Autor Wątek: WarsztatMagPublisher  (Przeczytany 1534 razy)

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

# Kwiecień 03, 2009, 12:22:09
Na warsztat spływa zalew GameProducerów, GameDesignerów, Game... no właśnie. A ty, drogi graczu jesteś biednym "załatwiaczem" WarsztatMaga i niestety musisz to wszystko opisać. Musisz pozyskać redaktorów, tłumaczy i korektorów do swojego pisma. Musisz pisać recenzje obecnym grom na Warsztacie (z których większość ma "Game..." w tytule, a reszta to kółko i krzyżyk), oddawać je korekcie do poprawiania (bo jak będą kiepskiej jakości, to się Warsztatowicie wkurzą) - a terminy gonią... WM wychodzi wszak co miesiąc. Warto też czasem zakopać się na googlach i poszukać artykułów w polskim internecie (wymagana tylko korekta) lub angielskim (tłumaczenie i korekta), żeby wzbogacić twoje pismo o fachowe rady. Im ciekawsza rada, tym większa szansa, że branża jej jeszcze nie zna i prestiż WM wzrośnie. Cel ostateczny: doprowadzić WM do przekształcenia się w "papierowe" pismo wydawane przez profesjonalnego wydawcę ;)

Co wy na to? ;D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Kwiecień 03, 2009, 12:29:42
Wolałbym oglądać taką grę IRL. ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 03, 2009, 16:02:25
Cytuj
WM wychodzi wszak co miesiąc.
Naprawdę? ;)

Cytuj
Warto też czasem zakopać się na googlach i poszukać artykułów w polskim internecie (wymagana tylko korekta) lub angielskim (tłumaczenie i korekta), żeby wzbogacić twoje pismo o fachowe rady.
Do czegoś takiego musiałbyś uzyskać pozwolenia od autora oryginalnego tekstu.

poopa

  • Gość
# Kwiecień 03, 2009, 16:13:36
Czyli zaplacic zazwyczaj takze. Nie wypada zakladac czyichs laurow.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Kwiecień 03, 2009, 16:15:25
Czyli zaplacic zazwyczaj takze. Nie wypada zakladac czyichs laurow.
Niekoniecznie zapłacić. Możliwe że autor zgodziłby się na publikację, o ile będzie wymieniony z nazwiska/ksywy.

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Kwiecień 05, 2009, 16:26:45
Założyć papierowe pismo jest bardzo trudno. Poza tym myślę, że branża programowania gier, tak pośród profesjonalistów jak i nawet pośród pasjonatów, jest za mała w Polsce, żeby takie pismo mogło się utrzymać. WARP próbował i na papierze wyszedł tylko jeden numer :(

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

# Kwiecień 05, 2009, 16:43:18
Bleh, to był pomysł na grę komputerową  :D

Gdyby gry były realne, czy coś takiego jak GTA IV (na jakimś filmiku widziałem faceta który wypadł z helikoptera w locie i przeżył) miałoby prawo istnieć? ;D

Offline rAum

  • Użytkownik
    • blog

# Kwiecień 05, 2009, 19:22:22
Muszę przyznać że przeczytałem i na początku myślałem że to na serio pomysł na wydanie WG jako pismo, a tu patrzę, czytam twoją wypowiedź, przeanalizowałem miejsce wątku, czytam ponownie dokładniej opis - fakt, po chwili załapałem że to jednak pomysł na grę xD

No cóż, pomysł ciekawy i niezwykle realistyczny :D Powodzenia w realizacji :)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Kwiecień 05, 2009, 19:58:44
Nie pisz tej gry! Jeszcze ekipa od WMaga* zacznie grać, zamiast pisać w realu następny numer :P


*(hm, czyli w sumie też ja, chociaż nie pamiętam, kiedy ostatnio dostałem jakiś tekst do korekty :P)