Autor Wątek: Unigine  (Przeczytany 1863 razy)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 16:49:44
Mam pytanie głównie do tych, którzy mieli styczność:
1. Jak bardzo skomplikowany jest ten engine ?
2. Jak ma się sprawa z rozszerzalnością o inne komercyjne moduły ?
3. Jakiej klasy jest jego toolset ?
4. inne refleksje :)
Głównie kieruję to pytanie do intoxicate, bo wiem, że oni na tym pracują, ale niech wypowiada się każdy, kto wie cokolwiek :)

PS: Możecie dopisać też inne engine 3d, które warto wziąć pod uwagę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2009, 16:52:13 wysłana przez Akarek »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Capad

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 17:15:31
Czemu mam dziwne wrażenie, że nabijasz sobie licznik postów? ;)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 17:19:49
Czemu mam dziwne wrażenie, że nabijasz sobie licznik postów? ;)

nie masz złe wrażenie
po prostu chcę wiedzieć i jest mi to potrzebne, a forum największego portalu o gamedev w Polsce jest chyba najlepszym miejscem do tego

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 17:34:22
Proponuję podlookać Esenthel Engine - przy odrobinie wysiłku będziesz mógł osiągnąć taką jakość grafiki jak w Unigine (biorę pod uwagę demka z SDK + screeny z AF)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 17:45:41
Proponuję podlookać Esenthel Engine - przy odrobinie wysiłku będziesz mógł osiągnąć taką jakość grafiki jak w Unigine (biorę pod uwagę demka z SDK + screeny z AF)

wezmę z pewnością pod uwagę ( głównie z powodów finansowych, choć możliwości też są wysokie ) :)
a jakieś inne propozycje ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2009, 18:27:24 wysłana przez Akarek »

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Czerwiec 03, 2009, 21:00:06
Afterfall jest tworzony na Unigine -> podbij do jego twórców. Pewnie na forum ludzi znających ten silnik będzie niewielu.

pozdrawiam

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 21:02:25
Heh, ale teraz trudno się z nimi kontaktować, bo Community AF ani stronki NI MA :( <foch>
Proponuję na PW do Andrieja.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 21:09:41
Heh, ale teraz trudno się z nimi kontaktować, bo Community AF ani stronki NI MA :( <foch>
Proponuję na PW do Andrieja.

ma przecież konto na GameDev

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2009, 22:26:37
Nie mówiłem tutaj o Andrieju, tylko o reszcie - jest tu jeszcze Kuba Gert (programista AF).