Autor Wątek: Nietypowo...  (Przeczytany 4783 razy)

Offline Cytadela

  • Użytkownik
    • KacperDEV

# Lipiec 04, 2006, 00:57:45
Heh pewnie sie usmiejecie, alle mam glupie pytanie. Od dluższego czasu mysle i zastanawiam sie nad tym czy da sie napisac gre w HTML (tak wlasnie to). Nawet zrobilem wczoraj projekt pokaze dzisiaj screen a jutro moze dodam gre. A tak wlasciwie czy zrobieniem projeku w HTML mozna nazwac gra ??

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline HellCat

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2006, 01:03:05
Tylko ze raczej musiala byc turowa, a nie kazdemu takie gry stykaja.


;)

Pzdr.


PS. emotki sa tragiczne ;/
old school irc emot rullez
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2006, 01:05:19 wysłana przez HellCat »

Offline d0ubl3_j

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2006, 03:55:03
mowia impossible is nothing but no wlasnie, w czystym html nie mozemy wykonywac obliczen arytmetycznych, wiec nie da sie w tym napisac gry, po drugie html ma inne zadanie, jest to tylko pewien opis txt w uzgodnionej formie, co daje nam mozliwosc przeformatowania zwyklego txt na txt przeformatowany (lol teraz to maslo maslane, ale wydaje mi sie ze wiesz co mam na mysli ;p)

Offline mINA87

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2006, 11:41:58
można :] będzie to bardzo liniowa gra, ale można - robimy jakieś 100 podstron, na każdej ładnie wypisujemy jakieś teksty, umożliwiamy podjęcie decyzji i przechodzimy między linkami. czemu nie? widział ktoś taka książkę Wechikuł czasu? :] w podobnej konwencji można zrobić aplikację w html'u i można to nazwać grą :] jeśliby się pokusić chociażby o JavaScript to możliwości są już nieograniczone ;p

Offline macabre13

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2006, 12:20:00
Kiedys (chyba nadal jest) byla taka gierka napisana czysto w HTML, byl obrazek i pytanie do niego, zeby przejsc dalej trzeba bylo wpisac w adres odpowiedz, oczywiscie z poprawnym adresem, pamietam ze ludzie grali w to bardzo bardzo dlugo. Takze i Twoj pomysl na html moze wypalic, o ile wymyslisz cos rownie intrygujacego. Pomysl z wechikulem czasu jest bardzo dobry, czytalem ksiazki i byly swietne.

Offline PlayeRom

  • Użytkownik
    • PlayeRom

# Lipiec 04, 2006, 12:39:42
Swego czasu pisałem taką grę: http://www.playerom.republika.pl/tom_serchys/system/000.htm
Niestety niedokończona :( - dużo roboty przy takim czymś jest

Offline Cytadela

  • Użytkownik
    • KacperDEV

# Lipiec 04, 2006, 14:29:34
A teraz pokazuje screen z mojej girerki jutro bedzie mozna w nia pograc, gra polega wlasciwie na jezdzeniu. http://oradiachradia.webpark.pl/screen.bmp

Offline dragomir

  • fish killer
  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2006, 14:34:08
jesli chcielibysmy cos wiecej niz taka gre tekstowa trzeba by uzyc dhtmla, w tym wypadku serio mozna zrobic gre, np. jakas platformowke 2d (kiedys widzialem calkiem fajne lemmingi w dhtmlu). jest to chyba jednak tylko sztuka dla sztuki ;)

co do screena - yy ee ;\ do tego bmp ;[

Offline Kot

  • Użytkownik

# Lipiec 07, 2006, 01:22:50
Offtop: Jakiś czas temu powstało nawet fpp w javascripcie :P:
http://www.wolf5k.com/

Offline nameczanin

  • Użytkownik
    • devlog

# Lipiec 09, 2006, 17:49:34
zajefajny ten Wolfenstein oO Przeszedlem 2 plansze, wciaga xD

Offline squizzz

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2006, 00:46:50
Kiedys (chyba nadal jest) byla taka gierka napisana czysto w HTML, byl obrazek i pytanie do niego, zeby przejsc dalej trzeba bylo wpisac w adres odpowiedz, oczywiscie z poprawnym adresem, pamietam ze ludzie grali w to bardzo bardzo dlugo. Takze i Twoj pomysl na html moze wypalic, o ile wymyslisz cos rownie intrygujacego. Pomysl z wechikulem czasu jest bardzo dobry, czytalem ksiazki i byly swietne.

To o czym piszesz to Zest. Tamtejsze łamigłówki faktycznie chwilami robią whiskas z mózgu. :)

Offline skalniak

  • Użytkownik
    • Home page

# Lipiec 12, 2006, 19:39:17
Offtop: Jakiś czas temu powstało nawet fpp w javascripcie :P:
http://www.wolf5k.com/

Jak dla mnie bomba:) :) super tylko szkoda ze taka mała paleta kolorow:P:P
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2007, 12:03:52 wysłana przez skalniak »

Offline trompkins

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2006, 07:36:34
He, to mi ciut przypomina pewną tekstówkę inspirowaną Dreszczem, którą robiłem na moim pierwszym pececie... Sama gra miała postać pliku.bat, a zmiennymi były inne pliki - np. gdy postać znajdowała jakiś przedmiot, plik-wydmuszka o objętości 0 bajtów był kopiowany jako plik o nazwie $przedmiot, dzięki czemu później, na podstawie istnienia lub nieistnienia pliku, gra stwierdzała czy gracz jest w posiadaniu danego przedmiotu, czy też nie.

Ach, czasy minione, aż się łza w oku kręci...