Autor Wątek: blender  (Przeczytany 5813 razy)

poopa

  • Gość
# Sierpień 04, 2009, 15:03:36
No ja polecam videotutki... ucza workflow - co, kiedy i jak naciskac aby szlo szybciej.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Sierpień 04, 2009, 15:43:23
ale forma pisano - ilustrowana niesie więcej treści ;)

EDIT: IMHO ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 15:48:21 wysłana przez Deprecated »

poopa

  • Gość
# Sierpień 04, 2009, 16:07:14
Tak coby ladnie zakonczyc temat...
na graphicall pojawiaja sie kolejne buildy 2.5... sa juz wysoce stabilne wg. mnie.
Wlasnie testowalem tego
http://www.graphicall.org/builds/builds/download.php?id=877&file=878_22149.zip&op=coun

Oczywiscie nie nalezy tego traktowac jak finalnego wydania ale juz jakies spojrzenie na 2.5 mozna miec.

Offline skoti

  • Użytkownik

# Sierpień 04, 2009, 16:16:06
Tak coby ladnie zakonczyc temat...
na graphicall pojawiaja sie kolejne buildy 2.5... sa juz wysoce stabilne wg. mnie.
Wlasnie testowalem tego
http://www.graphicall.org/builds/builds/download.php?id=877&file=878_22149.zip&op=coun

Oczywiscie nie nalezy tego traktowac jak finalnego wydania ale juz jakies spojrzenie na 2.5 mozna miec.
Nie jest stabilne (ba jest bardzo niestabilna - jakiej byś funkcji nie testował blender2.5 się wywala), ani nie ma jeszcze wielu funkcji - Ton napisał mi, że wersja, którą można dobrze zaprezentować postara się zrobić dopiero na konferencje blendera (koniec października), a wersji rc czy finalnej można oczekiwać nie wcześniej niż w listopadzie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 16:18:08 wysłana przez skoti »

poopa

  • Gość
# Sierpień 04, 2009, 17:03:54
Wiesz jak to mówią: Mnie tam dziala...
Po tym jak napisałeś posta... wrzuciłem 3 obiekty, modifier subsurf, mirror reflection, transparency, SSS, blura z węzłów... i nic sie nie wysypało... oraz wydaje mi sie, że szybciej sie wyrenderowalo niz podobny przyklad w wersji 2.49a.
Pewnie nie ma części funkcji, pewnie wiele rzeczy sie zmieni... ale naprawde nie udalo mi sie tego konia zajechac.

Offline skoti

  • Użytkownik

# Sierpień 04, 2009, 18:25:48
Wiesz jak to mówią: Mnie tam dziala...
Po tym jak napisałeś posta... wrzuciłem 3 obiekty, modifier subsurf, mirror reflection, transparency, SSS, blura z węzłów... i nic sie nie wysypało... oraz wydaje mi sie, że szybciej sie wyrenderowalo niz podobny przyklad w wersji 2.49a.
Pewnie nie ma części funkcji, pewnie wiele rzeczy sie zmieni... ale naprawde nie udalo mi sie tego konia zajechac.
Spróbuj się pobawić wolumetryką, sculpt, fluid, cząsteczkami etc (już nie mówiąc o zintegrowanym eksporterze do povray) ;].
Co do tego, że renderuje szybciej to fakt, bo są już integrowane projekty z GSoC (a wśród nich jest optymalizacja raytracera) - tak samo więcej wierzchołków da się wyświetlić w viewport.

Offline Divus

  • Użytkownik

# Sierpień 05, 2009, 15:02:56
Już tej laski filmiki obejrzałem, trochę pomogły ale dalej nie mogę wykumać paru rzeczy.

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Sierpień 05, 2009, 15:14:58
Już tej laski filmiki obejrzałem, trochę pomogły ale dalej nie mogę wykumać paru rzeczy.
Cieszymy się.