Autor Wątek: Darmowy silnik pod C# z vehicle physic  (Przeczytany 1613 razy)

Offline Wichur

  • Użytkownik

# Kwiecień 03, 2009, 13:43:34
Witajcie,
Od zawsze pragne stworzyc wlasna gre, samochodowke, wyscigi... i wkoncu zamierzam sie powaznie zabrac za nauke :)
Szukam jakiegos darmowego silnika (dobrego) z wbudowana fizyka samochodu. Znalazlem jeden fajny, ktory odpowiadal moim oczekiwania ale mam problem przy uruchomieniu gdy iniciuje silnik :( Szukam innych fajnych :D

Silnik TrueVision 3D:

public TVEngine TV; gdy dodam
TV = new TVEngine();

Application.Run(new frmMain());
Nie można odnaleźć określonego modułu. (Wyjątek od HRESULT: 0x8007007E)

template'a z sdk tez wywala, ten sam blad.




Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba

  • Użytkownik

# Kwiecień 03, 2009, 15:55:12
U mnie jest wszystko ok z TV3d , ale jednak w c++.

Offline mosowski

  • Użytkownik

# Kwiecień 03, 2009, 16:25:25
Ze swojej strony polecić mogę MOGRE - Darmowy, dobrze się pisze i ma fizykę pojazdów (co prawda z silnika Newton, ale można skorzystać z PhysX)

Offline bolverk

  • Użytkownik

# Kwiecień 03, 2009, 17:28:44
Ja jakiś czas temu natrafiłem na bazę danych silników, wielką bazę danych - ponad 290 silników. Oto link do jednego z nich
http://www.devmaster.net/engines/engine_details.php?id=68.

A sama strona to http://www.devmaster.net/engines/.

Offline Wichur

  • Użytkownik

# Kwiecień 04, 2009, 08:49:24
Znam strone devmasters :) szukalem na niej i wlasnie tam znalazlem TV3D, dobry silnik, ale wlasnie mam problemy pod C# i Delphi. Moze brak jakichs komponentow? Tzn czy Trzeba miec tez wgrane DirectX SDK .net ? Bo mi wpadlo takie cos do glowy :)