Autor Wątek: Gamebryo  (Przeczytany 4413 razy)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 14:58:10
Witam!

Chciałbym poznać Waszą opinie o tym silniku i  jego możliwościach, ponieważ na stronie producenta nie ma żadnego dema czy czegoś w tym stylu.
Kolejne pytanie: Czym różni się Gamebryo od Gamebryo LightSpeed ?

I najważniejsze : nie wiecie w jakich okolicach oscyluje cena ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:13:30
Gamebryo jest bardzo dobrym silnikiem, lecz musisz mieć dużo czasu, aby go wykorzystać w dobrej, rozbudowanej grze. Wszystkie shadery, toole musisz dopisać sam, nie jest to tak jak w Unreal 3. W SDK jest dość dużo dem z kodami źródłowymi, lecz GameBryo nie należy do silników łatwych.

Cena (taką, jaką nam oferowano przynajmniej) 25k $ (binarki), 200k$ (source).

Pozdrawiam ;]

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:15:04
Gamebryo jest bardzo dobrym silnikiem, lecz musisz mieć dużo czasu, aby go wykorzystać w dobrej, rozbudowanej grze. Wszystkie shadery, toole musisz dopisać sam, nie jest to tak jak w Unreal 3. W SDK jest dość dużo dem z kodami źródłowymi, lecz GameBryo nie należy do silników łatwych.

Cena (taką, jaką nam oferowano przynajmniej) 25k $ (binarki), 200k$ (source).

Pozdrawiam ;]

hmmm
mam rozumieć, że w GameBryo z toolsetem jest ciężko ?
a skoro jesteś w temacie: jak pod katem możliwości wypada w porównaniu z wiodącymi silnikami typu CryENGINE i UE 3 ?
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 15:24:24 wysłana przez Akarek »

Offline Mannelig

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:32:05
Z tego silnika korzystał Gothic 3 i Guilds 2

Więc na nich zobaczysz jego możliwosci...i

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:37:14
Z tego silnika korzystał Gothic 3 i Guilds 2

Więc na nich zobaczysz jego możliwosci...i

owszem, wiem
jednak to są gry "stare", podejrzewam że nie demonstrują obecnych możliwości silnika

PS: do twojej listy można dorzucić jeszcze TES IV: Oblivion ;P

Offline progX

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:41:43
W takim przypadku zagraj sobie w Gothic 3 Zmierzch Bogów.Też chyba pracuje na tym samym silniku co Gothic 3.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 15:43:25 wysłana przez progX »

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:48:13
W takim przypadku zagraj sobie w Gothic 3 Zmierzch Bogów.Też chyba pracuje na tym samym silniku co Gothic 3.

ciekawa propozycja
jednak moje zdanie o G3: ZB i o jego developerach jest jakie jest
inna sprawa że Genome był zmodyfikowana wersją GameBryo
a ja chciałbym zobaczyć próbkę jego obecnych możliwości a nie mam $25k żeby wyrzucić od tak sobie
dlatego pytam bardziej doświadczonych

Offline progX

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 15:59:16
Hej Znalazłem jakieś intro z Gamebryo może ci się przyda znajduje się na stronie:
http://www.gamedemo.com/warehouse/video_details-1206/Gamebryo-LightSpeed-Mangled-Metal-technical-demo-intro.html

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 31, 2009, 16:00:30
Cytuj
a ja chciałbym zobaczyć próbkę jego obecnych możliwości a nie mam $25k żeby wyrzucić od tak sobie
dlatego pytam bardziej doświadczonych
Jeżeli w grę wchodzi potencjalny zakup tego silnika, poproś jego autorów o triala - jeżeli podchodzisz do tego poważnie powinni się zgodzić, w końcu to kolejny potencjalny klient i $25k w kieszeni.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 16:30:37
Do tego co powiedział Krzysiek, dodam że oni lubią negocjować, jak masz ludzi i dobry pomysł, to spokojnie dadzą Ci evala na pół roku/rok. Ja dostałem na pół roku, dalej nie negocjowałem - po prostu w tym czasie musisz poznać silnik, dopisać shadery, toole.

A co do pytania jak wypada przy innych silnikach - pod względem prostoty, bardzo słabo. Ale Jednak GameBryo jest silnikiem na którym możesz zrobić dosłownie wszystko z taką samą prostością, zaś Unreal jest przystosowany do FPS'ów (tak słyszałem, więc jak się mylę, to przepraszam za wprowadzenie w błąd).

GameBryo jest silnikiem dla wielkich zespołów, którzy mają na niego czas.

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 16:42:36
Do tego co powiedział Krzysiek, dodam że oni lubią negocjować, jak masz ludzi i dobry pomysł, to spokojnie dadzą Ci evala na pół roku/rok. Ja dostałem na pół roku, dalej nie negocjowałem - po prostu w tym czasie musisz poznać silnik, dopisać shadery, toole.

A co do pytania jak wypada przy innych silnikach - pod względem prostoty, bardzo słabo. Ale Jednak GameBryo jest silnikiem na którym możesz zrobić dosłownie wszystko z taką samą prostością, zaś Unreal jest przystosowany do FPS'ów (tak słyszałem, więc jak się mylę, to przepraszam za wprowadzenie w błąd).

GameBryo jest silnikiem dla wielkich zespołów, którzy mają na niego czas.

czy nad kwestiami finansowymi są tez skłonni do negocjacji ?
np coś typu tego, co jest w Unigine: część płatne od razu, reszta po znalezieniu sponsora

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 16:52:38
Na to niestety się nie zgodzili.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Maj 31, 2009, 16:55:34
Co gier na gamebryo to wiem tez ze Civilization IV jest na tym silniku, moze to nie jest nowa gra, ale pokazuje ze mozna z nim zrobic rozne gatunki gier....

Offline kuba

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 16:59:00
To samo przecież pisałem ;)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Maj 31, 2009, 17:02:57
Na to niestety się nie zgodzili.

niestety szkoda
jeśli to nie jest tajemnica: czy podali jakieś powody ?
a na jakim silniku Wy tworzycie swój projekt ( oczywiście jeśli nie jest to TopSecret i nie narusza polityki studia ;P )
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 17:19:28 wysłana przez Akarek »