Autor Wątek: Gamebryo  (Przeczytany 4408 razy)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 17:17:10
No właśnie nie podali, co mnie bardzo zdziwiło.
A jeśli odrobinkę poszukasz na tym forum o naszym projekcie, to znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline progX

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 18:21:11
Nie liczy się klient tylko kasa dla nich ;)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 18:39:35
Pisali co innego :D

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Maj 31, 2009, 19:35:14
To samo przecież pisałem ;)

Ale ja podalem przyklad ;)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2009, 19:16:18
mam jeszcze jedno pytanie
GameBryo chyba ma wsparcie dla kilku komercyjnych technologii na których mi zależy np: PhysX, SpeedTree, NaturalMotioon Euphoria
Czy aby wykorzystać te podsystemy w grze muszę opłacic odpowiednie licencje, czy wszystko jest wliczone w koszt GameBryo

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Czerwiec 02, 2009, 16:57:34
gamebryo jest swietnym corem game enginu i zarazem calkiem dobrym silnikiem graficznym. Toolset = pluginy i level editor zbudowany mysla o latwym dodawaniu feartursow (plugin based). Nie jest to 'Complete Game Engine' i nie ma porownania z UE3. Jesli posiadasz dobry team programistow i masz czas na rozbudowe enginu, na Gamebryo mozesz zrobic swietny Game Engine do swoich przyszlych produkcji. Silnik jest stabilny, community dosc spore, dokumentacja jest OK. Jak chcialbys wiedziec wiecej pisz na PM.

Wysla Ci plytke z Evalem bez wiekszego problemu imho. (choc ja mialem firme jak wysylalem zapytanie)
co do samych 'negocjacji' cenowych wyslij poprostu maila do nich z zapytaniem czy posiadaja licencje dla 'indie developerow', badz czy moga przygotowac specjalna licencje dla Ciebie (tak jak jest to w przypadku Unigine). Choc mysle ze taki temat powinienes zaczac po pokazaniu im jak to zajebisty masz zespol i co fajnego zrobiles na evalu.

Offline progX

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 17:26:13
To oni dają licencję razem z enginem nawet nie wiedziałem.  :)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 17:28:09
To oni dają licencję razem z enginem nawet nie wiedziałem.  :)

co masz na myśli ?

Offline progX

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 17:33:08
chodziło mi oto że np. mam engine Havoc i Gamebryo i że dają od razu do tego jedną licencję czyli nie dwie tylko jedną do użytku komercyjnego i się zdziwiłem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 17:36:25 wysłana przez progX »

Offline intoxicate

  • Użytkownik
    • Jak zrobic gre FPP

# Czerwiec 02, 2009, 18:19:46
havoca i inne silniki/biblioteki musisz zakupic osobno, zreszta wszystko powinno pisac na stronie gb albo na forum

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 18:30:23
havoca i inne silniki/biblioteki musisz zakupic osobno, zreszta wszystko powinno pisac na stronie gb albo na forum

dziwne
na stronie pisze, że są zintegrowane...

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Czerwiec 02, 2009, 18:37:24
dziwne
na stronie pisze, że są zintegrowane...
A co to zmienia?

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2009, 19:23:55
dziwne
na stronie pisze, że są zintegrowane...
A co to zmienia?

niestety nic :(
własnie pisałem do nich i okazuję się, że każdą technologię trzeba nabyc osobno.
zegnajcie marzenia o NaturalMotion

@EDIT: ktoś pisał, że nie zgodzili się na taki układ, jaki jest przy Unigine
z kolei mi napisali, że jest taka możliwość i przedpłata to ok $15000.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 02, 2009, 20:08:04 wysłana przez Akarek »

Offline kuba

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2009, 19:56:45
Ja tak pisałem, gdy z nimi pisałem, podałem przykład Unigine. Odpisali że nie i coś jeszcze, być może nie doczytałem. Ale pewne jest to, że dostałem dwie oferty: $25k za binarki, $200k za source.