Autor Wątek: Kupić książkę czy wykupić premium na stronie z tutorialem  (Przeczytany 1648 razy)

Offline Quavitor

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 20:31:40
Zwracam się do Was z pytaniem. Zastanawiałem się nad kupnem książki o DirectX jednak żadna jakoś nie wydaje mi się naprawdę dobra. Znalazłem za to tutorial o (http://www.directxtutorial.com) który pomimo, że jest po angielsku doskonale rozumiem. W zasadzie skończyłem już darmową część, a ta za premium wydaje mi się całekiem interesująca. Kosztuje $25. Warto wydać kasę za ten tutorial? Może ktoś już go kupił i może powiedzieć czy mu się podoba? Czy może lepiej tradycyjnie kupić książkę?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2009, 22:25:07 wysłana przez Quavitor »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kuba D.

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 20:38:58
Do DirectX jest masa tutoriali za free, zreszta przeciez w SDK masz dokumentację a tam jest masa informacji o wszystkim, tutoriali i cholera wie czego jeszcze i nic więcej nie można chyba chcieć ;)

Offline reveur

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 20:52:41
Witam,
Myślę, że powinieneś kupić książkę. Jest to coś namacalnego. Autor tych tutoriali nie oferuje nic specjalnego - więcej powiem - oferuje bardzo mało i tylko podstawy, które nie są warte tych 25$
Zabierz kobietę na lody śmietankowe do dobrego lokalu jak już musisz wydać 25$, albo kup ksiąchę.... tutoriala nie.

Offline progX

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 22:21:11
Zgadzam się z reveurem najlepiej kup książkę ponieważ za takie pieniądze nie opyla się kupować tego konta premium.Autor tego tutoriala nawet nie omawia bump mappingu.Zresztą wszystko co tam jest napisane można znaleźć za darmo w internecie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2009, 22:23:01 wysłana przez progX »

Offline tidesson

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 23:30:24
Natomiast moim skromnym zdaniem nie powinieneś wydawać tych pieniędzy ani na ten tutorial ani na książkę. Opis DirectX czy to 9, czy 10 są za darmo, bez żadnych rejestracji na MSDN. Tak samo masz tam tutoriale (nawet porządne dla DX10) i spis wszystkich funkcji, klas i czego tam chcesz pod DX. A tutoriali o DX jest trochę.
Jeżeli chcesz koniecznie kupić książkę, i jak widzę masz budżet ok 100zł, to polecam cokolwiek z Fabryki Słów, jeżeli lubisz fantasy. Albo 'Perfekcyjną niedoskonałość' Jacka Dukaja. Bardzo dobre science fiction z zagięciami przestrzeni. A jeżeli chcesz coś związanego z informatyką to polecam 'Perełki oprogramowania' Bentley'a, a jak dorzucisz jakieś 20zł możesz sobie kupić biblię Cormena.

Offline djsmtih

  • Użytkownik

# Lipiec 05, 2009, 23:55:32
Podstawy dx masz tutaj :)
http://www.dimmension3.spine.pl/modules.php?name=Tutorials&wtd=show_cat&cat=direct3d
niestety sam dx nie używam więc ocenić kursu nie mogę.