Patryk N.

• Użytkownik

# Wrzesień 14, 2009, 18:47:16
Witam bardzo serdecznie,

Nazywam się Patryk Nadrowski i jestem programistą w Bone Fracture Interactive. Właśnie ukończyliśmy trailer naszej najnowszej produkcji i chcielibyśmy się nim z Wami podzielić. Buggy Race będzie grą dostępną za darmo. Oferujemy wsparcie dla platform Windows, Linux (w planach mamy również zrobienie portu gry dla systemów MacOS X). Czekamy na Wasze komentarze.

Pozdrawiam i życzę miłego oglądania! :)

Link do filmu:
http://www.youtube.com/watch?v=OS3xv4a91MU

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

wine

• Gość
# Wrzesień 14, 2009, 18:52:51
I my mamy na to odpowiedzieć? Ehh... nie ma to jak domyślanie się.

Wygląda fajnie, nie mam zastrzeżeń. (Choć pewnie znawca tego gatunku jakieś będzie miał)

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 14, 2009, 19:11:50
Wygląda nawet OK, chociaż brakuje rzucania cieni drzew na samochody. Zastanowiłbym się jednak, czy Interaktywne Złamanie Kości jest dobrą nazwą dla zespołu. ;)

Offline Oti

• Użytkownik

# Wrzesień 14, 2009, 20:14:27
No, wygląda fajnie. :) Jedyne co było dziwne, to nagłe zatrzymanie się 'naszego' samochodu w ustatniej scence, po zderzeniu.. Dziwnie to wyglądało. ;P

Offline Avaj

• Użytkownik

# Wrzesień 14, 2009, 20:49:05
Gra jest zbuggowana? :>

wine

• Gość
# Wrzesień 14, 2009, 21:00:04
Pewnie nie ma efektownych kolizji...

Offline Solgar

• Użytkownik

# Wrzesień 14, 2009, 21:21:34
Pewnie nie ma efektownych kolizji...
"Efektywnych" chciałeś powiedzieć :D? Podkład muzyczny jest trochę nie tego. Brzmi jak nie najlepszy, drażniący MIDI. Ta kolizja pod koniec faktycznie podejrzana. Trochę mało się dzieje na tych trasach. Więcej modeli po bokach, więcej kolorów.

Offline MadBonsai

• Użytkownik
    • Ifrit

# Wrzesień 14, 2009, 21:46:20
W porównaniu do reszty tutejszych produkcji, Buggy Race wybija się ponad przeciętną.