Autor Wątek: Okrutne Stwory z Ciemnej Komory - 2D  (Przeczytany 2705 razy)

Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Styczeń 21, 2006, 00:27:01

Ten projekt umieszczam na Warsztatach ;) juz 3 raz :) Tym razem po prostu jako ciekawostkę z przeszłości - rok 2001 i duży zapał, nauka kodzenia w Delphi.
Wynik mozna obejrzec tutaj http://devil.siedlce.net/merlith/oszck/oszck_2d.zip
Przed uzyciem przeczytaj help. Nie bedzie chodzilo idealnie, ostrzegam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline migajek

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2006, 01:02:11

Ten projekt umieszczam na Warsztatach ;) juz 3 raz :) Tym razem po prostu jako ciekawostkę z przeszłości - rok 2001 i duży zapał, nauka kodzenia w Delphi.
Wynik mozna obejrzec tutaj http://devil.siedlce.net/merlith/oszck/oszck_2d.zip
Przed uzyciem przeczytaj help. Nie bedzie chodzilo idealnie, ostrzegam.
nie patrzylem do exe, ale screen prezentuje sie b. ladnie :)
BTW w czym wykonane? :D

Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Styczeń 21, 2006, 01:25:00
Renderki w 3dsMax. Technologia wyswietlania powiedzmy jak w Diablo, pod ktorego wplywem wtedy bylem.

Offline comrade

  • Użytkownik
    • AlertGrid

# Styczeń 21, 2006, 20:04:47
Gra jest naprawdę niezła, jest sporo rzeczy zrobione, podoba mi sie wykonanie - fajna grafika, muzyczka, efekty dzwiekowe - miodzio :) Wrażenie robi fakt że zrobiony jest porządnie kawałek elementów gui (przesuwalne ramki, drag and drop obiektow miedzy nimi itp.) Słowem - widać ze weszło w to troche pracy. Sterowanie jeszcze troche kuleje (np postać nie potrafi przejsc jak sie kliknie za róg) oraz pewne bugi są z wyświetlaniem, mozna chodzić po "nicości" itp. ale rozumiem że to jakby tylko demonstracja mozliwosci gry a nie sama gra :)

Zabrakło prawdopodobnie pomysłu - co z tym dalej zrobić i projekt podzielił losy wielu innych - tj. skonczyla sie faza implementacji głównych feature'ów i trzeba było samą grę zacząć zapełniać treścią. A to jest moment w ktorym wiekszosc takich projektow sie załamuje. Programiście nie chce bawić sie w design levelów, fabuły itp. treści gry wiec porzuca swoją pracę. Sam też miałem tak wiele razy.

Moim zdaniem szkoda porzucać gierke w momencie gdy tyle jest zrobione i tak fajnie to wygląda. Na twoim miejscu znalazłbym kogoś kto zaprojektowałby jakieś etapy, fabułę itp. dać mu jakiś edytor w łapę i prosze bardzo - niech robi levele, zeby dało sie w to grać a samemu konczyc implementować pozostałe feature'y i naprawiać bugi. Za pół roku miałbyś gotową (lub na ukonczeniu) kompletną gierke na bardzo przyzwoitym poziomie...


Offline Mildanach

  • Użytkownik
    • Mildanach Ent

# Styczeń 21, 2006, 23:05:27
comrade: dzięki za ocenę, trafnie oceniłeś okoliczności zapaści projektu :) Wydaje mi się niestety, że trudno byłoby mi zebrać zespół chętny do wykonania katorżniczej pracy renderowania, kadrowania i klejenia wszystkich klatek animacji... To był główny powód przerwania robót przeze mnie. Mam nadzieję, że kiedyś jak już się dorobię, uda mi się powołać do istnienia taka grę w pełnym 3D. Świat i wiele pomysłów jest opracowanych i siedzą cicho w zeszytach ;)