Autor Wątek: Darmowa alternatywa Realm Crafter? znajdzie się coś? ;)  (Przeczytany 1812 razy)

Offline pionner

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 22:39:20
Czy znajdzie się jakaś darmowa alternatywa dla programu Realm Crafter lub inny łatwy w obsłudze(czyt. z edytorami i małą ilością grzebania w źródle)silnik MMO lub RPG? Bez znaczenia czy gra online czy offline, chodzi mi o podobną łatwość obsługi ;D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 22:59:55
A MMO może być offline ? :)

Offline pionner

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:03:33
silnik MMO lub RPG napisałem ;D

a serwera na localu bez neta się nie da postawić? -będzie mmo offline;p

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:05:55
silnik MMO lub RPG napisałem ;D

a serwera na localu bez neta się nie da postawić? -będzie mmo offline;p

Okay, okay, czepiam się. ;)
Naturę ciężko przezwyciężyć. ;D

Offline pionner

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:10:59
a znasz jakiś?

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:15:30
Nie jestem specem, ale coś takiego będzie raczej ciężko znaleźć.
Może jakiś click + obsługa sieci ?

Offline pionner

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:28:56
yyy? nie zrozumiałem

wine

  • Gość
# Sierpień 25, 2009, 23:33:46
yyy? nie zrozumiałem
GameMaker z kontrolką przypominającą kulę ziemską co użytkownikom klika kojarzy się z tym co koderzy nazywają networking, ot chodzi prawdopodobnie Deprecated'owi. Sory nie mogłem się powstrzymać...

Offline Joker

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:41:31
Lub napisz własne toolsy do irrlichta.

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2009, 23:50:41
http://www.devmaster.net/wiki/MMORPG_Creation_Packages

Smacznego.

EDIT: W sumie RealmCrafter kosztuje 100$. To prawie jak darmo jak na engine MMO.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2009, 23:56:10 wysłana przez Java »

Offline Joker

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2009, 00:03:37
Cytuj
EDIT: W sumie RealmCrafter kosztuje 100$. To prawie jak darmo jak na engine MMO.

O ile dobrze wyczytałem to nie dostajemy source.Więc ciężko było by coś dopisać.Chyba że jest jakiś język skryptowy wbudowany.

Offline pionner

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2009, 14:44:01
Java dzięki ;D
Thieft tam są skrypty, wydaje mi się że c# ale głowy nie dam bo nigdy się nim nie posługiwałem

Cytacik z przykładowym questem
Cytuj
function Main()

   Player = Actor()
   PlayerName = Name(Player)
   Target = ContextActor()
   TargetName = Name(Target)
   .Template
   Persistent(1)
   QuestName = "A Simple Quest"
   QuestResults = QuestStatus(Player, QuestName)
   QuestReturn = "Return to " $+ TargetName $+ " to complete this quest."


   // Objective Variables for Quest completion

   // Variables for Rewards
   RewardMoney = 0
   RewardXp = 0
   RewardItem = ""
   RewardItemQuantity = 1
   RewardFaction = ""
   RewardFactionValue = 0

   QuestStatusText = ""
   D = OpenDialog(Player, Target, TargetName)
   // Player Greeting to NPC:
   DialogOutput(Player, D, "Hail " $+ TargetName $+ "", 255, 255, 255)
   DoEvents (1000)

   // NPC Greeting to Player:
   DialogOutput(Player, D, "Hail " $+ PlayerName $+ "", 255, 255, 255)
   DoEvents (1000)

   If (QuestResults $= "")
      // The quest needs to be started
      .start

      DialogOutput(Player, D, "So what say you" $+ CHR(44) $+ " will you take my quest ?", 255, 255, 255)
      Result = DialogInput(Player, D, "Accept Quest", "Refuse Quest")

      If (Result == 1)

         // Create the new quest

         NewQuest(Player, QuestName, QuestStatusText, 255, 255, 255)
         QuestTemp = QuestName $+ ": " $+ QuestStatusText
         Output(Player, QuestTemp, 255, 255, 255)
         CloseDialog(Player, D)
         D = OpenDialog(Player, WaitSpeakID, WaitSpeakName)
         Goto(Rewards)

      Else

         CloseDialog(Player, D)

      EndIf
   ElseIf (QuestResults $= QuestReturn)
      // The quest has been almost completed, assign rewards
      .Rewards

      DialogOutput(Player, D, "You have completed " $+ QuestName $+ "" $+ CHR(44) $+ " great job !", 255, 255, 255)
      DialogResult = DialogInput(Player, D, "Goodbye")

      CompleteQuest(Player, QuestName)
      // Item reward for Step/Quest
      GiveItem(Player, RewardItem, RewardItemQuantity)

      // XP reward for Step/Quest
      GiveXp(Player, RewardXp)

      // Money reward for Step/Quest
      ChangeGold(Player, RewardMoney)

      // Faction change
      ChangeFactionRating(Player, RewardFaction, RewardFactionValue)

      Output(Player, "You take " $+ RewardItemQuantity $+ " " $+ RewardItem $+ " and " $+ RewardMoney $+ "gp and " $+ RewardXp $+ "xp you have earnt it!")
      CloseDialog(Player, D)

   ElseIf (QuestComplete(Player, QuestName) == 1)
      // The quest has been completed
      .Completed

      DialogOutput(Player, D, "Thanks for helping me out with " $+ QuestName $+ "" $+ CHR(44) $+ " I have no other quests for you at this time ... good day !", 255, 255, 255)
      DoEvents (1000)

      CloseDialog(Player, D)
   Else
      //  The quest has been started but not completed
      .Incomplete

      DialogOutput(Player, D, "You have not yet completed the " $+ QuestName $+ " quest for me!", 255, 255, 255)
      DialogResult = DialogInput(Player, D, "Goodbye")

      CloseDialog(Player, D)

   EndIf

   Return()

End Function