Autor Wątek: Licencjonowanie  (Przeczytany 1456 razy)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2009, 23:15:46
niektóre silniki mają wsparcie dla kilku komercyjnych technologii na których mi zależy np: PhysX, SpeedTree, NaturalMotioon Euphoria...
Czy aby wykorzystać te podsystemy w grze muszę opłacic odpowiednie licencje, czy wszystko jest wliczone w koszt silnika, który kupuję ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline misioslaw

  • Użytkownik
    • www.asmforce.eu

# Czerwiec 01, 2009, 23:58:12
Musisz. Trudno byłoby gdyby darmowe silniki dostarczały za darmo drogie technologie :)
Przy okazji zapoznaj sie dokładnie z licencją silnika którym jestes zainteresowany, w niektórych jednak może być tak że dana technologia jest wliczona w cenę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 00:00:19 wysłana przez misioslaw »

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 09:48:55
miałem na myśli komercyjne rozwiązania: GameBryo, UE3, Vision etc

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 10:51:57
Zalezy od licencji. Generalnie jednak trzeba dokupywac osobno. UE3 ma na przyklad wsparcie do wszystkiego, co sie rusza, trudno zebys mial np. Beasta w cenie silnika.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 13:37:11
Zalezy od licencji. Generalnie jednak trzeba dokupywac osobno. UE3 ma na przyklad wsparcie do wszystkiego, co sie rusza, trudno zebys mial np. Beasta w cenie silnika.

konkretnie interesuje mnie GameBryo

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 14:20:31
Napisz zatem do producenta.