Autor Wątek: Materiały Ogre  (Przeczytany 3504 razy)

Offline Tomsin

  • Użytkownik

# Kwiecień 09, 2009, 12:28:37
Cytuj
Jeśli chcesz mieć parę UV na jednym modelu to w Blenderze możesz to zrobić. Wystarczy w trybie edycji w zakładce Mesh dodać nowe UV i przy nim unwrapować model jeszcze raz (klawisz U).
Pytanie tylko, czy to się do ogra wyeksportuje. :)

Tak najnowszy eksporter blendera do ogra obsługuje parę UV. Sam to testowałem więc działa na pewno.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 09, 2009, 23:52:11
Ja mam pytanie związane z OGRE i materiałami.
Czy tekstura modelu, może być w formacie *.dds ? Że ogre go obsługuje to wiem, ale w przykładach *.dds to tylko pliczki do shaderów i tego typu rzeczy.

Dzięki za odpowiedzi ;)

Offline Tomsin

  • Użytkownik

# Kwiecień 10, 2009, 16:35:05
Tak może być, najlepiej przetestuj sobie sam - dds możesz otrzymać ze zwykłej tekstury (np. png) za pomocą np. Gimpa. Jak korzystasz w Ogre z directX to dds będzie dobrym wyborem.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 10, 2009, 18:27:13
OK, dzięki za odpowiedź :)