Autor Wątek: silnik do gier strategicznych  (Przeczytany 5293 razy)

Offline skovron

  • Użytkownik
    • Healthbar Games

# Maj 13, 2009, 13:41:29
Jest też Ogre Practical Application:
http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Practical_Application
Też ma swoje wady, ale przynajmniej pokazuje jak budować aplikacje bez ExampleApplication i listenerów
Były też inne arty na ten temat ale teraz nie mam pod ręką linków

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Maj 13, 2009, 14:14:58
Nie mniej, wydaje mi się że ekhm chciałby mieć gotowy silnik do strategii a nie kolejną nakładkę na OpenGL/DXa :)

Offline Lipek Samo Zło

  • Użytkownik

# Maj 28, 2009, 14:52:55
Ja polecam Ogre'a do którego jest nawet przykład-framework, z którego można skorzystać jako początku kodowania RTS: http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/RTS_Sample_App
Jeśli chcesz zrobić prostą strategię w 2D to raczej Irrlicht albo SDL.
Jeśli Cię to interesuje, to jest też dostępny silnik Europa na którym zrobione były Hearts Of Iron, Europa Universals 2: http://www.gamersgate.com/engine/ z tego co pamiętam jedynym wymogiem było posiadania jakiegoś doświadczenia w gamedevie czy w programowaniu po prostu :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Maj 28, 2009, 16:28:10
A ja z kolei mogę od siebie polecić Irrlichta, jeżeli po prostu chcesz zrobić szubko grę, zbyt wiele się nie namęczyć, ale nie oczekujesz po produkcie jakichś bajerów graficznych. Pisze się dość szybko, prosto i przyjemnie, a co do strategii, to jeden z moich studentów na tym zrobił właśnie strategię na zaliczenie, bez większego bólu się da. :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Maj 28, 2009, 17:25:09
Pozostaje jeszcze Source Engine. :)

A dla lubiących bicze, bdsm, bsd... GoldScr :P