Autor Wątek: OnLive  (Przeczytany 13859 razy)

Offline Super Mario

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2010, 13:22:49
Juz sie znalazlo rozwiazanie :D
Chetnych odsylam tutaj

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Marzec 18, 2010, 12:27:51

Offline ConayR

  • Użytkownik

# Marzec 18, 2010, 12:47:18
W czerwcu.
Wrzucał już Esidar 12. marca. ;)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Czerwiec 18, 2010, 10:34:45
No i ruszyło, zgodnie z zapowiedziami :)
Pierwsza konkretna opinia http://blog.wolfire.com/2010/06/Thoughts-on-OnLive
Nie wygląda to źle :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 18, 2010, 10:44:46
Patrzac na jakosc -- kompletna kiszka. I bardzo dobrze :)

Offline kamilek

  • Użytkownik

# Czerwiec 18, 2010, 11:21:52
Jeśli chodzi o jakość, to wydaje mi się że jest całkiem w porządku.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Czerwiec 18, 2010, 11:26:22
Idzie w 720p, wiekszosc lapkowych rozdzialek to cos mniej wiecej w ten desen :) Wiadomo ze to nie to samo co normalny monitor z porzadna rozdzielczoscia, ale wowczas przewaznie mozna sobie gry odpalic natywnie. Poza tym koles jednak mieszka, jak sam pisal 'pare routerow' od centrum obliczeniowego, ciekaw jestem jak to bedzie dzialac chociaz nieco dalej...

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Czerwiec 18, 2010, 11:28:24
Idzie w 720p, wiekszosc lapkowych rozdzialek to cos mniej wiecej w ten desen :) Wiadomo ze to nie to samo co normalny monitor z porzadna rozdzielczoscia, ale wowczas przewaznie mozna sobie gry odpalic natywnie.

Spoko, próbowałem kiedyś odpalić Dirt 2 na moim kompie sprzed ciut ponad pół roku i do płynnej gry potrzebowałem niższej rozdziałki niż ta z OnLive, więc chyba łapię się pod target. :D

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 18, 2010, 11:34:06
Czytalem ze to bedzie niesamowity przelom, Crysis w najwyzszych detalach dla kazdego. Tymczasem nie sa w stanie nawet w porzadnej jakosci pociagnac Feara 2 (ktory wymagania ma akurat skromniutkie).
No a przy okazji rozdzielczosc i rozmycie to kpina (popatrzcie na HUD). W ruchu pewnie jest jeszcze gorzej.

Wiec zamiast kupic komputer za 2000 zl na ktorym wszystkie gry pojda na high (ew. medium), mozemy sobie kupic maka za 5000 i potem jeszcze placic miesiecznie paredziesiat zl zeby sobie pograc (nie liczac oplat za gry!). Czysty ekonomiczny geniusz :)

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Czerwiec 18, 2010, 12:16:43
Mozna sobie kupic netbooka za 1000zl albo uzywac naszego starego zakurzonego kompa ;) albo ta mala skrzyneczke ktora niedlugo wydadza i podlaczyc do tv... ;) Ogolnie jednak i tak jestem sceptykiem, ale kto wie czy za kilka lat infrastruktura dojrzeje do czegos takiego...

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Czerwiec 18, 2010, 12:32:44
ta mala skrzyneczke ktora niedlugo wydadza

niedługo wydadzą? :)

Offline pi1er

  • antyspam
  • Użytkownik
    • Mój devblog!

# Czerwiec 18, 2010, 12:36:31
Mu chodzi o "Konsolę"  OnLive podłączaną do TV i internetu.
Do tego od razu pad jest i jedziemy bez komputerka w gierki :)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Czerwiec 18, 2010, 13:24:28
Poza tym koles jednak mieszka, jak sam pisal 'pare routerow' od centrum obliczeniowego, ciekaw jestem jak to bedzie dzialac chociaz nieco dalej...
Powiem ci, jak tylko moje konto zostanie w pełni aktywowane - czyli na dniach. Udało mi się zarejstrować kiedyś konto podając kod pocztowy z NYC i polski numer karty debetowej ;)
Zgodnie z info od developerów - nie powinno mi zadziałać w ogóle. Klient powinien znajdować max 300 mil (o ile dobrze pamiętam) od serwera, a nie za Atlantykiem.

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Czerwiec 18, 2010, 15:03:21
ta mala skrzyneczke ktora niedlugo wydadza

niedługo wydadzą? :)

Co wy sie z Dabem czepiliscie tych Makow, jakby OnLive Maka wymagal ? :) Poza tym ten Mac Mini jest na niewspieranym juz nawet przez Apple PPC, wiec nie wiem czy czasem ten OnLive w ogole sie tam uruchomi.

@MadBonsai - czekamy na info :) A tak swoja droga moze znalezc IP jakiegos ich centrum obliczeniowego ? Mozna by sprawdzic ping i traceroute z polski i 'wykalkulowac' jak mniej wiecej dzialalaby taka usluga u nas ;)

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Czerwiec 18, 2010, 15:32:06
Mogę ci nawet zarzucić pełnym logiem pakietów z czasu gry, jeśli to by cię interesowało ;)