Autor Wątek: Plugin eksportujący do 3dsmax8  (Przeczytany 2768 razy)

Offline herdir

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 21:54:23
Witam!!
Zapragnąłem napisać ostatnio exporter plików do max'a 8. Niestety, jednak nie wszystko działą, tzn. tak: dll'ek się kompiluje, jednak dołączony (po zmianie nazwy na dle) do max'a dostaję informację, że nie została zaimplementowana funkcja LibVersion, a potem, że program jest stworzony nie dla tej wersji programu. Tylko, jak nie została jak została, samą funkcję skopiowałem już nawet z sampli czy z tutorial'a SirMike'a, i dalej nic :\. Nie wiem co można jeszcze wymyśleć, macie jakieś pomysły??

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Zombiak

  • Gość
# Styczeń 21, 2006, 22:57:44
A napewno jest dodana do funkcji eksportowanych przez bibliotekę ?

Offline herdir

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2006, 01:03:39
Chodzi Ci o to czy jest w pliku def? Jeżeli tak to jest w nim wymieniona i odpowiednio oznaczona.

Offline really

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2006, 01:58:35
Może masz SDK do innej wersju niż sam program? Jeśli masz oryginał to to jest raczej nie możliwe, ale różnie bywa :D

Offline herdir

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2006, 14:30:50
Hehehe, to było by zabawne :], SDK mam z tej samej wersji raczej, bo wątpię by takiego psikusa robili.  Może musiał bym mu podać gotową wpisany na sztywno numer wersji?? Jak to zrobiłem, tzn. z kopiowałem z "About" (czysty napisik 8.0) to też mi to nic nie dało :\.

Offline Tauradan

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2006, 14:16:46
Możę poprostu źle skonfigurowałeś projekt?? Bo jeżeli jedziesz na ustawieniach standardowych to może być właśnie przyczyna. Spróbuj porównać swoje ustawienia, a ustawienia projektów z SDK, albo z kursu SirMike'a. Mam nadzieję, że pomożę :).

Offline herdir

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2006, 23:11:00
Faktycznie, pomogło. Porównałem sobie i pozmieniałem trochę ustawień. Teraz działa. Wielkie dzięki!!