Autor Wątek: Boroblin-Open RPG Game Project  (Przeczytany 2339 razy)

Offline kordix

  • Użytkownik

# Czerwiec 27, 2009, 22:59:35
Chciałbym jeszcze raz zaprezentować nasz projekt na forum (mówię nasz bo pozyskałem kilka osób ;p) jako że mamy już proste demo.

Strona projektu
Opis
SCREENY z dema i z edytora

Wszystko jest powyżej. Jeśli chcesz to dam na forum, ale myślę że lepiej to będzie wyglądało na stronie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2009, 23:25:33 wysłana przez kordix »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline really

  • Użytkownik

# Czerwiec 27, 2009, 23:35:41
Screeny wyglądają dosyć psychodelicznie :o

Poza tym, jesteście pewni, że mieszanie wszystkiego ze wszystkim, w dodatku bez porządnego planu, to dobry pomysł?

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Czerwiec 28, 2009, 00:02:13
Niewątpliwie fajny macie edytor. ;) Tak, czy inaczej, jakieś parę dekad temu wynaleziono coś takiego, jak tekstury. ;)

Offline kordix

  • Użytkownik

# Czerwiec 28, 2009, 12:59:46
Cytuj
Screeny wyglądają dosyć psychodelicznie
No wiesz, taki urok gry... Ale to będzie tylko jedna z lokacyjek, inne będą raczej bardziej normalne.
Cytuj
Poza tym, jesteście pewni, że mieszanie wszystkiego ze wszystkim, w dodatku bez porządnego planu, to dobry pomysł?
Oczywiście, bo tak to nie sklecilbyśmy 1/10 takiego demka ;p Jeśli mielibyśmy wszystko profesjonalnie planować...
A plan jest taki:
1.Tworzymy jak najwięcej różnych modeli, dajemy do edytora..Pomyślimy, jakie mogą być questy, zrobimy taką bazę questów.
2.Tworzymy z tego jak najwięcej różnych podlokacji (pojedyncze, takie jak cmentarz, park, jakiś las, wioska etc.)
3.A z tego gotowe lokacje z rozmieszczonymi potworami i questami. A z tego powstanie cały jak największy świat gry.
4.Do tego jeszcze dorobimy expienie, lepszy ekiwipumek, handel.
Jak na mnie nie jest tak źle.
Cytuj
Niewątpliwie fajny macie edytor.
No mówię, że to tylko taki plik .blend, nie mówię że to jest profesjonalne, ale z pewnością się przyda. Bez tego edytora tego dema by nie było.
Cytuj
Tak, czy inaczej, jakieś parę dekad temu wynaleziono coś takiego, jak tekstury.
Może i jeszcze wcześniej. A tekstury dorobimy, jak tylko starczy nam czasu, chęci i zapału. Na razie bardziej skoncentrowaliśmy się na modelach niż teksturach bo taka grafika też ma swój urok, wygląda tak bardziej "kreskówkowo". Nie wiem, czy z teksturami byście lepiej ocenili grafikę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 28, 2009, 13:05:01 wysłana przez kordix »

Offline dwd

  • Użytkownik

# Lipiec 15, 2009, 11:39:24
Cytat: kordix
Cześć.
Co myślisz o tym projekcie?
Opis
Screeny z prostego dema

Słuchaj, pomysł jest dobry: oryginalny, łączymy wszystko ze wszystkim
łatwy, bo możemy wykorzystać wszystkie modele, które nam się nasuną i co najważniejsze wykorzystujemy kod z innej gry, nie musimy tworzyć wszystko od nowa.
Właściwie wystarczy dorobić więcej otwartego świata i mechanizmy RPG.

Projekt w zamyśle ma być umożliwieniem łatwego zaprezentowania swoich umiejętności, czy po prostu swoich modeli przez grafików.
Coś jak Vertex Kingdom na Blenderowni,jednak w naszym projekcie jest więcej grania, to nie jest tylko taki świat do chodzenia (choć oczywiście programistów też pilnie poszukujemy).

Nie musisz się nic nawet angażować-jeśli masz tylko przy sobie jakieś modele to je tylko podeślij-od razu umieścimy je w edytorze a Ciebie w creditsach gry Smiley

Bardzo musicie byc zdesperowani skoro piszecie na pewu do losowo wybranych noobkow.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 15, 2009, 13:26:36
Bardzo musicie byc zdesperowani skoro piszecie na pewu do losowo wybranych noobkow.
Nie tylko noobków - tez to dostałem. :)

Offline dwd

  • Użytkownik

# Lipiec 15, 2009, 20:14:14
No to przynajmniej mozna powiedzieć ze sa oni tolerancyjni, spamuja do wszystkich, po rowno, nie ważne czy noob czy admin.
Zastanawiam sie tylko skad oni wytrzasnęli taki silnik, moze to jakas tybetanska gra byla?? I czemu chcą zrobić z niej jakiś wielki kogel-mogel? Jak najwiecej modeli, najlepiej pierwszych lepszych z internetu, oczywiście bez tekstur bo nikt i tak lepiej grafy nie oceni, do tego jakies lokalizacje, tez najlepiej z internetu, jeszcze tylko starczy dorobić expienie i gotowa Tibia 3D  ;D

W sumie jak odczytałem pewu nawet chciałem im pomóc w programowaniu ( z moim doświadczeniem! ), ale jakos teraz zrobilo mi sie ich zal, i tak pewnie mają dość duży burdel w kodzie, po co miałbym to jeszcze pogarszac? Chociaż gorzej już być nie może, dobra, zgłaszam się na ochotnika  ;D

Offline SirPrzymek

  • Użytkownik
    • ERROR Freeware Studio

# Sierpień 12, 2009, 12:54:36
grafika bardzo ... hmmm chaotyczna ... działa na mózg i na żołądek ... ;D serio .. te kolory poruszają ... mam nadzieje że w finalnej wersji będzie to inaczej troche wyglądać . Ale musze przyznać że zapowiada sie bardzo ciekawy produkt.

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Sierpień 18, 2009, 05:48:50
Muszę przyznać, że nigdy nie byłem tak zdezorientowany po obejrzeniu skrinów. Boroblin - to nazwa, którą należy zapamiętać :D

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2009, 13:59:33
@kordix:

Bez owijania w bawełnę i wdawania się w dłuższą dyskusję. I bez argumentów. Obczaj tą stronę - to skrócone portfolio forumowego kolegi: http://student.agh.edu.pl/~koshmaar/homepage/content/games.php (chronologicznie ogląda się od dołu). I co widzisz? Zwłaszcza na dole? Jakieś względnie proste (choć dopracowane) gry - arkanoid, tetris, pong. Każdą z nich (choć może nie tak dopracowaną (?)) jesteś w stanie napisać (podobnie jak każdy, kto chociaż liznął programowania). Jak sądzisz, czy więcej "chwały" da Ci dodawanie cudzych modeli do pliku blendera i próba zaprzęgnięcia cudzego kodu do wyświetlania tego wszystkiego i jakiejś interakcji (zaznaczam, że nie widzę tutaj ŻADNYCH postępów, w stosunku do kilku miesięcy wstecz, kiedy również szukałeś współpracowników), czy napisanie kilku przyjemnych, prostych i grywalnych gierek od podstaw? Bo ja jestem głęboko przekonany, że to drugie. I szczerze Ci radzę - olej tego całego Blo...-cośtam i zajmij się czymś, co szybko i łatwo można skończyć, a efekt jest miły dla oka. A potem stopniowo próbuj mierzyć się z trudniejszymi projektami.