Autor Wątek: Gra z wysoko rozwiniętym AI  (Przeczytany 3899 razy)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Sierpień 21, 2009, 22:44:15
Efektem takiego AI byłoby całkowite załamanie stosunków towarzyskich w real-life. ( z powodów wiadomych )
Dziękuję, postoje.
I to niby coś złego?
Dla ciebie może nie. Dla części - tak.
Po prostu taka "interaktywność" o wątpliwej przydatności mnie nie rusza. Szkoda czasu, który można zmarnować na co innego, co bardziej wpływałoby na grywalność.
Skoro Twoim zdaniem to byłoby załamanie stosunków towarzyskich to znaczy, że Ciebie by to ruszyło :D
Ja jestem widocznie jakiś dziwny ;)

EDIT: Ale niektórzy serio woleliby komputer od ludzi :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2009, 22:46:04 wysłana przez Deprecated »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Sierpień 22, 2009, 13:27:27
Ja powiem tak, gry które dają nam największą swobodę są najbardziej popularne i są tylko 2 satysfakcjonujące rozwiązania, MMO albo AI.
Tak? To sprawdź wyniki sprzedaży COD? :P

Dołączam się do "stojącej" akcji protestacyjnej Deprecated. Mam przyjemność pracować przy minifabułach RPG i ostatnią rzeczą, jakiej pragnę - jako designer - jest utrata kontroli nad własnym światem.
Taki świat musiałby być światem w sporej części sterowanym, a i AI musiałoby być wodzone za nos - no, chyba że ktoś stworzy Matrix idealny i istota inteligentna nie za bardzo będzie miała się do czegoś przyczepić.

Tworzenie AI z prawdziwego zdarzenia wyłączenie dla rozrywki uważam za egoizm graniczący z hedonizmem ;]
A ta dyskusja zbacza kwestie gustu i chciejstwa.

PS Przydałoby się zmienić nazwę wątku, obecnie jest tu dosłownie masełkowe masło maślane :P

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Sierpień 22, 2009, 14:02:33
Ja powiem tak, gry które dają nam największą swobodę są najbardziej popularne i są tylko 2 satysfakcjonujące rozwiązania, MMO albo AI.
Tak? To sprawdź wyniki sprzedaży COD? :P

WoW i tak jest wyżej więc podtrzymuję co mówiłem :D

Ostatnio grywałem w Mount & Blade, tam fabuły jako takiej niema wcale a gra się bardzo przyjemnie, po prostu zależy co kto lubi, ja nie grywam w gry typu CoD czy MoH, więc patrze tylko na to czego mi brakuję w grach w które gram i myślę o ludziach podobnych do mnie w tym odczuciu, swoboda daje wiele możliwości, ale też nie znaczy że taki NPC ma być całkowicie wolny, tak jak w każdej grze ma spełniać określone zadania i warunki. W moim zamyślę powstała by gra podobna np do takiego Morrowinda z niekończącą się fabułą i lepszymi (bardziej realnymi) relacjami z NPC.