Autor Wątek: J2ME - Rysowanie tekstur na prymitywach.  (Przeczytany 1171 razy)

Offline Adam B

  • Użytkownik

# Maj 22, 2009, 23:04:56
Witam, szukam sposobu na narysowanie tekstury na prymitywie lub na narysowanie tekstury w kształcie prymitywu. Profil J2ME może to być MIDP2. Jedynym rozwiązaniem jakie przychodzi mi do głowy jest skorzystanie wielokrotnie z setClipa - jednak jest to bardzo mało wydajne gdy będę chciał stworzyć z ów setClipów np. trójkąt:/
Większość czasu poświęciłem na naukę MIDP1 od którego już się odeszło (lub odchodzi jeszcze gdzie nie gdzie...), pewnie dlatego nie umiem wymyślić żadnego lepszego rozwiązania.

Pozdrawiam


//EDIT: generalnie to nawet bardziej mi zależy na rysowaniu tekstur o kształcie np. trójkąta niż na rysowaniu tekstury na trójkącie ;)

//EDIT: Po braku odzewu z waszej strony myślę, że rozwiązanie problemu nie jest wspomagane żadną z funkcji i trzeba liczyć wszystko mozolnie na własną rękę :/
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2009, 22:53:09 wysłana przez Adam B »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych