Autor Wątek: [Rozwiązane] Silniki Web3D  (Przeczytany 1090 razy)

Offline ZenekNaHacie

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2009, 08:16:32
Witam wszystkich, od kiedy zauważyłem co potrafi przeglądarka i silnik Unity3D, sam zapragnąłem robić takie rzeczy, niestety unity kosztuje a ja nie mam zamiaru im płacić  :D

Krótko i zwięźle pomysł ten naszedł mnie wczoraj do dziś wykryłem takie silniki Web3D:

(Spoko sprawa rozwiązana)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2009, 18:15:40 wysłana przez ZenekNaHacie »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Kwiecień 21, 2009, 13:56:52
Ja bym pozostał przy Unity - nie jest taki drogi a ma konkretne możliwości i społeczność.
Dostępu do kodów źródłowych co prawda nie ma ale jeśli nie chcesz zmieniać rendera, fizyki czy innych niskopoziomowych rzeczy, to skrypty w C# powinny wystarczyć do implementacji bardziej skomplikowanych algorytmów.

Offline ZenekNaHacie

  • Użytkownik

# Kwiecień 21, 2009, 14:33:25
Zastanawia mnie ten artykuł na temat irrlichta w przeglądarce mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie to działa i czy można to udostępniać całemu światu tylko na Firefoxie?

PS. @Zene - Taki silniczek według aktualnego kursu dolara kosztuje ~660zł więc nie tak mało
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2009, 15:01:31 wysłana przez ZenekNaHacie »