Autor Wątek: Silnik pod C#/C++ pytanie  (Przeczytany 1531 razy)

Offline rox

  • Użytkownik

# Marzec 28, 2009, 22:36:50
Czy istnieje jakiś silnik pod C#/C++ ala Glscene z Delphi ? Chodzi mi głownie o prostotę obsługi bez konieczności ustawiania wszystkiego ręcznie.  A jeśli nie istnieje to jaki jest najprostszy na początek zaznaczam ze chodzi o silnik 3D.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuba

  • Użytkownik

# Marzec 28, 2009, 22:49:25
Łatwy na początek jest Irrlicht pod c++.

Offline iiasiey

  • Użytkownik

# Marzec 28, 2009, 23:26:43
Spójrz tutaj
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2009, 01:20:21 wysłana przez iiasiey »

pyx-84

  • Gość
# Marzec 29, 2009, 00:56:23
Łatwy na początek jest Irrlicht pod c++.
Na stronie Irrlichta jest dokumentacja pod .NET wiec sie da

Offline htmlowiecii

  • Użytkownik

# Kwiecień 24, 2009, 14:49:22
http://gpwiki.org/index.php/Game_Engines
podejrzewam, że angielski nie jest przeszkodą
znajdziesz tam kilkadziesiąt silników pod C#/C++