Autor Wątek: the Street  (Przeczytany 1186 razy)

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Lipiec 12, 2009, 19:28:55
Witam wszystkich na tym forum

na wstepie chce przeprosic za pisownie ale jestem w Niemczech a nie chce przestawiac jezyka OS na polski

chcialbym przedstawic moj pomysl na gre

otoz mysle nad stworzeniem gry typu gangsterskiego (chodzi oczywiscie o gangsterski klimat) (ale nie chce aby byla kojarzona z gta ani nazywana klonem tej kultowej gry); poki co nie przedstawie szczegolow fabuly poniewaz nie chce podawac czegos co jest w surowej fazie i co chwile edytowac tego postu (oczywiscie w przyszlosci dodam); nie jestem jednym z tych ktorzy pisza ze jestem nowicjuszem i chce napisac super gra w 3d w 2 miesiace; jezyk jakim operuje to c++ ktorego ucze sie od ponad roku (no prawie 2 lata) jestem w trakcie pisania systemu operacyjnego (RollOS) i kilku malych programikow

a wiec jak narazie chce przedstawic techniczne aspekty i prosic o rady od was i pomoc w wyborze jesli ja sam wybralem blednie

a wiec tak
nazwa gry: the Street
grafika: 3D
platforma: Windows
jezyk: C++
srodowisko: Visual c++
silniki: Esenthel Engine, OGRE, City Engine
API: DirectX

pozdrawiam
luknik

Duze miasto gdzies w Ameryce Polnocnej, glowny bohater poki co malo znany w miescie i na dzielnicy jest nikim, ale w wiezieniu uswiadamia sobie ze musi naprawic ten blad od tej chwili robi wszystko aby stac sie postrachem ulicy wykonujac najrozniejsze misje (od najprostszych jak zarobienie pierwszych 100 dolarow do najtrudniejszych jak zamach na glowe wrogiego gangu)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2009, 22:46:48 wysłana przez luknik »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2009, 19:47:07
Witam wszystkich na tym forum

na wstepie chce przeprosic za pisownie ale jestem w Niemczech a nie chce przestawiac jezyka OS na polski

chcialbym przedstawic moj pomysl na gre

otoz mysle nad stworzeniem gry typu gangsterskiego (chodzi oczywiscie o gangsterski klimat) (ale nie chce aby byla kojarzona z gta ani nazywana klonem tej kultowej gry); poki co nie przedstawie szczegolow fabuly poniewaz nie chce podawac czegos co jest w surowej fazie i co chwile edytowac tego postu (oczywiscie w przyszlosci dodam); nie jestem jednym z tych ktorzy pisza ze jestem nowicjuszem i chce napisac super gra w 3d w 2 miesiace; jezyk jakim operuje to c++ ktorego ucze sie od ponad roku (no prawie 2 lata) jestem w trakcie pisania systemu operacyjnego (RollOS) i kilku malych programikow

a wiec jak narazie chce przedstawic techniczne aspekty i prosic o rady od was i pomoc w wyborze jesli ja sam wybralem blednie

a wiec tak
nazwa gry: the Street
grafika: 3D
platforma: Windows
jezyk: C++
srodowisko: Visual c++
silnik: Esenthel Engine
API: DirectX

pozdrawiam
luknik

trochę mało konkretów...

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2009, 20:04:21
Jeśli już tyle uczysz się języka i jesteś "nie-amatorem" to powinieneś wiedzieć czy wybrałeś wszystko dobrze ;).

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Lipiec 12, 2009, 20:43:12
podalem wszystkie wazne konkrety jesli chodzi o sprawy techniczne, a co do Kuby to jeszcze nie programowalem gier o takim poziomie trudnosci a chodzi mi glownie o to czy wybralem dobry silnik czy moze nie i masz inny na oku pasujacy do kryterii jakie stawiam

Offline kuba

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2009, 22:13:40
Moim zdaniem Esenthel jak najbardziej się nadaje do tego typu gier, aczkolwiek radził bym Ci przetestować inne silniki (typu Ogre, Irrlicht, Horde 3d ktory ostatnio rosnie w sile), To jest Twoja gra i to powinien być Twój wybór - w którym silniku Ci się najlepiej pracuje.

Offline luknik

  • Użytkownik
    • Żuksoft

# Lipiec 13, 2009, 14:24:58
myslalem wlasnie nad ogre polaczonym z edytorem city engine
dzieki za rade
kto tworzy gta warsaw chcialbym z nim pogadac?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2009, 15:19:03 wysłana przez luknik »