Autor Wątek: Quake3 <(O_o)> ZLY KOMPILATOR??  (Przeczytany 4863 razy)

Offline siwy

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 14:30:10
Mam pewnien problem i nie umiem sobie z nim poradzic :)
Mianowicie kiedy zainstaluje sobie kompilator dev c++ (w nim sie bawie:P, inne tez sprawdzalem) to mam problemy z graniem w Quake3 co dziwne gdy zakladam gre na lanie to wszystko jest oki gram , zabijam itd. itd. Problem zaczyna sie gdy zapragne zagrac przez internet (w koncu w Quake3 to tylko przez internet da sie chyba grac, co nie ?) wchodz na serwer i pochwili mnie wywala (SEREWRY Tylko na ktorych jest punkbaster- chroni przez cziterami itd jak by ktos nie wiedzial) wyskakuje mi lista bledow miedzy innymi ze cos nie tak jest z:

opengl32.dll

w katalogu:

windows/system32

Kiedy odinstaluje kompilator to juz wszystko jest oki i dziala jak bum cyk cyk (a moze lepiej :))...

Dlatego kieruje do was prosbe czy moglibyscie wskazac mi na kompilatory ktorych wy uzywacie - mile widziane linki :))..

Pozdro Siwy...


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline really

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 15:07:44
Ja mam zainstalowane DevC++ i Quake III działa mi bez zarzutów. Być może twoj problem polega na tym, że Dev podmienia plik OpenGL32.dll na swój własny, może spróbuj najpierw zainstalować IDE, później nowe sterowniki do karty graficznej. Nie wiem czy to pomoże, ale możesz spróbować.

A jeśli chodzi o  kompilatory to Code:Blocks (www.codeblocks.org) jest chyba najlepszy (z darmowych). Ściągasz IDE, później ze strony M$ Visual C++ Toolkit i Platform SDK i masz prawie to samo co Visual C++.

Offline Hadrian W.

  • Użytkownik
    • Homepage

# Styczeń 21, 2006, 15:12:51
Tak dla scislosci Dev-Cpp i C::B to nie kompilatory ale IDE. Porada taka jak kolega wyzej, ew. znajdz paczke z dll'kami OpenGL'a.

Offline exor

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 15:13:22
Nie wiem o co chodzi z tym OpenGl'em, ale jeśli dobrze pamiętam to quake korzystał ze swojego OGL (QuakeGL chyba, czy coś takiego), a jeśli chodzi o kompliator to polecam Visual C++ 2005 .NET Express. Możesz go za darmo sciągnąć ze strony Microsoftu. Z połączeniem z Platform SDK (tez z tej strony) możesz robić normalne programy dla Win32. A jak nie masz możliwości sciągnięcia to w nowym numerze PC World Komputer jest na płytach

Offline siwy

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 15:14:06
Moze i tak sprobuje...
Napewno :)).. bo zabardzo mi sie niekiedy na chacie nudzi zeby w nic se nie pograc :PP


Offline siwy

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 15:18:31
Dziekie za odpowiedzi mam nadzieje ze juz po problemie a co do  PC World Komputer to napewno kupie :)) wole miec cos zawsze na plytce :P niz zawsze po formacie sciagac :P...

No to teraz pozostaje mi juz tylko powrocic do "ksiazeczki" :P i dalej sie nad nia produkowac :)).. moze nareszcie napisze jakas gierke :P kto wie...

Pozdro siwy...

Zombiak

  • Gość
# Styczeń 21, 2006, 23:03:53
Nie wiem jak w kłeju ale w enemy territory (który siedzi na silniczku q3 i tez kozysta z pb) jest taki katalog "pb" a w nim programik "pbweb" odpal go i poczekaj az sie wszystko zupdejtuje. Zazwyczaj to pomaga. A co do kompilatora to jednak polecam wymieniane juz wyzej rozwiązanie MinGW + Code::Blocks.

Offline siwy

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2006, 01:10:23
Hee fajnie mowic.. tylko ze jak ci wyskoczy blad o bibliotece w windowsie od pb to gdy se go updatniesz to ci ogl nowego nie sciagnie zapewnim na banka !...